X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפורוורד הישראלי סיכוי גדול לפתוח מול שארלוט (ישיר ב-5+LIVE ב-5:00)
▪  ▪  ▪
ישוב לחמישייה? כספי (GETTYIMAGES)

סוף ינואר 2010, שלושה חודשים בתוך העונה הרגילה, ופול ווסטפול ממשיך לעשות ניסויים. סקרמנטו, קבוצתו של עמרי כספי, כבר הופיעה עם 21 חמישיות שונות בפתיחת משחקים העונה, והמספר הזה עוד עשוי לגדול בימים הקרובים אם פרנסיסקו גארסיה, שהיה אמור לחזור אחרי שבר בשורש כף היד אך בינתיים נפל באימון ומושבת עד להודעה חדשה, יבצע את הקאמבק המתוכנן בקרוב. אחרי ההפסד הלילה ביוטה 101:94 ינסו הקינגס להוכיח שוב שבארקו ארינה הדברים נראים אחרת, כשיארחו את שארלוט (05:00, ישיר ב-5+LIVE).

  • 5:00, ישיר ב-5+LIVE: סקרמנטו - שארלוט

כספי שיחק הבוקר 30 דקות ורשם 8 נק' ו-6 ריב' במשחק מול הג'אז, שהיה הראשון העונה בו הציגו טייריק אוואנס וקווין מרטין יכולת טובה יחד. מרטין קלע שיא עונתי של 33 נק' אחרי שלושה משחקים רעים עם סל שדה בודד בכל אחד, אך חזרתו ממשיכה להשפיע לרעה על הקבוצה. הקינגס, שדווקא בלעדיו הפכו לקבוצת התקפה מצוינת שקלעה כמעט 105 נק' למשחק, לא עברו את ה-100 ב-8 מ-9 המשחקים האחרונים.

מבחינת כספי, ייתכן שהלילה תגיע החזרה לחמישייה. כמות הדקות הגבוהה שקיבל מול הג'אז נבעה מהקריסה של הקבוצה בתחילת המשחק וממספר החלטות רעות של דונטה גרין. אחרי קצת יותר מארבע דקות הורד גרין לספסל ולא חזר. כספי תופקד במשחק בשלוש עמדות שונות ובהגנה ניסה אף במספר פוזשנים לעזור לג'ייסון תומפסון במלחמה חסרת הסיכוי מול פול מילסאפ. הפורוורד המחליף של הג'אז סיים את הערב עם שיא קריירה של 32 נק'.

חודש ינואר, אותו פתח כספי בסערה עם שיא קריירה של 24 נק', מסתיים עבורו בקול ענות חלושה מבחינה אישית למרות שנבחר למשחק הרוקיס באולסטאר בעוד שבועיים. שובו של מרטין והדעיכה ביכולתו של הפורוורד הישראלי, הורידה את מספריו ב-1.5 נק' ובריבאונד שלם מהשיא בו אחז לפני מספר שבועות. נכון להיום עומדים ממוצעיו על 12.1 נק' ו-4.9 ריב' למשחק.

הנתון המדאיג יותר מבחינת כספי שייך ליכולת הקליעה. ב-8 המשחקים עם מרטין קלע רק 3 פעמים בדאבל פיגרס. מול יוטה היה זה המשחק החמישי ברציפות וה-6 ב-7 משחקים בו לא דייק אפילו בשלשה אחת. נתון חשוב נוסף מראה כי ב-8 המשחקים הללו הלך כספי לקו רק 7 פעמים יחד. ב-5 המשחקים הראשונים החודש זרק 18 פעמים מהקו.

סקרמנטו, שהפסידה ב-8 מ-9 משחקיה האחרונים, ממשיכה להמתין לנצחון 17 העונה, שישווה את הכמות אליו הגיעה בעונה שעברה. הסיכוי שיקרה בבית גבוה הרבה יותר לנוכח המאזן בארקו, 9:13. מאזן החוץ החלש, 20:3, הוא השלישי הגרוע בליגה.

שארלוט, שניצחה רק לפני שבוע את כספי וחבריו 103:105, מדורגת 8 במזרח במאזן 22:23. כספי קלע במשחק ההוא 13 נק' ב-23 דקות. נקווה שהלילה, עם כמות דקות גדולה יותר ואולי תפקיד משמעותי שוב ברוטציה, ירשם הישראלי מספרים אף גבוהים מאלו. ואם אפשר, ימשיך להציק לסטיבן ג'קסון, עימו יש לו חשבון פתוח עוד ממשחקי קדם העונה. זה לבטח יעזור לו לחזור לתפקיד מרכזי בקבוצה.

תאריך:  30/01/2010   |   עודכן:  30/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נשיא המדינה קיים פגישת עבודה מדינית עם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), ודן עימו בהידוק הפיקוח על אירן    אמנו: אירן אכן אינה מכבדת את החלטות סבא"א באופן מספק
מערכת אתר ערוץ הספורט
ללא בניון, האדומים ניצחו משערים של קאוט ודייויס (עצמי). 60 דקות לכהן
עיד יוסף
ירדן הודיעה כי לא תאפשר שימוש בטחה האווירי לתקיפת אירן    טהרן: גם מדינות אחרות מסרו לנו הבטחה דומה
מחלקה ראשונה
בייג'ינג הודיעה על עצירת ביקורים הדדיים בין אנשי צבא מסין לבין קצינים מארה"ב וכן על סנקציות נגד חברות אמריקניות    העילה: עסקת נשק בסך 6.4 מיליארד דולר של ארה"ב עם טייוואן
שרית מנחם
ראיון מיוחד עם תלמידו של מילטון פרידמן שיעזור לכם להבין למה אתם לא מצליחים לסגור את החודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il