X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראשון בלילה, שידור חי כאן באתר: "האמת" בקרב על החיים מול ג'ונס
▪  ▪  ▪
ורה בימים יפים יותר. לא מכירים? צפו בקליפ

בניגוד לרוב ענפי הספורט האחרים, בעולם ה-MMA לא חיים משבת לשבת או מראשון לראשון. רגע אחד של חוסר ריכוז, אגרוף משום מקום שפוגע איפה שאסור לתת לו לפגוע ואתה על הקרשים. וכשממוצע הקרבות בשנה עומד על 3-4 לכל לוחם, כמעט ואין הזדמנויות לתקן. בלילה שבין ראשון לשני (03.00, שידור ישיר ובלעדי כאן באתר ערוץ הספורט בשיתוף עם 'אגו טוטאל'), ברנדון 'האמת' ורה ייכנס לאוקטגון כשהוא יודע טוב מאוד את כל זה. במקרה שלו, אלא אם יקרה משהו יוצא דופן, באמת לא תהיה הזדמנות לתקן. לפחות לא ב-UFC.

הלילה שבין ראשון לשני, שידור ישיר ובלעדי כאן באתר: UFC on Versus
השידור המיוחד
בשיתוף עם ערוץ 'אגו טוטאל'

מי שעוקב תקופה ארוכה אחרי עולם ה-MMA זוכר איך ורה פרץ לחיינו. הכנעה אחת, שלושה נוק-אאוטים גדולים כולל אחד על פרנק מיר הגדול, דיבורים על זכייה בחגורה במשקל כבד ובינוני-כבד ואפילו התגרות קלה בצ'אק לידל האגדי. הבחור הגבוה מווירג'ינה, שמזכיר במראה את טונג פו מהסרט 'קיקבוקסר' של ואן-דאם, היה הדבר הבא ב-UFC. אבל אז, רגע לפני שהוא מקבל הזדמנות לזכות בזהב, הגיעה הנפילה.

זה החל בבעיות עם ההנהלה בנוגע לחוזהו, מה שהשאיר אותו מחוץ לאוקטגו במשך כמעט שנה. כשחזר, הוא כבר לא היה אותו לוחם. ורה פגש את טים סילביה, אלוף העולם במשקל כבד לשעבר, ונראה מהוסס ומפוחד בדרך להפסד בהחלטת שופטים. בקרב הבא, מול הכח העולה פבריסיו וורדום, הוא למד לראשונה מה זה להיות בצד החוטף של הנוק-אאוט. בלית ברירה, ורה ירד מקטגוריית המשקל הכבד לבינוני-כבד. גם שם הוא לא ממש הצליח.

את ריס אנדי, לוחם שבעיקר אמור לשמש תפאורה, הוא ניצח רק בהחלטת שופטים; אחר כך הגיע הפסד לקית ג'ארדין, היחיד של 'דיקן הרשע' ב-5 הקרבות האחרונים שלו, וב-UFC כבר החלו לפקפק. ורה התעשת, בנה את הבטחון עם נצחונות על מייק פאט וקריסטוף סוסינצקי הבינוניים, ובנסיון אחרון להצדיק את הציפיות שהיו ממנו קיבל מהנהלת הארגון קרב מרכזי ב-UFC 105. היריב: רנדי קוטור.

נכון, מדובר אולי בלוחם הגדול בתולדות הארגון. מצד שני, קוטור הגיע לקרב כשהוא בן 45 ואחרי שני הפסדים רצופים. ורה, שוב, חזר לגירסה המהוססת שלו ואחרי 15 דקות בהן בילה רוב הזמן בקלינץ' של יריבו, ראה את ידו של קוטור מורמת אחרי החלטת שופטים די מפוקפקת. בזכות הפקפוק הזה, ורה קיבל עוד קרב מרכזי, הפעם ב- UFC on Versus מול ג'ון 'בונז' ג'ונס.

"עברתי תקופה קשה מאוד", אמר ורה, המחזיק כעת במאזן 4-11, בראיון למגזין 'פייט'. "כל יום שאלתי את עצמי האם אני מסוגל. שיניתי את הדיאטה שלי, עבדתי קשה בחדר הכושר ואין אף אחד כיום ב-UFC, אף אחד, שיכול להתמודד איתי מבחינת כושר גופני. ג'ונס יודע לתקוף מצויין, אבל השאלה אם הוא יודע להגן. את זה עדיין לא בחנו, ואני מקווה להיות הראשון שעושה זאת. אם אנצח, זה יהיה צעד משמעותי בדרך לצמרת הדירוג. כיום יש את ליוטו מאצ'ידה שהוא מספר 1, שוגון רואה שני, ואין סיבה שאני לא אהיה שלישי בשנה הקרובה". האם יש 'אמת' בדבריו? את זה נראה ביום ראשון בלילה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/161986.jpg

תאריך:  20/03/2010   |   עודכן:  20/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בנאומו לרגל ראש השנה הפרסי מבטיח נשיא ארה"ב לסייע לעם האירני נגד ממשלתו: הגנה על זכויות, תרבות ואינטרנט    במקביל מתחייב אובמה לעצור את פרויקט הגרעין
מחלקה ראשונה
הפלשתינים דיווחו על תקיפות חוזרות שגרמו לעיכוב בפינוי הנפגעים    התקיפות - בעקבות חידוש ירי הקסאמים לעבר שטח ישראל
מערכת אתר ערוץ הספורט
המנג'ר הישראלי עלול להכריע את זהות היורדות הנוספות
אייל גרוסברד
עמרי כספי וחבריו ינסו להשלים סוויפ עונתי על הבאקס
עופר וולפסון
בית המשפט בצרפת גזר 15 שנות מאסר על אם שחנקה למוות שישה מתינוקיה סמוך למועד לידתם    "אני רוצה להבין מה עשיתי אך איני מסוגלת", אמרה בבית המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il