X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עם החלת התוכנית החדשה הבנק יספק פירוט של כל הפעולות שביצע הלקוח, וכן סיכום חודשי הכולל את כל התשלומים בגין עמלות
▪  ▪  ▪

המועצה לצרכנות בוחנת את התוכנית החדשה של בנק הפועלים, בסיוע מומחים בתחום הכלכלי והמשפטי. עם סיום הבדיקה תגיש המועצה לבנק ולפיקוח על הבנקים את עמדתה המפורשת. בשיחה שקיימה מנכ"לית המועצה לצרכנות, גלית אבישי עם מנכ"ל בנק הפועלים והנהלת הבנק, התחייבו אלה מפורשות לאפשר לצרכנים להמשיך ולפעול בשיטה הקיימת.
השיטה החדשה של בנק הפועלים תופעל מיום 1.5.03. השיטה מאפשרת ללקוח לבחור באחד מ-4 מסלולים המוצעים לו, ולדלג ביניהם מדי חודש ללא כל חיוב כספי. במסגרת המסלולים החדשים מוצע ללקוחות סל שירותים. הם נבדלים זה מזה בעיקר על-פי דרך ביצוע הפעולות: ביצוע פעולות בשירות עצמי (אינטרנט, בנקט, מענה טלפוני ממוחשב), ביצוע פעולות על-ידי בנקאי (בסניף או במוקד הטלפוני) ופעולות בשיקים (הפקדה, כתיבה, שיקים עצמיים).
המועצה לצרכנות תעמוד על כך שגם בעתיד יוכלו הצרכנים לפעול בשיטה הפרטנית ולא יאולצו לבחור בשיטת המסלולים - אם על-ידי ביטול השיטה הפרטנית או על-ידי העלאת מחירים מגמתית של התעריפים הפרטניים. עוד דורשת המועצה מבנק הפועלים לנקוט בשורת פעולות להבטחת רמת גילוי נאות שיאפשר לצרכנים בחירה מושכלת.
המועצה לצרכנות מסרה, כי בעקבות המידע שפרסם בנק הפועלים, היא דורשת מהבנק ומהפיקוח על הבנקים לנקוט בסדרת פעולות להבטחת רמת גילוי נאות למניעת פגיעה בצרכנים.
- עם החלת התוכנית החדשה ובטרם בחירת הצרכנים במסלול בו יתנהל חשבונם, ימציא הבנק ללקוחות פירוט של כל הפעולות שביצעו, וכן סיכום חודשי הכולל את כל התשלומים בגין עמלות.
- הבנק ידווח ללקוחות שבחרו באחד ממסלולי החבילות מהו המחיר שהיו משלמים בגין עמלות לו המשיכו לשלם באופן פרטני עבור הפעולות שביצעו. בנוסף, בתקופת הרצה של שישה חודשים במקרים בהם צרכנים יחרגו ממסגרת המסלול שבחרו, התשלום החודשי ששילמו בגין ביצוע פעולות לא יעלה על המחיר שהיו משלמים לו בחרו במסלול הבא בתור.
- הבנק יפרט ויידע את הצרכנים אילו פעולות אינן נכללות במסגרת החבילות.
- הצרכן יקבל במהלך החודש דיווח "און ליין" של מספר הפעולות שביצע, או לחילופין כמה פעולות נותרו לו במסגרת שבחר.

תאריך:  29/04/2003   |   עודכן:  29/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מנהל הקרן הסינית: לא צריך להכנס לפאניקה
הדר פרבר
לדבריו, "יש צורך באיזון בין זכות המחאה המקצועית לבין שמירה על חוסנו של המשק וחוסנה של החברה הישראלית"
גלית יצחק
כך עולה מבדיקה של D&B על השפעת ה-SARS על כלכלת ישראל; תיתכן פגיעה גם ביבואנים מהמזרח; סך היצוא לאסיה הסתכם ב-2002 בכ-5 מיליארד דולר; עיקר הפגיעה בענף היהלומים
ענבל אביב
החברה בחרה לצאת בקמפיין המדגיש את המחירים האטרקטיביים, ואת האפשרויות הגלומות באינטרנט המהיר בעקבות מחקרים המראים כי רבים מהציבור הרוסי עדיין משתמשים באינטרנט האנלוגי
הדר פרבר
עד כה הופץ המחירון רק במהדורה המודפסת והוא עולה לראשונה באתר בנק טפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il