X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוקנסבוים כבש בדקה ה-88 אך מנבדל. השתיים רחוקות 5 נק' מהקו האדום
▪  ▪  ▪
תוצאת תיקו 6 מ-7 משחקים. מחפוד (צפו בתקציר המשחק)

הפועל רמת גן והפועל פתח תקווה פספסו הערב (שני) הזדמנות לברוח לתחתית הבוערת כשסיימו את משחקן ב-0:0 מאכזב. לשתי הקבוצות, אשר צמודות בטבלה 23 נקודות, 5 יותר מאחי נצרת שמתחת לקו האדום.

עבור אלי מחפוד וחניכיו היה זה תיקו שישי משבעת המשחקים האחרונים, כשמנגד הצליח יובל נעים לעצור רצף של שני הפסדים.

"כמובן שרצינו את הנקודות אבל אני מסתפק בנקודה", אמר בסיום יובל נעים. "בחמש דקות האחרונות רציתי שהמשחק ייגמר. כי יכול להיות שהוא היה מוכרע ברגע אחד. אנחנו צריכים להיות ריאלים ונהיה השנה בפלייאוף התחתון, אני מאמין שנסיים במקומות 11-12, אבל בינתיים צריך לאגור את הנקודות".

גם אלי מחפוד שמח מהתיקו: "צריך להגיד מילה טובה לשחקנים. אני יודע שכולם רוצים כדורגל יפה, אבל במשחקי תחתית קשה לשחק פתוח. אנחנו ממשיכים לצבור נקודות בתקווה שנגיע לפלייאוף האמצעי"

בעל הפועל רמת גן, ירון קוריס: "אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה משאר הקבוצות שיהיו בפלייאוף התחתון. בושה לא לנצח במשחק כמו של היום. אבל אני חושב שהשחקנים עשו את המקסימום".

בנוגע לעזיבת אלונה ברקת הוסיף קוריס: "אני לא חושב שיהיה להפועל ב"ש מישהו כמו ברקת. היא תרמה המון לקבוצה ולעיר. צריך למגר את תופעות האלימות ולהעניש פעם אחת בחומרה את האוהדים האלה".

מהלך המשחק
הדקות הראשונות היו של גישושים והראשונה שהשתחררה הייתה הקבוצה המארחת. בדקה ה-10 שלח מור גולן כדור עומק נהדר לעבר ג'ורג' דאטורו ששבר את מלכודת הנבדל של הפועל פתח תקווה, התקדם עם הכדור וחדר לרבחה אך בעט לרגליו של יוסי שקל.

כעבור שלוש דקות גיא צרפתי ניסה להפתיע את רפי כהן בבעיטה חופשית מזווית קשה, אך השוער הוותיק היה מוכן והדף את הכדור בקלילות. בהמשך נרגעו שתי הקבוצות וההזדמנות הבאה הגיעה רק בדקה ה-37. גולן הרים כדור משמאל, סרג' איילי נגח מצוין אבל הכדור הורחק על ידי ההגנה. על הריבאונד השתלט קובי מוסא אך בעיטתו נהדפה על ידי שקל.

בדקה ה-41 ראבון עובד מצא את איברהים בסיט שנגח מ-3 מטרים החוצה. דקה לסיום המחצית איילי חלף על פני עמנואל מתיאס אך בעט רע מאוד למרכז גופו של שקל. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0.

המחצית השניה הייתה אנמית יותר כשגם ההזדמנות הראשונה לא הייתה ממש איום. בדקה ה-61 השתחרר עובד משני שחקני רמת גן במרכז המגרש, התקדם מעט וניסה לטווח מרחוק, הכדור חלף כחצי מטר מהקורה. חמש דקות נוספות עברו ואלנתן סלמי פרץ מצוין בימין, העביר רוחב נהדר לעמנואל מתיאס שמחמישה מטרים בעט לגופו של רפי כהן.

לקראת סיום רמת גן הפכה מסוכנת יותר והייתה קרובה פעמיים לכיבוש. בדקה ה-78 השתלט מור גולן על כדור ארוך, הסתובב ושחרר בעיטה אדירה מ-25 מטרים, שקל התעופף והדף, על הריבאונד השתלט בני חדד שמ-10 מטר סחט עוד הצלה משקל.

דקותיים לסיום שער של עומר בוקנסבוים נפסל בטענת נבדל. המהמלך החל מכדור חופשי של חדד, הגנת פ"ת ניסתה להרחיק אך אחד משחקניה נגח לאחור. על הכדור השתלט בוקסה וכבש אך השופט קבע כי הוא היה בנבדל. המשחק הסתיים ב-0:0.

הרכב הפועל ר"ג: רפי כהן; קובי מוסא, אלי לוי, גולן חרמון, בני חדד; קרלוס צ'קאנה, אנדריי קלדיירה (תמיר בן עמי/34), עומר בוקסנבוים, מור גולן (תומר תייר/86); ג'ורג' דאטורו (עמית אוחנה/73), סרג' איילי.

הרכב הפועל פ"ת: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם; גיא צרפתי, כפיר דר (עידן סרור/46), ראובן עובד, אלי ביטון; עוסמאן באשירו (ארמון בן נעים/39), איברהים בסיט (אלנתן סלמי/57). 

תאריך:  01/03/2010   |   עודכן:  01/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כ-92% מסוגי המשקאות האלכוהוליים הנמכרים בישראל התייקרו היום בשיעור ממוצע של עשרות אחוזים בעקבות שינוי שיטת המס המוטלת עליהם    מס הקנייה על וודקה בנפח 750 מ"ל יעמוד על 24 שקל לעומת מס מינימלי של 3.5 שקל לפני הרפורמה
איציק וולף
השר לביטחון פנים הבהיר כי לא יאפשר להקים מערכת שיטו עירונית שתהיה כפופה לראש הרשות    "לא יכול להיות שראש עיר יבוא עם מדים של ניצב לעבודה"
עופר וולפסון
לאחר7תוכניות חיסכון שהושקו במסגרת תוכנית "דן חסכן", הפועלים משיק תוכנית המיועדת גם לחוסכים לחתונה    התוכנית תציע חיסכון בריבית קבועה צמודה למדד אשר עולה ברבע אחוז כל שנה החל מהשנה החמישית
מאיה שני
אחרי הבדיקה השנתית ממליצים רופאיו של אובמה להפסיק לעשן ולנסות להוריד את רמת הכולסטרול    אובמה הצהיר בעבר כי ויתר על מנהג העישון המגונה    [אובמה חוזר ברגל לבית הלבן / צילום: AP
עופר וולפסון
זרוע ההשקעות הריאליות של קבוצת לאומי תשקיע כ-8 מיליון שקלים בקרן    קרן אל-בוואדר זכתה בחודש שעבר במכרז הממשלתי להשקעות שנועדו לקדם ולהקים עסקים במגזר המיעוטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il