X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הכניס את החלוץ, שסידר 0:1 על גאנה וזכיה 3 ברציפות בתואר
▪  ▪  ▪
אחמד חסן עם עוד גביע למצרים (gettyimages)

כולם דיברו על חוף השנהב, ניגריה וקמרון כפייבוריטיות ובסוף מצרים שוב עשתה בית ספר לכולם בדרך לזכיה שלישית ברציפות בגביע אפריקה, אחרי 0:1 דרמטי על גאנה בגמר. כמו בפעמים הקודמות, היה זה המאמן חסן שחאתה שניצח על התזמורת. ובעיקר ניצח.

המאמן המצרי הגיע לטורניר בלי הכוכבים אבוטריקה וזאכי, ניפה ברגע האחרון את מידו וגם בגמר עצמו הימר בהצלחה. בדקה ה-70, אחרי בצורת ממושכת ודקות של שליטה גנאית, הוא החליט להוציא את מותעב המסוכן והימר על תגלית הטורניר מוחמד נאגי, המכונה גידו. החלוץ הצעיר לא איכזב ובדקה ה-85 הכניע את השוער הגנאי והבטיח עוד זכיה.

שחאתה שוב הוכיח שיש לו מגע של קוסם, מצרים שוב הוכיחה שהיא שולטת ללא עוררין בכדורגל האפריקאי גם בלי לעלות לגביע העולם. זכיה שלישית ברציפות לפרעונים ושביעית בהיסטוריה, יותר מכל נבחרת אחרת.

מהלך המשחק
חניכיו של מילובאן ראייבאץ' פתחו את הגמר בלחץ מאסיבי, במטרה להציב את המחזיקה הנוכחית בבעיה כבר מהתחלה. השחקנים המנוסים של שחאתה לא נבהלו והעבירו לרגליהם את השליטה. אחרי כמה כדורי שטסו למרומי היציע, מוחמד זידאן חתך בהגנת גאנה ושלח כדור שטוח סנטימטרים מהקורה הימנית של קינגסון והחוצה.

בדקה ה-41 שלח חוסני עבד ראבו כדור חופשי מסוכן לרחבה, מותעב איחר בהגעה ונגע בכדור בעזרת ידו. קינגסון התלונן באוזני השופט, החלוץ המצרי יצא בזול. שני השוערים נשמו לרווחה אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים.

בדקה ה-52 קיבלה גאנה הזדמנות טובה לעלות ליתרון עם בעיטה חופשית, אבל אסאמואה שלח את הכדור מעל למשקוף של אל-חדארי. גם הבעיטה הבאה של חלוץ ראן הלכה רק לרשת החיצונית, אבל נראה היה שמצרים נסוגה לאחור. ודווקא אז התעוררו האדומים עם שתי הזדמנויות מצוינות ושחאתה החליט להמר על גידו במקום מותעב.

11 דקות לסיום הציל אל-חדארי את מצרים מספיגה, לפני שאינקום ספק הוכשל ברחבה. השופט קומאן קוליבאלי (מאלי) סימן להמשיך. חניכיו של שחאתה הידקו מחדש את ההגנה ובדקה ה-85 נשא החילוף של שחאתה פרי. זידאן מצא את גידו, שלא נכשל מול קינגסון ומצא את הרשת. 0:1, חילוף גדול, חלוץ בעל פוטנציאל ענק. הגנאים נשברו והמצרים הניפו שוב את הגביע. הדשא של השכן אכן ירוק יותר.

הרכבים
מצרים: עסאם אל-חדארי, ווא'אל גומעה, האני סעיד, אחמד פתחי (סאלם/89), אחמד אל-מוחמדי, סייד מעווד (מוחמד עבד א-שאפי/57), חוסאם גאלי, חוסני עבד ראבו, אחמד חסן, מוחמד זידאן, עמאד מותעב (גידו/70).

גאנה: ריצ'רד קינגסון, האנס אבו סארפיי, אייזק וורסה, סמואל אינקום, לי אדי, אנתוני אנאן, אנדרה אייוו, קוואדוו אסאמואה, עמנואל אגיימאנג-באדו, נאנה אגיימאנג-פרמפה (אדו/89), ג'יאן אסאמואה (אדייה/86).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/156544.jpg

תאריך:  31/01/2010   |   עודכן:  31/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי זרחיה
כך לדברי ח"כ יחימוביץ'    הוסיפה ואמרה: "מעורבותו של שטייניץ במינוי היו"ר פסולה; על בנק ישראל להתערב בהקדם ולהפסיק את מחול השדים"
יואב יצחק
אחת המטרות: תיירים המגיעים לקברו של רבי יעקב אבוחצירה    כמו-כן תיכננו חברי הארגון לפגוע בספינות אמריקניות בתעלת סואץ
מתן טלמור
מתן טלמור אסף את הקוצ'יני כדי לראות עולם ולבדוק את תפריט החורף החדש של 'סושי בר בזל'    המסקנות: האוכל מצוין, המחיר משתלם, המלצרית חייכנית והקוצ'יני שיכור
כדי למנוע את תחילתו של משבר העשור הרביעי, לקחה תמר לזר את מיקה לטחון ארוחת בוקר של ערב ב'בנדיקט'    אחרי שנהנו מכל אבות המזון שיש לסינטה להציע, הבינו השתיים שהחיים מתחילים בגיל 30
בועז ארד
לדבריהם: "עצם קיומה של ישראל כהתגלמות מוצלחת ומשגשגת של זהות לאומית-דתית הנסמכת על שורשים היסטוריים, מהווה סתירה של רעיון האיחוד האירופאי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il