X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בצ'לסי מוכנים לאלופות (חי באתר). צסק"א-סביליה (19:30, חי באתר)
▪  ▪  ▪
גם הוא טוב בלחמם, לא? (GETTYIMAGES)

איזה כיף שיש ז'וזה מוריניו בעולם. לאחר שאמש "ביקש" בעדינות משחקני צ'לסי לא לחגוג מולו במידה שהם כובשים מול אינטר בשמינית האלופות בסן סירו מחר (רביעי ב-21:45, ישיר באתר ובספורט 5 HD), היום הגיע תורו של קרלו אנצ'לוטי, מאמן הבלוז, לשלוח עקיצה מחוייכת שלא בטוח שהיה שולח לנראזורי אלמלא מאמנם היה 'המיוחד'.

"כל איטליה, פרט לאוהדי אינטר, יהיו בעד צ'לסי ברביעי", עורר אנצ'לוטי את הגזרה. "זה נכון שאחרי שז'וזה עזב את צ'לסי אף אחד לא זכה עימה באליפות, ובטח שלא בצ'מפיונס, למרות שאחד בשם גרנט לא היה רע כל כך והגיע מרחק נגיעה מזכיה בצ'מפיונס".

אנצ'לוטי הבהיר שלא יעשה שימוש בפיקנטריה של המשחק כדי להטריף את חניכיו לקראת המשחק. "מוריניו טוב בחימום האווירה והקבוצות, אבל זה שטח שאני לא מוכן ללכת לכיוונו".

אלופת איטליה קיבלה היום בשורות טובות, כשז'וליו סזאר, השוער הברזילאי שנפגע בתאונת דרכים, חזר להתאמן וככל הנראה יעמוד לרשות הקבוצה. אם בסופו של דבר סזאר לא יהיה כשיר להתמודדות, פרנצ'סקו טולדו יהיה זה שיפתח בין הקורות.

במשחק נוסף שייערך מחר בשמינית הגמר תארח צסק"א מוסקבה את סביליה (19:30, שידור ישיר כאן באתר), שתחסר ברוסיה הקפואה את לואיס פאביאנו, דייגו קאפל וסבסטיאן סקילאצ'י.

"למרות חסרונם של פאביאנו וקאפל, לסביליה יש שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה מאוד בחלק הקדמי", אמר לאוניד סלוצקי, מאמן צסק"א, לקראת המפגש, "אבל כמו לכל קבוצה, גם להם יש נקודות תורפה ואנחנו ננסה לנצל אותן כדי לנצח".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/159262.jpg

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הטיסות החדשות יתווספו החל מה-26 באפריל וייצאו מת"א בכל בוקר בשעה 05:55 בימים ב' עד ה'    אל על תגברה את הקו לאור הביקושים הגבוהים בקרב המגזר העסקי
מחלקה ראשונה
לפחות 15 בני אדם שהשתמשו בדרכונים אירופים זוהו עד כה כחשודים באירוע    החשודים החזיקו בדרכונים בריטים, אירים, צרפתים וגרמנים
עידן יוסף
פרופ' אהרן ברק: "בטחון המדינה איננו היתר בלתי מוגבל לפגוע בזכויות הפרט; האיזון ביניהם מורכב אך הכרחי; שכוכב הצפון שלי הם ערכי המוסר היהודי"
רן רימון
משרד התיירות מעוניין לקיים הליך של דיון ציבורי וממשלתי בו יידונו הנושאים האם יש מקום לקזינו בישראל, כיצד יש להקימו והיכן ימוקם    השלב האחרון יידון בסוגייה מי יפעיל אותו כשתיתכן דרך של מכרז
עופר וולפסון
כך עולה מדירוג דן אנד ברדסטריט למועצות המקומיות המובילות    סה"כ ביצוע התקציב של 10 המועצות המובילות לפי תקציב 2008 עומד על כ-2.5 מיליארד שקל    במקום ה-7 ממוקמת המועצה האזורית אבו בסמה עם סך ביצוע תקציב של כ-215 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il