X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר מגיע לתחנה החמישית בקריירה שלו
▪  ▪  ▪
עוד תחנה בקריירה, זנדברג בכתום. צפו בו מדבר

מיכאל זנדברג חתם היום (שלישי) בבני יהודה עד תום העונה. על התעניינות הכתומים בקשר פורסם לראשונה באתר ספורט 5. לאחר החתמתו של דניאל דה רידר בשבוע שעבר, זנדברג ביקש להשתחרר ונענה בחיוב על ידי הנהלת האדומים ובסמוך לכך הגיע הסיכום בשכונה והמעבר.

"אליפות? העונה זה נראה רחוק, אולי בעונה הבאה", אמר הקשר שהגיע לאימון הכתומים. "אני מרגיש טוב מאוד עם המעבר הזה, דברים נעשים בבני יהודה בשקט וביציבות. אני מקווה לתרום כמה שיותר מהניסיון והיכולת שלי לקבוצה".

"אני לא מצטער שעברתי להפועל והחיבור שלי עם גוטמן היה בסדר. נוצרה סיטואציה שלא שיחקתי הרבה ולא הייתי בהרכב וזה לא מצא חן בעיני ורציתי להמשיך הלאה. בני יהודה הסכימה לקחת את החוזה עד סוף העונה ואחרי זה נראה. חשבתי שבני יהודה תתאים לי יותר מקבוצות אחרות".

זנדברג הגיע לבלומפילד בתחילת העונה אחרי קדנציות בהפועל פ"ת, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ואף השתלב היטב בפתיחה וכבש מול גטבורג במוקדמות הליגה האירופית ומול הפועל ב"ש בליגה. לאחר השער בווסרמיל הקשר נפצע ונעדר למשך חודש בדיוק בתקופה בה הפועל החלה לרוץ ולנצח. אחרי שחזר לכשירות התקשה זנדברג למצוא את מקומו בהרכב ונתקע ברוטציה של אלי גוטמן מאחורי נמניה ווצ'יצ'ביץ' (שבינתיים גם הספיק להיפצע), ערן זהבי ואפילו זוראב מנטשאשווילי, אשר ראה דקות לפניו.

קצת היסטוריה: זנדברג גדל במחלקת הנוער של הפועל ר"ג, ממנה עבר להפועל פ"ת, שם רשם בכורה בקבוצה הבוגרת בעונת 97/98. אצל המלאבסים בילה חמש שנים, שם הישג השיא שלו היה העפלה לחצי גמר גביע המדינה (תבוסה 5:1 למכבי ת"א). בעונת 2002/3 עבר למכבי חיפה, עימה שיחק בצ'מפיונס ליג ואיתה זכה ב-3 תארי אליפות בישראל.

לאחר שזכה בתואר שחקן העונה, זנדברג עבר לבית"ר ירושלים וגם שם המשיך לזכות בתארים. ב-2006/7 הוא זכה באליפות עם הקבוצה מהבירה, ועונה לאחר מכן רשם דאבל, עם ניצחון דרמטי בגמר הגביע על הפועל ת"א. הקשר בילה עוד שנה בבית"ר. האדומים היוו את תחנתו הבאה, אבל הדברים, כאמור, לא הלכו ממש טוב.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/155908.jpg

תאריך:  26/01/2010   |   עודכן:  26/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יו"ר ועדת המשנה למוכנות העורף למצבי חירום: "לא ניתן להפיל את כל האחריות על השלטון המקומי    התקציב שניתן בטל בשישים מול גודל הבעיה"
מאיה שני
נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר בראיון ששודר היום כי ארגון אל-קאעידה הוחלש בידי הכוחות האמריקניים, וכי הקלטת שפורסמה השבוע, שבה הוא נוטל אחריות לניסיון שסוכל בטיסת דלתא, היא עדות לכך
עופר וולפסון
הערכה: קצב צמיחה של 4% נרשם כבר מהרבעון הרביעי אשתקד    לא קיים צפי להעלאת ריבית חדה    על ישראל להתמודד עם אתגרי מערכת החינוך ולהתמיד ביחס חוב-תוצר יורד
יפעת גדות
לדעת מומחים רעידת אדמה יכולה להתרחש בשנים הקרובות ותפגע באזורים כמו טבריה, קריית שמונה, חיפה ועוד    התמריצים מעודדים רק קבלנים "באזורים נבחרים" כמו תל אביב וסביבתה
מאיה שני
ועדה מטעם הקונגרס האמריקני קובעת כי ארצות הברית איננה מוכנה להיערך אל מול מתקפה ביולוגית אפשרית מצד אל-קאעידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il