X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיין קרווין חיסל את פרנק מיר, ניצחון גם לג'ון פיץ'
▪  ▪  ▪
שבר לו את הלב. סנט פייר מול הארדי (Gettyimages). צפו בתקציר

קצת קשה להחליט האם ג'ורג' סנט פייר יכול לצאת מרוצה מ-UFC111. מצד אחד, הקנדי הנפלא גבר על דן הארדי בהחלטת שופטים אחידה אחרי שליטה מלאה לאורך חמישה סיבובים. מצד שני, GSP שוב לא הצליח לגמור את הקרב, זאת למרות שתפס את יריבו גם בבריח יד וגם בקימורה. אז נכון, הוא ממשיך במסע הקטל שלו, אבל את המחמאות הגדולות סחט דווקא הבריטי עם הפה הגדול שהוכיח, שוב, שהוא יודע לגבות את דבריו.

בקרבות הנוספים של הערב, שיין קרווין פשוט חיסל את פרנק מיר עם נוק-אאוט בסיבוב ה-1 בדרך לקרב אליפות מול ברוק לסנר, על פי ההערכות ב-UFC116. ג'ון פיץ' שוב ניצח בהחלטת שופטים, קרט פלגרינו זכה בהכנעה של האירוע, ובקרב שהחל את יום הקרבות גבר ג'ים מילר על מרק בוצ'ק.

קרב על האליפות במשקל קל-בינוני:
ג'ורג' סנט פייר (2-19) - דן הארדי (6-23)

כבר אחרי סיבוב אחד, השאלה לא היתה מי יסיים את הלילה עם החגורה אלא האם סנט פייר יסיים את הקרב עוד לפני החלטת השופטים. ובכן, הוא היה קרוב, אבל הארדי הפגין לב גדול והצליח לצאת עם המון מחמאות, אבל לא עם הזהב. בסיבוב הראשון הבריטי הדהים כשנחלץ מבריח יד, ברביעי הוא לא דפק גם כש-GSP נעל את הקימורה, אבל בסופו של דבר כל הסיבובים היו של האלוף שנהנה מהחלטת שופטים ברורה ואחידה.
המנצח: ג'ורג' סנט פייר בהחלטת שופטים אחידה.

קרב במשקל קל-בינוני:
ג'ון פיץ' (3-21) - בן סאונדרס (2-1-8)

כשעה לפני שראינו את סנט פייר, קיבלנו את סנט פייר לעניים. ג'ון פיץ', שהיה אמור להילחם מול תיאגו אלבס שנאלץ לפרוש מהקרב בגלל בעיה בראשו, פשוט ישב על סאונדרס במשך שלושה סיבובים עד שניצח בהחלטת שופטים, ה-6 הרצופה שלו (מתוך 7 הקרבות האחרונים שלו, היוצא מן הכלל הוא ההפסד - גם כן בהחלטה - בקרב מול סנט פייר). עכשיו השאלה אם פיץ' יקבל עוד הזדמנות מול GSP.
המנצח: ג'ון פיץ' בהחלטת שופטים אחידה.קרב על האליפות הזמנית במשקל כבד:
שיין קרווין (0-11) - פרנק מיר (4-13)
צפו בתקציר הקרב ->
הבטיחו לנו קרב קצר עם נוק-אאוט, הבטיחו וקיימו. ברוק לסנר, האלוף האמיתי, ישב בצד הזירה וראה את קרווין, היריב הבא שלו, פשוט מחסל את מיר. אחרי קצת יותר מ-3 דקות בקלינץ' הגיע אגרוף מדוייק שפגע בלסת של מיר, אחריו הגיעו עוד 3-4 שהפילו את האלוף לשעבר לקרקע. משם הדרך ל-TKO היתה קצרה, קרווין פשוט התעלל ביריב שלו וזכה בניצחון היוקרתי ביותר עד כה בקריירה שלו. בסיום לסנר הגיע לברך, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ליום בו השניים ייפגשו בתוך האוקטגון.
המנצח: שיין קרווין בנוק-אאוט אחרי 3:48 דקות בסיבוב ה-1.

קרב במשקל קל:
מרק בוצ'ק (2-8) - ג'ים מילר (2-16)

מילר, יליד ניו ג'רזי, זכה לגב מהקהל ואחרי שלושה סיבובים די מאוזנים יש לומר, גם לגב מהשופטים. שני הלוחמים הראו לב גדול כשהצליחו לברוח מנסיונות הכנעה, ובסופו של דבר יתרון הביתיות עשה את שלו, ומילר המשיך להתקדם בסולם הדירוג.
המנצח: ג'ים מילר בהחלטת שופטים אחידה.קרב במשקל קל:
פבריסיו קמואס (1-4-10) - קרט פלגרינו (4-14)
צפו בתקציר הקרב ->
אחרי סיבוב ראשון שקול יחסית, עם יתרון קל לפלגרינו ה'באטמן', הגיעה ההכנעה הגדולה של הערב. ניסיון הורדה של קמואס לא עלה יפה, פלגרינו עלה למאונט, היריב הפנה לו את הגב ומשם הדרך לחניקה אחורית היתה קצרה. לא ספקטקולארי במיוחד, אבל ניצחון חשוב לפלגרינו שכבר חולם על קרב אליפות.
המנצח: קרט פלגרינו בהכנעה, אחרי 4:20 דקות בסיבוב השני.

תוצאות בולטות נוספות: ריקרדו אלמיידה הכניע את מאט בראון בסיבוב השני, נייט דיאז גבר על רורי מרקהם עם TKO בסיבוב הראשון ורוסימיר פאלארס הכניע את תומאש דראוול כבר אחרי 45 שניות.

תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
חתן וכלה טענו כי האולם התרשל כשלא התבונן במסכים בזמן אמת ומנע את הגניבה    הנתבעת השיבה כי לא ניתן היה למנוע את הגניבה    בית המשפט פסק שהנתבעת הפרה חובת זהירות ותפצה
איריס פרחי
לדבריו, למחרת הרכישה גילה כי הרכב עבר מספר תאונות והנתבעת סירבה לבטל את העסקה    בכתב ההגנה נטען כי מצבו של הרכב לא הוסתר מהתובע שחתם על מסמך בעניין    התביעה נדחתה
איריס פרחי
אישה חרדית שהתנגדה להחלטת בית דין רבני להעביר משמורת על בניה הקטינים לבעלה למשך חצי שנה עתרה לבית המשפט העליון ונדחתה    נפסק כי עליה לנהוג בהתאם להמלצת גורמי הרווחה
מערכת אתר ערוץ הספורט
בורדו נותרה בפסגה עם 2 משחקים חסרים. פ.ס.ז'. ניצחה 0:3 את בולון
איציק וולף
שפל חסר תקדים ביחסי ישראל-ארצות הברית    מקור אמריקני בכיר אמר לראש ממשלת קטאר כי וושינגטון שוקלת להימנע בהצבעה על גינוי ישראל בשל הבנייה בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il