X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיני גרשון ומכבי ערכו את האימון המסכם בבלגרד לקראת פרטיזן: יש התרגשות
▪  ▪  ▪
מזרחי וגרשון חוגגגים את פסח. צפו בהם בבלגרד

עוד לפני המשחק הראשון בבלגרד, חגגו אנשי מכבי תל אביב את הפסח כשקיימו בעיר ליל סדר, עליו ניצח הרב גלויברמן, ובו לקחו חלק השחקנים, חברי ההנהלה והמאמנים.

  • 21:40, ישיר בספורט 5+: פרטיזן בלגרד - מכבי ת"א

לאחר שערכה מכבי את האימון המסכם, הקבוצה הגיעה למלון ממנו יצאה לעשות את החג עם עוד 130 אנשים בבית חב"ד המקומי, בעזרת המון ציוד, מזון וכלים שנארזו כבר בארץ (באמצע השולחן הוצבה כיפה לבנה עם סמל הקבוצה). לפחות על פי האווירה באירוע, לגרשון לא היה מה לדאוג. השחקנים שלו נראו משוחררים ושמחים, כשגם המאמן עצמו שנראה מחוייך מהרגיל מיהר להבטיח: "אני לא שיכור, שתיתי תירוש ולא יין פטישים".

לאחר האימון ב'בלגרד ארינה', שיחת היום הייתה האווירה הצפויה במשחק לנוכח כמות הקהל האדירה. "שמעת על מישהו שמפחד לשחק במראקנה? כל שחקן רוצה לשחק מול קהל גדול, 8,000, 25,000 או 100,00 צופים", אמר גרשון. "זה מרגש. אני כבר הייתי פה אבל האוהדים לא משחקים. זה אותם סלים, אותו גודל טבעת ואותו גודל מגרש. כמה זמן הקהל יכול להשפיע? השאלה היא גם מה תהיה התוצאה".

"יש לנו שחקנים שכבר היו פה", התייחס גרשון בפעם האחרונה לאולם, "אלן אנדרסון שיחק פה בגמר הליגה האדריאטית והיה טוב, כך שאני מבין למה הם חוששים ממנו. אני לא אומר שלביתיות אין השפעה, אבל גם בנוקיה יש השפעה וקאחה לבוראל ניצחו אותנו בבית. גם פרטיזן. כבר ניצחתי בפיוניר ובאואקה ואף אחד לא יכול להגיד שקל שם. נשחק בסגנון שלנו כי הוכח שככה יש להם בעיות מולנו. יש לנו גם חולשות וזה ידוע".

בפן הטקטי גרשון יודע שאין סודות אחרי שני המשחקים בשבוע שעבר: "אנחנו צריכים לשחק אותו הדבר עם שינויים קלים. בשני המשחקים, ברוב הזמן, שיחקנו טוב. עשינו במשחק הראשון טעויות ושילמנו עליהן. עכשיו צריך לתקן את זה. אנחנו טובים יותר והוכחנו את זה כשהובלנו בכל אחד מהמשחקים 20 הפרש".

"אני מכיר את האווירה שיש כאן ואני מצפה לקהל משוגע כמו תמיד", אמר סטפון לאזמה שהגיע לצהובים אחרי עונה בפרטיזן, "עלי אין שום לחץ, גם לא עלינו כקבוצה. אנחנו פשוט צריכים לשחק את הכדורסל שלנו וזה הכל".

אלן אנדרסון, שכבר נמאס לומר זאת אבל זה נכון - עליו עשוי לקום וליפול המשחק - הוסיף: "אנו לא צריכים להאט את הקצב אלא לשחק את הכדורסל שלנו. כולם צריכים לעזור לכולם בהגנה ובריבאונד".

דיאור פישר, שקפיצת המדרגה שלו בטופ 16 היא ללא ספק אחד מהגורמים לכך שמכבי מוצאת את עצמה קרוב לפיינל פור, אמר: "צריך ליהנות מכל האירוע הזה ומכמות הקהל שתהיה פה. אין ממה להילחץ. הראינו כבר שאנו טובים מהם".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/163338.jpg

תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בפגישת ה-G8 שתיערך בקוויבק, ינסה שר החוץ הקנדי לשכנע את מקביליו לדחוף להפעלת סיבוב סנקציות רביעי במועצת הביטחון של האו"ם נגד אירן    תשובת הרוסים - שטרם ידועה סופית - קריטית להצלחת המהלך
עופר וולפסון
ארכיאולוגים חשפו בחפירות ליד לוקסור דלת מלאכותית עתיקה שנחשבה בתקופת מצרים הקדמונית כמובילה לעולם הבא
עירית רוזנבלום
היה משבר? מלונות תל אביב בתפוסה מלאה    מלון הילטון מדווח כי 5,000 מנות נרכשו לאכילה מחוץ למלון, פי חמישה יותר מאשר בשנה שעברה
לי-אור אברבך
הכתבת הצבאית של "קול ישראל" מתנגשת עם הגוף הקונצנזואלי ביותר במדינה    "היו לי תקופות של תסכול גדול, שניסו להצר את דרכיי; גופים שונים ניסו לסתום לי את הפה בכל דרך, עד כדי כך שהיו עליי מאבטחים"
לי-אור אברבך
הפרשן המדיני של "מעריב" מעריך כי האיום הגדול ביותר כיום על חופש העיתונות הוא "ישראל היום"    "כדי להרגיש שאתה לא צריך אף אחד צריך 10 מיליון דולר בבנק, ואין לי אותם. כשאתה מתחיל ללחך פנכות - גורלך נגזר"    ישראל היום: "בן כספית יכול להירגע. אין לנו כוונה להציע לו עבודה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il