X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוריילו העלה את הרוסונרי ליתרון, ליכטשטיינר השווה לתכולים מרומא
▪  ▪  ▪
בוריילו וסיידורף רק חושבים שהם בדרך לניצחון (gettyimages)

עושה רושם מילאן החליטה להשאיר את המאבק על הסקודטו בין רומא לאינטר. חניכיו של ליאונרדו פיספסו (שוב) הזדמנות לצמק את הפער מהנרזורי, כשסיימו ב-1:1 בסן סירו מול לאציו. יובנטוס, שנאבקת על הכרטיס האחרון לליגת האלופות. נעזרה, כרגיל, באלסנדרו דל פיירו שכבש ובישל לפליפה מלו שער ניצחון על אטאלנטה. פיורנטינה רמסה את אודינזה, נאפולי הכניעה את קטאניה.

 

מילאן - לאציו 1:1

מרקו בוריילו העלה את המארחת ל-0:1 כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-19. הרוסונרי כבר פינטזו על חזרה אמיתית למאבק האליפות באיטליה, אבל סטפן ליכטשטיינר דומם את האולטראס בסן סירו כשהשווה ל-1:1 בדקה ה-32 וחתם למעשה את תוצאת המשחק. במקום להיות צמודה לרומא, מילאן תופסת את המקום השלישי עם 60 נקודות, כשלאינטר המוליכה יש 63 נקודות.

יובנטוס - אטאלנטה 1:2
כמו כל דבר העונה, גם הפעם הגברת הזקנה התקשה לעבור את המשוכה. אלסנדרו דל פיירו, מי אם לא הוא, כבש (30) ובישל לפליפה מלו את שער הניצחון (82), שער שיוויון של ניקולה אמורוסו רק הפריע קצת בדרך (45).

רגע לפני המפגש מול אטלאנטה, תקפו אוהדי הגברת הזקנה את האוטובוס של שחקני המועדון, כשהגיע למתחם האולימפיקו בטורינו. לאחר ההפסד לנאפולי בשבוע שעבר הבטיחו אוהדיה השרופים של יובה, המכונים ה"קורבה", שיארגנו הפגנה לקראת משחק הבית הקרוב של הביאנקונרי. המחאה נהפכה לאלימה כאשר הרכב שהסיע את השחקנים למשחק הגיע אל חניית האיצטדיון, אז החל הקהל המתוסכל לזרוק ביצים ובקבוקי זכוכית, כשרוב הפגיעות היו, במקרה או לא, בחלון המושב של אלסנדרו דל פיירו ודויד טרזגה.

ביובנטוס לא זוכרים מתי בפעם האחרונה היו אוהדיהם מתוסכלים כל כך, כאשר התקרית האחרונה מתווספת לשריפת המושבים באצטדיון במהלך המשחק מול פאלרמו והקריאות להתפטרותם של חברי ההנהלה, ז'אן קלוד בלאן ואלסיו סקו.

פיורנטינה - אודינזה 1:4
בצד הסגול של פירנצה עדיין מפנטזים על מקום בצ'מפיונס, אבל סביר להניח שהמאבק האמיתי של הוויולה הוא על מקום בליגה האירופית. ורגאס (36), ג'ילארדינו (55), סנטנה (68) ויובטיץ' (84) כבשו לזכות המקומיים, פפה רק צימק (86).

נאפולי - קטאניה 0:1
התכולים של וולטר מצארי לא מוותרים על כרטיס לאלופות, לאחר שפאולו קנבארו, האח של, סיפק את השער היחיד בדקה ה-51. במחזור הבא נאפולי מתארחת אצל לאציו.

תוצאות נוספות: סמפדוריה - קליארי 1:1, קייבו - פארמה 0:0, ליבורנו - בארי 1:1, סיינה - גנואה 0:0.

  • חבייר סאנטי, שספג כרטיס צהוב רביעי העונה ב-2:1 של אינטר לרומא, יחמיץ משחק ליגה לראשונה אחרי 137 מחזורים רצופים. הקפטן הארגנטיני הוותיק לא נעדר ממשחק ליגה כבר שלוש שנים וחצי, מאז אוקטובר 2006, ועד כה שיחק 90 דקות ב-41 מתוך 42 מפגשים העונה ובמשחק הנוסף נכנס כמחליף במסגרת הגביע.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/163253.jpg

תאריך:  28/03/2010   |   עודכן:  28/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הצעת שר החוץ ליברמן שתועלה להצבעה בישיבת הממשלה הבאה תמנע רק מחייבי גיוס שהשתמטו להשתתף בקורס צוערים    נתניהו דורש העדפה של יוצאי צבא בכלל השירות הציבורי
עידן יוסף
יועץ בכיר של הנשיא אובמה מבהיר בראיון כי נשיא ארצות-הברית לא ביקש להפגין זלזול בראש ממשלת ישראל    "היו להם דברים טובים יותר לעשות מאשר לדאוג לפרוטוקול"
מיכאל רוכוורגר
הרווח היה יכול להיות גדול עוד יותר אלמלא הפרשות גדולות לכיסוי ירידת ערך בגין הנדל"ן בלאס וגאס    אי.די.בי סיימה את הרבעון הרביעי של 2009 עם הפסד של 520 מיליון ש"ח    עלות שכר דנקנר: כ-2.2 מיליון ש"ח    את 2009 מסיימת החברה עם עלייה ברווח הנקי ל-977 מיליון ש"ח    תחלק דיבידנד של 180 מיליון ש"ח
איתמר זהר
הופר בן ה-73, החולה בסרטן סופני, השתתף בטקס קבלת הכוכב רק לאחר שקיבל אישור מרופאו
הילה רז
כך לדברי עו"ד שוני אלבק, היועץ המשפטי של רשות ני"ע    עוד הוסיף ואמר: הרבה יותר קל לעשות שימוש במידע פנים מלפרוץ לבתים - "אבל מדובר בתוצאה זהה"    עו"ד פנחס רובין טוען מנגד: "האנשים ביצעו עבירות ללא מודעות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il