X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם אחרי 4 נצחונות רצופים, מאמן מכבי זהיר: "אליפות? לא תלוי בי"
▪  ▪  ▪
"המקום השני בהישג יד". אבי נמני

חמישה משחקני מכבי ת"א לא היססו להגיע ביום החופשי שלהם לאירוע של נותן החסות של הקבוצה, חנות תכשיטי הגברים get maximum. רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, תמיר כחלון ויובל אבידור הצטרפו למאמן אבי נמני והבעלים מיטש גולדהאר. הרבה תכשיטים היו שם, אבל הראש במשחק הבית מול הפועל רעננה, אז מקווים הצהובים להאריך לחמש את רצף הנצחונות.

  • שלישי ורביעי הבא, חגיגת גביע המדינה עם ערוץ הקיבוץ ב-5+LIVE
  • שלישי הבא, 21:00, 5+ LIVE: מכבי ת"א – מכבי נתניה

"הרצף הוא חשוב, אבל צריך תמיד לדאוג מהמשחק שלאחר מכן", אמר אבי נמני, "אנחנו רואים שכל משחק הוא קשה ולא רק לנו. יש הרבה קבוצות שנמצאות במצב קשה בתחתית והן נלחמות על החיים שלהן. לנו ברור שכל מפגש עד סוף העונה יהיה קשה מאוד. כל הקבוצות ישחקו שלושה משחקים ב-8 ימים, אז זה לא תירוץ לשום דבר. ניערך בהתאם".

אליפות? מקום שני? נמני מציע להירגע: "המטרות שלנו הן קודם כל להמשיך לנצח. המקום השני אמנם בהישג יד, אבל צריך לשמור קודם כל על המקום השלישי שיביא אותנו לאירופה. צריך להישאר צנועים ולשמור קודם כל על המקום הבטוח. אליפות? עובר לנו בראש רק המשחק הקרוב. אליפות זה משהו שלא תלוי בי אלא בקבוצות שנמצאות לפנינו, לכן צריך להסתכל על המשחק הקרוב ולעבור אותו. אחר כך אולי נוכל להסתכל קדימה".

על הניצחון מול עכו אמר נמני: "לנצח עם עשרה שחקנים זה מאוד חשוב. זה מראה שבמצבי משבר במהלך המשחק השחקנים מצליחים לתפקד כרגיל. חזרנו גם פעמיים מפיגור. את הדברים הטובים מהמשחק הזה צריך לקחת, וגם לנסות לשפר את הדברים הפחות טובים".

לתכשיטים עצמם נמני פחות התחבר. "אני לא בכיוון בכלל, לא מעניינים אותי יהלומים. מעניין אותי לבוא כל שבת ולנצח. אני לא מפנק את עצמי, אף אחד גם לא מפנק אותי".

תאריך:  01/02/2010   |   עודכן:  01/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה לשר האוצר, לנגיד בנק ישראל, לממונה על הבנקים וליו"ר ועדת המניות בדרישה לבטל את מינוי גליה מאור למועצת המנהלים של בנק לאומי
איציק וולף
המשנה לראש הממשלה אמר שהממשלה הפלשתינית פועלת בניגוד לאינטרס הכלכלי הפלשתיני אלא משיקולים פוליטיים שתכליתם היום שאחרי אבו מאזן
עופר וולפסון
הגיעה ל-7 מיליארד שקלים - עלייה של כמיליארד שקלים לעומת 2008    מאז 2006 כמות הכניסות לאתר גדלה ביותר מ-50%    ב-2010 האתר צפוי להתרחב עוד ואף תיבחן הוספת יישומי סלולר ממשלתיים
איציק וולף
בית המשפט העליון קיבל העתירה ופסק: גם מי שלקה במחלה לפני קום המדינה יקבל פיצוי    המילה "בישראל" המופיעה בחוק - משמעה גם ארץ ישראל ולא רק מדינת ישראל
עופר וולפסון
בדיון בכינוס הרצליה התייחס השר בן-אליעזר ליישום המלצות דוח ה-OECD על ישראל    אמר כי תוקם ועדה ציבורית שתעסוק באי-השוויון בהכנסות ובשיעור הילדים העניים הגבוה    "ביצועי המשק הישראלי מציבים אותנו במקום מכובד ברשימת הכלכלות המפותחות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il