X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
90:113 לקינגס על טורונטו, הניצחון הגדול שלהם העונה. טריפל-דאבל לאוואנס
▪  ▪  ▪
כספי (Gettyimages). צפו בתקציר

עמרי כספי חזר לשחק כדורסל. אחרי שלא קיבל אפילו דקה אחת מול אוקלהומה סיטי ורשם רק 4 דקות לא משמעותיות בהפסד הקינגס לפורטלנד אתמול בבוקר, חזר הפורוורד לרוטציה של פול ווסטפול בנצחון ה-22 של הקבוצה העונה, 90:113 על טורונטו.

סקרמנטו - טורונטו 90:113
רבע אחד אדיר והופעה נפלאה של בנו אודריך וטייריק אוואנס, שרשם טריפל דאבל ראשון בקריירה, עשו את ההבדל עבור הקינגס ונתנו לקבוצה תקווה לעמוד במשימות עד לסיום העונה. זה היה הניצחון הגדול ביותר של הקינגס העונה, שעד כה היה ה-100:120 על מינסוטה בדצמבר. משחקה הבא של סקרמנטו יהיה מול פורטלנד, השני השבוע, בלילה שבין שישי לשבת (ישיר ב-5+LIVE).

אחרי הייבוש ההדרגתי בשבועיים האחרונים החליט ווסטפול להחזיר את עמרי לעניינים וזה הגיב עם 8 נק' ו-6 ריב' ב-23 דקות. כספי נכנס למשחק 5 דקות לסיום הרבע הראשון במקומו של ספנסר הוז, כשווסט פול החליט להפוך מגמה ולעבור להרכב נמוך ואגרסיבי. טורונטו, המדורגת 5 במזרח, הגיעה למפגש בארקו ארינה יממה אחרי הפסדה לקובי בראיינט והלייקרס שם ספגה סל נצחון מידיו של מספר 24. היא לא הזכירה את הקבוצה שכמעט הדהימה את האלופה.

עמרי פתח בצורה רעה את המשחק, כשעד לסיום המחצית רשם 0 מ-5 מהשדה ו-2 איבודים. ברבע השלישי בו ברחו הקינגס לא היה הישראלי חלק מהריצה ורק בגארבג' טיים של הרבע הרביעי עשה את נקודותיו, כולל דאנק נאה. השורה הסטטיסטית שהעמיד כללה 8 נק' ב-3 מ-10 מהשדה, 6 ריב', אסיסט וחטיפה. עמרי החטיא את כל 3 הזריקות שלקח מחוץ לקשת ומקו העונשין רשם 2 מ-2.

הקינגס, שירדו למחצית בפיגור 45:40, התפוצצו ברבע שלישי נפלא בו קלעו 43 נק' כדי לקחת שליטה על המשחק שעד אז היה צמוד. למלכים, שפתחו עם 0:12, היה זה רבע מצוין מבחינת התקפית, עם 18 מ-24 מהשדה וכמות הנקודות הגבוהה ביותר העונה לרבע. בנו אודריך קינח את הרבע בסל עם הבאזר כשלצידו הרשים קרל לנדרי עם 12 נק' ב-12 הדקות ששינו את המשחק.

ההמשך כאמור היה לפרוטוקול בלבד. סקרמנטו קלעה 73 נק' במחצית השניה בדרך למאזן חיובי של 15:16 העונה בארקו, וכשנותרו 17 משחקים לסיום העונה הסדירה מקווים בקבוצה כי הם יביאו עימם 8 נצחונות כדי לעמוד במטרה – הגעה ל-30 נצחונות העונה.

אודריך היה המצטיין בקינגס עם 24 נק' ו-8 אס', אוואנס סיפק 19, 10 אס' ו-10 ריב', לנדרי 15 ו-6 ריב', דונטה גרין 15, פרנסיסקו גארסיה 12 וג'ייסון תומפסון 10.

בטורונטו, שהחודש איבדה את המקום החמישי במזרח וירדה כבר עד המקום השביעי, איכזב כריס בוש עם 6 מ-20 מהשדה ורק 14 נק'. אנדראה ברניאני הוביל את הקנדים עם 20 נק' ו-6 ריב', 14 קלעו גם דמאר דרוזן וג'ארט ג'ק, חוסה קלדרון 10 והידו טורקוגלו 7.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/161043.jpg

תאריך:  11/03/2010   |   עודכן:  11/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
חבר מפלגת העבודה הטיח בחברו כי "הוא צריך להיות מאחורי סורג ובריח" והתנהגותו "עולם תחתון"    בית המשפט קבע כי בלשון הרע עסקינן    אולם התובע שכח לבקש פיצוי ללא הוכחת נזק    ועל כן, לא זו בלבד שלא קיבל פיצוי, אלא שילם הוצאות משפט
איריס פרחי
שתי אחיות שעברו טיפולים להסרת שיער תבעו קוסמטיקאית לאחר שנותרו שעירות    הנתבעת הגישה תביעה שכנגד וטענה כי לאחת האחיות היו נתונים קשים    בית המשפט קיבל חלקית התביעה שכנגד
איריס פרחי
הדיירים טענו כי על הנתבעים להשיב מקדמה לאחר שלא החלו לבנות מעלית ולא הוציאו היתר להתקנתה    בית המשפט קיבל את התביעה ופסק על השבת המקדמה והוצאות משפט
איריס פרחי
לדבריה, בית משפט שלום טעה כשדחה את טענתה בדבר התיישנות    בית משפט מחוזי דחה את הערעור ופסק כי בית משפט שלום לא שגה בקביעתו שהתובעת קיבלה הזדמנויות לתקן ליקויים
עידן יוסף
קורא לאיזון בהרכב בבית המשפט העליון הנוטה שמאלה ובפקידות הממשלתית הנוטה לימי מפא"י    "צריך מישהו שלא יפחד להכניס את עצמו לביקורת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il