X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גברה 4:6, 7:6 ו-1:6 על פלאביה פנטה
▪  ▪  ▪
תמיד יש פעם ראשונה. פאר (gettyimages)

שנת 2010 ממשיכה להאיר פנים לשחר פאר. אחרי שלושה הפסדים ברצף למדורגת 12 בעולם, האיטלקיה פלאביה פנטה, גברה עליה היום (שני) הישראלית הבכירה 4:6, 7:6 ו-1:6 ותוגמלה בעלייה לשמינית גמר טורניר אינדיאן וולס (סך פרסים 4.5 מיליון דולרים). בסיבוב הבא היא תפגוש את ילנה ינקוביץ' (סרביה, 6 בטורניר), שהזיעה עד שגברה 6:2, 6:7, 4:6 על שותפתה של פאר בזוגות, שרה אירני.

מהלך המשחק
הישראלית פתחה את המערכה הראשונה מצויין כששמרה על ההגשות שלה ושברה מיד את פנאטה בדרך ל-0:2 מהיר. למרות אחוז נמוך בהגשה הראשונה ושתי שגיאות כפולות, משחקה של שחר מהקו האחורי היה מצויין והיא עלתה ל-0:3 מפתיע כשלאיטלקייה אין תשובות ללחץ שמפעילה יריבתה. המגמה נמשכה גם במשחקון הרביעי, כשפאר שברה את יריבתה על האפס.

פנאטה חזרה למשחק במשחקון החמישי, כשניצלה עוד שגיאה כפולה של שחר (3 עד כה) בדרך ל-4:1. פנאטה החלה להתעורר וללחוץ את שחר עם חבטות כף יד קטלניות ולקחה שני משחקונים רצופים בדרך ל-4:3 בלבד. משחקוני ההגשה של השחקניות המשיך להיות חלש, כשכל אחת שברה את השנייה בדרך ל-4:5 לישראלית. פאר במשחקון נפלא שברה שוב את האיטלקייה בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה.

פאר נקלעה לצרות במשחקון ההגשה הראשון בסט השני, אך במשחק לחימה משובח הצילה 4 נקודות שבירה בדרך ל-0:1.  מכאן המערכה הייתה צמודה כשכל אחת מהשחקניות שמרה על משחקוני ההגשה עד למצב של 3:3. במצב של 4:5 לפאר היו לישראלית שתי נקודות משחק על השבירה של האיטלקייה, אך היא לא השכילה לנצל זאת כדי לסגור עניין ופנטה כפתה 5:5. מכאן פנטה המשיכה במומנטום ועם 4:7 בשובר השיוויון קבעה 6:7 ו-1:1 במערכות.

פאר פתחה מבערים במערכה השלישית ולא השאירה סיכוי לפנטה. הישראלית זכתה בכל חמשת המשחקונים הראשונים בסט המכריע. האיטלקייה עוד ניסתה לחזור לחיים כשצימקה ל-1:5, אבל שחר סגרה את הסיפור עם 1:6 נפלא בדרך לשמינית הגמר.

תאריך:  15/03/2010   |   עודכן:  15/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תקף בנאום בכנסת את התשואות לנאום ביידן: "יושבים אנשי האקדמיה בשייח' מוניס, ומריעים כאשר הם שומעים שמגנים בנייה ברמת-שלמה בירושלים"
אלעזר לוין
המפקח על הביטוח עודד שריג, בהופעתו הראשונה בפני סוכני הביטוח, הודיע על גזירות חדשות
עופר וולפסון
בדיקה מעלה כי באתרי היד השנייה נמכרים חלק מתלושי החג שקיבלו עובדים במחירים הנמוכים בעד 30% משוויים    סקר רותם TRI מעלה כי 86% מהעובדים בישראל מעדיפים תלושים כמתנת חג    במקום השני, הרחק מאחור, מעדיפים כ-4% כלי-בית
איציק וולף
גופת אישה בת 29 נמצאה בדירה בפרדס חנה    המשטרה חושדת כי נרצחה על-ידי בעלה    הבעל החשוד נפצע קשה בתאונה חזיתית עם משאית    במשטרה מעריכים כי ניסה להתאבד
עופר וולפסון
ע"פ אישור ועדת השרים, תובא הצעת התקציב לשנים 2012-2011 לאישור הממשלה    בהצעה נקבע גם מתווה התוכנית הרב-שנתית    עוד אושר להצבעה החוק הכורך בין הגדלת התקציב לעמידה בשיעורי הגירעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il