X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הצהובים הודיעו רשמית על הצעדים נגד הקשר בשל סירובו להיכנס
▪  ▪  ▪
"אל תיכנס". צפו בתקרית בין בוזגלו לנמני (צילום: אורי סילברמן)

יום לאחר שסירב להיכנס כמחליף בשלהי ההארכה מול בית"ר ירושלים במשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה אמש בטדי, מאור בוזגלו הושעה עד להודעה חדשה מהקבוצה. במכבי, שהודיעה על הצעד החמור היום (חמישי), שוקלים גם להטיל קנס כבד על הקשר הצעיר, שלא לקח חלק בדו קרב הפנדלים הדרמטי בו נוצחו הצהובים 9:8.

בוזגלו, שטען אמש כי לא רצה להיכנס מפני שלא הרגיש חם מספיק כדי לבעוט, ניגש למספר שחקנים עוד באוטובוס ובחדר ההלבשה לאחר המשחק ואמר להם: "שיחקתם כמו גברים. פחדתי שאם אכנס קר ואצטרך לבעוט, אחמיץ". בקבוצה לא התרשמו וגורם הבהיר היום כי ההחלטה בעניינו התקבלה בפה אחד. "מאור הבין רק מאוחר יותר כמה נורא מה שעשה ולכן ניגש לשחקנים באוטובוס", אמרו במכבי. "זה דבר שלא קרה מעולם במכבי ולא נעבור על זה לשתיקה". ועדת המשמעת של בוזגלו תיערך כנראה בשבוע הבא.

בפן המקצועי, במכבי לא הסתירו את האכזבה, אבל ידעו גם לפרגן לשחקנים, ובעיקר לצעירים, שהפגינו קור רוח בדו קרב מהנקודה. "שחקנים כמו קפילוטו וייני ניגשו לנקודה כמו גברים", אמר גורם במועדון. "אין מה לעשות, פנדלים זה דבר אכזרי, אפשר לנצח או להפסיד, וזה לא תמיד יהיה תלוי בך. כולם בעטו טוב. לאריאל הרוש היה קל יותר מלשטראובר בסיום כי הוא בא עם בטחון אחרי שכבש את הבעיטה שלו".

רוני גפני, שהיה אמור לבעוט את הפנדל ה-10 של מכבי, אותו לקח והחמיץ בסופו של דבר שטראובר, יחמיץ את משחק החוץ מול מ.ס. אשדוד בשבת. המגן, שסובב את ברכו במחצית הראשונה אמש, סובל מכאבים עזים ורק בשבוע הבא תתברר חומרת פציעתו.

צפו בדרמה בין מכבי לבית"ר--->

עבור מכבי מדובר בהיעדרות של השחקן היחיד בקבוצה שלא החמיץ ולו משחק אחד העונה, דבר כמעט חסר תקדים בליגה כולה. אמש, עוד לפני דו קרב הפנדלים, אמר גפני לאנשי הספסל: "יהיה לי קשה לבעוט, אני בקושי יכול לעמוד על הרגל. אבעט רק אם אשאר האחרון ולא תהיה ברירה". במכבי הגיבו היום: "אי אפשר להגיד על רוני שהוא מתחמק. הוא רצה לצאת כבר במחצית, אבל המשיך לשחק".

שחקני מכבי, שהגיעו אמש לקרית שלום מאוחר בלילה לאחר שאוטובוס הקבוצה היה תקוע זמן רב בכביש מספר 1, יערכו היום אימון קליל ורק מחר ישובו להכנות הרציניות לקראת אשדוד. "אולי עכשיו, כשאין לנו יותר את הגביע, נוכל להתרכז בליגה ולהבטיח את המקום השלישי. כמו שראינו בשבועות האחרונים, גם הוא בסכנה".

תאריך:  25/03/2010   |   עודכן:  25/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מעוצמת התהפכות הרכב התעופפה הנערה למרחק כמה מטרים    בני משפחתה נפצעו אף הם    שני הרוגים בתאונה באזור חוף אשקלון
עופר וולפסון
הסכם המימון המתוקן, הכולל מספר תנאים מתלים, יאפשר לחברה לשחרר משעבוד כ-5.78% מהון מניות בזן הנמצאות ברשותה, כמו גם מניות חברת אבגול
עופר וולפסון
הבנק רשם רווח נקי של כ-923 מיליון שקל    שילש הרווח השנתי מהשקעה במניות    מנגד, ההפרשה לחובות מסופקים עלתה ב-28%    עלות שכר המנכ"ל והיו"ר: כ-18.2 מיליון שקל
נירית אנדרמן
סנדרה בולוק ב"הזדמנות שנייה", ג'ניפר אניסטון ב"אקסית במצור", חוויית תלת-ממד ב"הדרקון הראשון שלי" ועוד בכורות
מערכת PCאון
יש סיכוי רב שלא ידעתם על זה - שיחות 1-800 הן לא חינמיות לכל המתקשרים, אלא רק לכאלו שעושים זאת מטלפון נייח    משרד התקשורת הוציא תקנות חדשות שימנעו את הבלבול    מה הן?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il