X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עידן טל צפוי לקבל מנוחה ויחכה על הספסל. חמד: "אנחנו מלאי אמונה"
▪  ▪  ▪
מתכנן שינויים בהרכב. אמסלם (צפו בדרמה בגביע)

לאחר ההעפלה לרבע גמר הגביע, דוד אמסלם יקווה להמשיך במאזן המושלם בתור מאמן גם במשחק הביתי מחר (שבת) מול אחי נצרת המדשדשת.


 

אמסלם מתכנן שינויים בהרכב הפותח כשברק יצחקי (צהובים) ואבירם ברוכיאן (פצוע) ייעדרו. עידן טל אמור לקבל מנוחה ולפתוח על הספסל. חדשות טובות הגיעו מכיוונו של אלירן דנין, שלמרות הפציעה במפשעה נמצא כשיר ויוכל לפתוח. טווט תמוז צפוי לפתוח כחלוץ בודד, כשסבסטיאן ואסקס ישחק מאחוריו.

גם היום (שישי) התנהל האימון במצב רוח טוב למרות הגשם השוטף שירד כשאמסלם אומר לשחקניו: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בגביע, אבל ההישגים שלנו תמיד נמדדים לאורך זמן ואני מקווה שמחר נמשיך לנצח".

הרכב משוער: אריאל הרוש; איתן טיבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין (אבי ריקן), פאולו דה לה האסה, קובי מויאל, סבסטיאן ואסקס, חן עזריאל, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

משטרת ישראל הורתה על דחיית משחק הגביע לנוער בין בית"ר ירושלים לבני סכנין בעקבות מצוקת כוח אדם. בתחילת השבוע יימסר המועד החדש למשחק.

חמד: "בית"ר בכושר נהדר, אבל אנו מלאי אמונה"
מכבי אחי נצרת ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים בטדי. למרות העובדה כי בית"ר נמצאת בכושר מצוין, המנג'ר ג'ון גרגורי לא מתרשם: "אל לנו לפחד, אלא לבוא ולעשות את העבודה כמו בשבת שעברה", אמר האנגלי לחניכיו.

גרגורי צפוי לפתוח עם אותו הרכב שניצח את מ.ס. אשדוד, כאשר הצעיר הני שהין ימשיך לקבל קרדיט בקישור על חשבונו של יניב לוזון. רמי דואני ימשיך לרצות עונש הרחקה, ובמקומו יפתח שוב מור דהאן.

הקבוצה תצא רק מחר לבירה בתקווה כי 120 הדקות של הירושלמים ישפיעו לרעה על הקבוצה המקומית. קפטן נצרת, תומר חמד, אמר לאתר ערוץ הספורט: "בית"ר בכושר הטוב בליגה, אבל מצד שני אסור לשכוח שהם שיחקו רק לפני יומיים 120 דקות. אנו באים לכל משחק ולכל מגרש ברצינות המלאה ועם המון אמונה שאפשר לחזור עם הנקודות. מקווה שנעשה את העבודה שלנו".

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמר, מארק גורמן, מור דהאן, מג'ד יונס, מייקל טוקורה, מוחמד אמרייה, גיא דיין, הני שאין, איב ג'ידה, תומר חמד.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/162946.jpg

תאריך:  26/03/2010   |   עודכן:  26/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
עיריית פתח תקוה והעומד בראשה, איציק אוחיון, הגישו תביעת דיבה כנגד רשת מקומונים מקומית    הרשת ביקשה לדחות את התובענה על-הסף בטענה שלתאגיד אין נפש, ועל-כן אינו יכול לתבוע פיצוי לא ממוני בגין "עוגמת נפש", שכאמור, אינו יכולה להתקיים אצלו    בית המשפט קיבל זאת ודחה על-הסף את תביעת העירייה
בועז קורפל
לקראת מיר-קרווין (חי באגו טוטאל), הנה כתבה על הקטגורייה הלוהטת
מיכאל רוכוורגר
תחלק דיבידנד של 250 מיליון שקל    לקבוצת דלק אמצעים נזילים של למעלה מ-2 מיליארד שקל הפנויים להשקעות חדשות
יעקב בר-און
ברדיו גלי ישראל החדש מנסים להתגבר על הפרעות השידור מצד התחנות הפירטיות הערביות    "מבחינת תדרי שידור, מדינת ישראל לא שולטת לצערנו הרב ביהודה ובשומרון"
איציק וולף
עצומה חתומה על-ידי 66 חברי כנסת - 25 מתוכם שרים בכירים וסגני שרים - קוראת לנתניהו להמשיך ללא הגבלה את הבנייה בשכונות היהודיות בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il