X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוסטפלד ששמטה 17 נקודות יתרון: "הפעם לא חששתי שנפסיד התואר"
▪  ▪  ▪
מניפה גביע ראשון כקפטנית, דורי (צפו בתקציר)

רמת השרון זכתה הערב (שני) בגביע המדינה בכדורסל נשים אחרי 65:69 דרמטי על אליצור רמלה בגמר. הבנות של אורנה אוסטפלד הניפו את התואר השישי בתולדות הקבוצה והראשון אחרי 3 הפסדים רצופים במעמד הגמר. גם במשחק הזה, כמו בשנים קודמות, שמטה רמת השרון יתרון בן 17 נקודות (33:50 חמש דקות בתוך הרבע השלישי) אך הפעם השחקניות ידעו להתעלות בדקות האחרונות כדי להחזיר את הגביע.

"היה משחק קשה", אמרה אורנה אוסטפלד בסיום. "רמלה חזרה למשחק כי נכנסנו לבעיית עבירות. אני רוצה להודות ליואל לביא שההתבטאיות שלו גרמו לשחקניות שלי להתעלות על עצמן ולהביא גביע, אני רוצה לומר לו שיתעסק בעירייה ולא ידבר על הבנות שלי. לא היה שום רגע שבו חששתי שהתואר ילך לאיבוד".

בצד המפסיד אמר המאמן רועי אייזנברג: "חפרנו לעצמנו בור עמוק מדי. בחצי הגמר זה הצליח אבל הפעם היה חסר הגרוש ללירה. הכל הלך לכיוון שלנו אבל 2 שלשות של רמה"ש נתנו להן את הניצחון. כל הכבוד לשחקניות שלי שנלחמו עלד השני ההאחרונה, חבל אבל אין מה לעשות".

מהלך המשחק
רמת השרון פתחה טוב יותר ועלתה ל-2:7 אחרי 3 דקות משחק. בהמשך רמלה חזרה אבל אמברוסיה אנדרסון המשיכה להיות דומיננטית ונתנה לאוסטפלד יתרון 6:13 כשהיא אחראית ל-10 נקודות. אייזנברג הזעיק פסק זמן והבנות שלו חזרו עד 12:16, אבל פיניש מצוין של רמת השרון לרבע הראשון הוריד אותה להפסקה בין הרבעים ביתרון 14:23.

את הרבע השני פתחה רמלה טוב בהגנה ומנעה מרמת השרון נקודות בשלוש הדקות הראשונות כדי לצמק ל-23:19. גם ההמשך היה לא טוב עבור הבנות של אוסטפלד ושש דקות בתוך הרבע הן קלעו רק 4 נקודות (והובילו 23:27). למלזה של רמת השרון מה שהשאיר אותה ביתרון היה 8 איבודי כדור של רמלה לעומת 3 בלבד.

רמלה עוד צימקה עד 32:33, דקה לסיום המחצית, אבל קטיה לויצקי הגיבה בשלשה גדולה ועוד אסיסט למירב דורי והורידה את רמת השרון להפסקה ב-32:38.

את הרבע השלישי פתחה רמת השרון מצוין עם 7 נקודות רצופות ב-2 דקות בדרך ליתרון דו ספרתי - 32:45. גם בדקות הבאות המשיכו הבנות של אוסטפלד לשלוט ובעיקר אמורים הדברים לגבי מירב דורי עם 8 נקודות בחמש הדקות הראשונות של הרבע כדי להוביל את הקבוצה שלה ל-35:50.

אייזנברג לקח פסק זמן וביחד עם דקות מנוחה שקיבלה דורי, הצליחה רמלה לחזור עם 9 נקודות רצופות. 42:50 לרמה"ש 2 דקות לסיום הרבע. עד תום הרבע השלישי רמלה המשיכה לקצץ את ההפרש והעמידה אותו על 6, 46:52 בתחילת הרבע האחרון.

רמלה המשיכה במומנטום גם בפתיחת הרבע הרביעי וכבר הורידה לנקודה בלבד, 51:52, אבל שלשה גדולה של סאם ומיד לאחר מכן 2 קליעות עונשין החזירו לאוסטפלד את הצבע ללחיים. נואל קווין לא ויתרה והשתלטה על המשחק עם 12 נקודות במאני טיים וארבע דקות לסיום המשחק שוויון 62:62.

אוסטפלד לקחה פסק זמן והצליחה לעצור את המומנטום של קווין ורמלה עם 4 נקודות רצופות בדרך לזכיה שישית בהיסטוריה שלה בגביע המדינה וראשון אחרי 3 הפסדים רצופים בגמר - 65:69.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/160786.jpg

תאריך:  08/03/2010   |   עודכן:  08/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
לייב-פרסון שכרה 4,250 מ"ר ברעננה    סינגארד שכרה 1,100 מ"ר בהרצליה-פיתוח    בילבונג תשלם 220 שקל מ"ר באשדוד    שתי רשתות ישלמו 100 שקל למ"ר בחולון
אלעזר לוין
משמש גם כיועץ לער"ן ולארגון ניצולי השואה
מאיה שני
קודם הפסיד לטובת הסמי-תעודי של אשתו לשעבר    נאלץ להצדיק את היצורים הכחולים בעקבות תביעה מסין    מה הוא יגיד על ההצלחה של "אליס בארץ הפלאות"?
עופר וולפסון
שר הפנים העביר לוועדת הכלכלה טיוטא המבטלת את פטור החברות הסלולריות מהקמת אנטנות קטנות ללא אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה    עד 40% מהאנטנות עדיין יוכלו לעבור התקנה בהליך מזורז
אלעזר לוין
כסאות מוסיקליים: (1) בכיר באוצר יעמוד בראש חברת ענבל במקום המנכ"ל הקודם (2) שעבר לכלל ביטוח, אחרי (3) שהאיש מספר 2 בחברה הוזז הצידה    (4) בכיר אחר באוצר עוזב כי לא מונה למפקח על הביטוח    (5) בכיר שני עוד מחכה    (6) המפקח-לשעבר ממתין לתפקיד חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il