X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאקון כבש (47), הלבנים ינסו לתקן בספרד. התקציר בקרוב כאן באתר
▪  ▪  ▪
קאקה נאבק בטולאלאן (gettyimages)

הטמפרטורה בסטאד דה ז'רלאן נשקה לאפס מהצד השלילי וכך גם היכולת של ריאל מדריד, שנכנעה 1:0 לליון האגרסיבית בצרפת ותנסה לתקן בגומלין של שמינית גמר האלופות בסנטיאגו ברנבאו, האיצטדיון בו ייערך הגמר של המפעל העונה.

מנואל פלגריני החליט להשאיר על הספסל את בנזמה וראול והציב את מרסלו בעמדת המגן השמאלי, מהלך שעלה לו בנחיתות אל מול המקומיים. אחרי שליטה מוחלטת של הצרפתים במחצית הראשונה, מצא ז'אן מאקון הקמרוני את הרשת בדקה ה-47 והבלאנקוס פשוט לא הצליחו לפרוץ את החומות. שלושה הפסדים בשלושה ביקורים בסטאד דה ז'רלאן, במדריד זה אמור להיראות אחרת.

מהלך המשחק
ליון פתחה את המפגש בלי רגשי נחיתות מול סוללת הכוכבים שמנגד ובדקה העשירית שלח סידני גובו כדור מסוכן לרשת החיצונית של איקר קסיאס. הניסיונות של רונאלדו והיגוואין נבלמו אצל הגנת המקומיים וכדור מנגיחה של כריס שייט לו מעבר למשקוף של שוער ריאל.

בדקה ה-21 פרץ מרסלו באגף שמאל וניסה את כוחו במסירה לעבר היגוואין, אבל בומסונג גלש והציל. בדקה ה-32 בעט גם לופס כדור מסוכן שחמק החוצה ונראה שריאל מתקשה לבלום את ההתקפות של ליון. ססאר דלגאדו שלח כדור נפלא מהאוויר לקורה השמאלית של קסיאס וליסנדרו לופס נגח מקרוב החוצה כעבור דקה.

אחרי ההפסקה החליט פלגריני לערוך שינוי משמעותי. גראיי החליף את מרסלו, מה שאיפשר להעביר את ראמוס לאגף ימין ואת ארבלואה לאגף שמאל של ההגנה. דקתיים בתוך המחצית השניה הגיע השער מרגלו של ז'אן מאקון. הקשר הקמרוני שלח כדור אדיר מ-18 מטרים לרשת של קסיאס, 0:1 מוצדק לליון.

בדקה ה-61 התקדם רונאלדו ושלח כדור מסובב לפינה השמאלית העליונה של לוריס, שריחף והדף לקרן. השוער המקומי גם כיכב כעבור דקה, כסגר מצוין את היגוואין באחד-על-אחד ומנע שער בטוח. פלגריני מיד הגיב והכניס את בנזמה במקום הארגנטיני.

14 דקות לסיום רונאלדו ספק הוכשל ברחבה, אבל השופט האנגלי אטקינסון סימן להמשיך. גומי החליף את לופס אצל המקומיים וריאל החלה לשלוט בקצב. זה לא שינה את התוצאה, אולי הגומלין ב-10 במרץ ייראה אחרת עבור הספרדים. בכל מקרה, מרסלו ואלונסו המוצהבים לא יוכלו לשחק במפגש הבא מול ליון.

הרכבים
ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, ז'אן-אלן בומסונג, עלי סיסוקו, ז'רמי טולאלאן, ז'אן מאקון, מיראלם פיאניץ' (קים קלסטרום/79), ססאר דלגאדו (מיצ'ל באסטוס/89), סידני גובו, ליסנדרו לופס (בפטימבי גומי/82).

ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלבארו ארבלואה, סרחיו ראמוס, ראול אלביול, מרסלו (איסיקיאל גראיי/46), צ'אבי אלונסו, מהמדו דיארה, אסטבן גראנרו, קאקה, כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגוואין (כרים בנזמה/64).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/158416.jpg

תאריך:  16/02/2010   |   עודכן:  16/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירון בכר
הישראלי נוצח 6:2, 7:5 על ידי יארקו ניימינן הפיני
איציק וולף
משטרת ישראל מבהירה כי לא נפתחה חקירה פלילית נגד הרב אלון לפני 3 שנים על-פי החלטת היועמ"ש    תלונות וחומר רלוונטי אחר ייבחן באגף החקירות והמודיעין
מאיה שני
מדענים מתחילים להבין את הקשר הגנטי של הפגם שבמשך דורות נתפס כבעייה רגשית
עופר וולפסון
ברקע לסכסוך נמצאת סוגיית תוספות השכר, אשר המו"מ לגביה נמצא בקיפאון    עוד מתלוננים בוועד על הסדרי ההעסקה שנקבעו עבור עובדים חיצוניים
אלעזר לוין
הסתערות חסרת תקדים על 115 מגרשים לקוטג'ים בנחלת יהודה ראשל"צ    909 התמודדו על רכישת מגרשים ל-226 קוטג'ים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il