X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עמרי כספי וחבריו ינסו להשלים סוויפ עונתי על הבאקס
▪  ▪  ▪
עמרי כספי (GETTYIMAGES). צפו בתכנית סיכום השבוע ב-NBA

אחרי שני לילות מנוחה מאז ההפסד הביתי בארקו ארינה ללייקרס, יחזרו עמרי כספי וסקרמנטו לפרקט כשיארחו הלילה את מילווקי, אחת מהפתעות העונה (04:00, ישיר ב-5LIVE+)

הקינגס ינסו להפתיע את המדורגת 5 במזרח, שניצחה ב-12 מ-14 האחרונים אך נוצחה במשחקה האחרון על ידי הקליפרס. השינוי הגדול בבאקס, החסרים את מייקל רד הפצוע שגמר את העונה, הגיע מאז הצטרפותו של ג'ון סלמונס בטרייד משיקגו. פריחתו של אנדרו בוגוט, הסנטר האוסטרלי המצוי בכושר שיא, ויכולת טובה שמגלים קרלוס דלפינו וארסאן איליאסובה הטורקי דוחפים את אנשי ויסקונסין, אותם מאמן סקוט סקיילס, לצמרת המזרח.

כספי צפוי גם הלילה לעלות מהספסל של פול ווסטפול. מספריו של הישראלי בירידה לאחרונה ועומדים כעת על 11.1 נק' ו-4.8 ריב', אולם בשבוע האחרון העמיד מספרים יפים, כולל 10 נק' ב-18 דקות מול האלופה.

לפני שנתיים השלימו הבאקס (30:36) סוויפ עונתי של 0:2 על סקרמנטו אך הפעם תור הקינגס להשיג זאת אחרי נצחון 95:96 במילווקי בחודש דצמבר האחרון, מסל בשניה האחרונה של טייריק אוואנס. כספי פתח בחמישייה במשחק ההוא ורשם 11 נקודות לצד 3 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-31 דקות.

הלילה שוב יפגוש אוואנס את אחד הרוקיס המלהיבים הנוספים בבציר 2009, ברנדון ג'נינגס, שמפתיחת העונה השתלט בהצלחה על עמדת הרכז הפותח. אוואנס רושם 21 נק', 10 ריב' ו-8.5 אס' ב-4 משחקי הקינגס האחרונים (2:2) כולל טריפל דאבל אחד ושני פספוסים נוספים של המאזן המשולש. יכולת טובה שלו מול ג'נינגס היא מפתח לסיכויי המלכים לנצח.

לסקרמנטו (45:23) אין סיכוי להגיע לפלייאוף והעונה שלה תסתיים באמצע החודש הבא. זהו הצ'אנס של כספי לתת פוש אחרון כדי לסיים עם טעם טוב בפה את עונת הרוקי המוצלחת שלו. גם לקבוצתו, שתנסה לחזור הלילה למאזן חיובי בארקו ארינה (17:17 נכון להיום) זהו משחק שיכול לקרבה למטרתה, הגעה ל-30 נצחונות העונה.

תאריך:  19/03/2010   |   עודכן:  19/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בית המשפט בצרפת גזר 15 שנות מאסר על אם שחנקה למוות שישה מתינוקיה סמוך למועד לידתם    "אני רוצה להבין מה עשיתי אך איני מסוגלת", אמרה בבית המשפט
עופר וולפסון
על-אף הפצרותיה של מזכירת החוץ האמריקנית, הילרי קלינטון, העושה בביקור רשמי במוסקבה, מסרו בכירי הממשל הרוסי כי הכור הגרעיני אותו בנו לאירנים בבושהר יחל לפעוץ בקיץ הקרוב
אורלי פלג-מזרחי
ל"גלובס" נודע, כי לפני כשבועיים ערכה ארקיע טיסת בדיקה של המטוס לשדה דב    הבדיקה עברה בהצלחה
נמרוד שיין, הדס מגן
איך הגיעו הזמרים המזרחיים ללב המיינסטרים    מאז 1975 לא היה זרם מוזיקה שזכה לדיון ציבורי סוער ונוקב כמו הז'אנר הים-תיכוני    חלק גדול מההכנסות המדווחות של האמנים מגיע מהורדות מהטלפון הסלולרי
נועם בר
מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, שנחקר השבוע תחת אזהרה לגבי פרשת הרצת הניירות, אמר: "מדובר בכסף הנוסטרו שלנו; בפסגות הלקוחות הכי חשובים    ציין כי אינו יכול להתייחס לחקירה"    גלעד אלטשולר: "פתחתי קופות גמל בכל הבנקים כדי שימליצו עלינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il