X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי חיפה ובני יהודה הגיבו לעזיבת ברקת. בושינסקי: "זה מטריד מאוד"
▪  ▪  ▪
קורנפיין. צפו בדברים של אלונה ברקת

עושה רושם שאי אפשר לעבור יום אחד של שקט בכדורגל הישראלי. יממה לאחר שמאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, הודיע על התפטרותו מהקבוצה, כינסה הבוקר (שני) הבעלים אלונה ברקת מסיבת עיתונאים, והפציצה: "אעזוב את ב"ש בסיום העונה. נחצה פה קו אדום ואני לא אוכל לעבור על כך לסדר היום".

ההתאחדות לכדורגל הגיבה לעזיבת ברקת, וקשרה קשר ישיר בין הודעתה של בעלי ב"ש לעזיבתו של דניאל יאמר את מכבי נתניה. כמו כן קראו בהתאחדות הן לברקת והן ליאמר לחזור בהם מההחלטה.

"ההתאחדות לכדורגל מצרה על כל אדם שתרם לכדורגל הישראלי והחליט לעזוב, אולם הפעם מדובר בעזיבתם של שניים, דניאל יאמר ואלונה ברקת, שתרמו עשרות מיליונים ועוזבים בשל אלימות קיצונית", נכתב בהודעה.

"יש להפריד בין האלימות במגרשים שירדה ב-70 אחוזים בשנתיים האחרונות לבין האלימות שהתגלתה בשבוע האחרון. זו אינה אלימות של אוהדים אלא אלימות יוצאת דופן וקיצונית, של מיעוט עבריינים שאינם ראויים להיקרא אוהדי כדורגל. אנו מזדהים עם הכאב והזעזוע של ברקת ויאמר ומצפים ודורשים ממשטרת ישראל לפעול במישור המודיעיני והאכיפתי כלפי אותו מיעוט עברייני, בצורה הראויה לטיפול בעבריינים. על המשטרה לעלות מדרגה בפעילות כנגד מי שאינו ראוי להיקרא אוהד כדורגל ומוציא שם רע לענף וגורם לו נזק".

"ההתאחדות לכדורגל קוראת לאלונה ברקת ולדניאל יאמר לשקול מחדש את החלטתם נוכח חשיבות תרומתם ופעילותם בכדורגל הישראלי, וזאת תחת הבטחת משטרת ישראל למתן הביטחון הנדרש לטובת העניין".

בתוך כך, פנה יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, למפכ"ל המשטרה, דודי כהן ואמר: "אני מצפה כי המשטרה תשכיל להפריד בין אוהדי כדורגל אמיתיים לבין עבריינים שמתעלים את הפעולות האלימות שלהם למגרשים".

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, מיהר להגיב על הדברים הדרמטיים של הקולגה מבירת הנגב: "שמעתי את הדברים. אם זה נכון, זה חבל מאוד עבור הכדורגל הישראלי כולו".

גם חזי מגן, הבעלים של בני יהודה, התיייחס להודעה של ברקת: "זה עצוב מאוד שבן אדם יקר כמו אלונה עוזבת את הכדורגל הישראלי בגלל מעשה ביריונות. הכדורגל כאן לא משופע באנשים כמוה, וזה חבל מאוד". 

"מאד מצער שאנשים שבאים לתרום מזמנם ומכספם מגיעים בסופו של דבר למצב שבו הם "מגורשים מהעיר", אמר אביב בושינסקי, יו"ר מכבי ת"א, "כמי שהתמודד יותר מפעם אחת בקושי האדיר שבמציאת אדם שיממן ויקדם את הכדורגל, אני מאד מוטרד מהנסיבות שבעטיין הפועל באר שבע הפסידה את אלונה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/159928.jpg

"ליבי עם ברקת ובטוחני, כמי שאוהבת את הכדורגל, שהיא לא אמרה את המילה האחרונה וזאת כמובן בתנאי שנצליח לשים קץ לתופעות השליליות שכה פוגעות בענף", הוסיף יו"ר הצהובים.

"זה הפסד של הכדורגל הישראלי בכלל ושל ב"ש בפרט", אמר איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, "אלונה באה עם כוונות טובות ורצון אמיתי לעשות שינוי. אם היא הגיעה להחלטה כי התנהגות האוהדים חצתה קו אדום, ושזו התנהגות שהיא אינה יכולה להשלים איתה, כנראה שהחלטתה מוצדקת. אני חושב שהצעד הזה הוא סימן ותמרור אזהרה לא רק לאוהדי ב"ש אלא לכל הקהלים בארץ, שישימו לב לדרך התנהגותם ולדרך שצריכים להתנהג במשחק הזה".

"צר לי שאנשים כמו אלונה ברקת עוזבים את הכדורגל הישראלי", אמר שינו זוארץ, יו"ר מכבי פ"ת, "זו אבידה גדולה להפועל ב"ש בפרט ולכדורגל הישראלי בכלל. שוחחתי עם אלונה והבעתי בפניה את אכזבתי הרבה מעזיבתה את הכדורגל. כולי תקווה כי אוהדי ב"ש יעשו כל שביכולתם לשמור את אלונה במועדון. לדעתי הם לא הבינו את הנזק שייגרם להפועל ב"ש מעזיבתה. אנו עדים בתקופה האחרונה לעזיבה של בעלים את הקבוצות וזה דבר שמעורר דאגה גדולה. כולי תקווה שיימצאו מחליפים ראויים".

בהכנת הידיעה השתתפו מוטי פשכצקי, שירלי בר דיין, תומר לוי ומאיה חסון

תאריך:  01/03/2010   |   עודכן:  01/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיתי זיו
תוקם רשות עצמאית שתפוקח ע"י שתי מועצות ציבוריות - לתוכן ולטלקום    ראש המועצה לטלקום יכהן כיו"ר הרשות
יפעת גדות
טרומפלדור: "טוב למות בעד ארצנו"
טלי ציפורי
נשיא לאס וגאס סנדס אומר כי אדלסון לא מתכנן לפרוש בקרוב    "קשה עדיין לחזות מה יקרה לחברה כשיפרוש"
אופיר בר זהר
מילצ'ן שמחזיק עם רופרט מרדוק בכ-25% מהערוץ הודיע לבעלי המניות בסוף השבוע כי יפסיק להזרים כסף
יואב יצחק
תמורת שליש מהמניות יזרים לחברה 15 מיליון דולר    לצורך העסקה מוערכת מעריב החזקות לפי 35 מיליון דולר    משפחת נמרודי תמשיך להחזיק בשליטה בעיתון    לזכי רכיב הזכות לקנות מניות נוספות כך שיחזיק בשליטה משותפת עם נמרודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il