X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האלופה נוצחה 108:100 בניו אורלינס, נוביצקי גבר על דנבר
▪  ▪  ▪

שתי אימפריות גדולות ומעוטרות היו ב-NBA בעשור האחרון - הלייקרס וסן אנטוניו, ושתיהן ספגו הלילה הפסדים לא פשוטים. אחד מהם - זה של הספרס לניו ג'רזי - מאוד מביך, השני בו נוצחה האלופה על ידי ניו אורלינס סתם מסבך לה מאוד את העניינים לקראת המשך העונה. בעוד משחק מרתק נפגשו דאלאס ודנבר כדי להכריע מי תהיה הסגנית של הלייקרס במערב. מי ניצח? נוביצקי. עם טריפל דאבל, נו מה.

ניו אורלינס - לייקרס 100:108
המרדף (שגם ככה היה די חסר סיכוי) של הלייקרס אחרי המאזן הטוב בליגה מול קליבלנד הגיע ככל הנראה לסיומו הלילה לאחר שהאלופה נוצחה 108:100 על ידי ניו אורלינס, וירדה למאזן של 20:54 מול 16:58 של הקאבס. המשחק, חובה להודות, היה שייך מתחילתו להורנטס, שהגיעו לקרב מול החבורה של פיל ג'קסון עם מטען לא כיפי של ניצחון בודד ב-6 משחקיהם האחרונים. יתרון 8 בהפסקה (42:50) צמח לדו ספרתי אחרי 36 דקות (63:77), כשגם רבע אחרון מעולה התקפית של האורחת, עם 37 נקודות לא הספיק לה.

ההפסד בלע לתוכו משחק מפלצתי של פאו גאסול (26 נק' ו-22 ריב'), קובי סיים ערב לא רע אישית עם 31, 6 אסי' ו-5 ריב'. דייויד ווסט , עם 20, הוביל לא פחות משישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס אצל ההורנטס. כריס פול רשם עוד יום במשרד עם 13 אסי' ו-15 נק'. אז האם דאלאס ודנבר יכולות לפנטז על ראשות המערב? האמת שלא, אבל לראות את LA מפסידה לקבוצה בינונית מינוס העונה צריך לתת להן תקווה לקראת הפלייאוף.

צפו בתקציר המשחק בין ניו ג'רזי לספרס--->

ניו ג'רזי - סן אנטוניו 84:90
נו, אז גם עכשיו מישהו חושב שסן אנטוניו תעשה מעשה פופוביץ' ותתעורר בדיוק בפלייאוף כדי להראות שהיא עדיין כאן ולהרוס לאימפריות המערב – לייקרס, דנבר, דאלאס ופיניקס – את החגיגות? הספרס הגיעו הלילה לשפל באמת חסר תקדים כשהפסידו לקבוצה היחידה שנבחרת מערכת אתר ספורט 5 יכולה לתת לה פייט – ניו ג'רזי בתוצאה 90:84.

9 משחקים לסיום העונה הסדירה, הנטס, שנעזרו בריצת 4:15 אי שם בתוך הרבע האחרון כדי להשיג את הניצחון, הבטיחו לעצמם הימנעות מהתואר המביך – הקבוצה הגרועה אי פעם ב-NBA, כשעלו למאזן של 10 נצחונות (פילדלפיה של 72/73 ניצחה רק 9 פעמים) – ועל הדרך רשמו W ראשון על הספרס מאז גמר 2003. ברוק לופס קלע 22, הוריד 12 ריב', וניצל יום חלש של דאנקן (13 נק') ובעיקר את חסרונם של מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר הפצועים.

צפו בתקציר המשחק בין דאלאס לדנבר--->

דאלאס - דנבר 93:109
34 נקודות, 10 ריב' ו-10 אסי'. זו השורה הסטטיסטית של דירק נוביצקי הלילה בניצחון שקידם את המאבריקס ליתרון של משחק וחצי מול הנאגטס בקרב על המקום השני במערב. אם מוציאים מהמשוואה את ג'יי.אר סמית' (27 נקודות), האורחת די עשתה במכנסיים. כרמלו אנתוני, הקלע השלישי בטיבו בליגה עם ממוצע של 28.9 לערב להזכירכם, שבק עם 3 מ-16 מהשדה ו-10 נקודות בלבד.

"בשבילי ה-MVP הוא שון מריון כי הוא הצליח לשתק את כרמלו וזו עבודה לא פשוטה", אמר נוביצקי בסיום. "מסרנו אחד לשני ופירגנו כי כולנו אוהבים לשחק יחד. זה בהחלט היה ניצחון כיפי". יש לציין כי בעוד שדנבר התרחקה מעט מדאלאס, הניצחון של יוטה הלילה קירב אותה עד חצי משחק מהמאבריקס, רגע לפני שכולנו אומרים שלום יפה לעונה הסדירה.

תוצאות נוספות: יוטה - ניו יורק ניקס 98:103, שארלוט - טורונטו 103:101.

תאריך:  30/03/2010   |   עודכן:  30/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
"חג שמח", בירך אובמה בעברית את העם היהודי לרגל חג הפסח    מבטיח להיאבק למען החירות בכל מקום שיש דיכוי    מצביע על העוצמה והקשרים "המספקים לנו תקווה כי ביכולתנו לתקן את העולם"
אייל גרוסברד
הקבוצה קיבלה הודעה כי ייתכן ותשחק במפעל אירופי למרות היותה נועלת הטבלה
עמר בנוביץ, שליח ערוץ הספורט לבלגרד
פיני גרשון ומכבי ערכו את האימון המסכם בבלגרד לקראת פרטיזן: יש התרגשות
עופר וולפסון
בפגישת ה-G8 שתיערך בקוויבק, ינסה שר החוץ הקנדי לשכנע את מקביליו לדחוף להפעלת סיבוב סנקציות רביעי במועצת הביטחון של האו"ם נגד אירן    תשובת הרוסים - שטרם ידועה סופית - קריטית להצלחת המהלך
עופר וולפסון
ארכיאולוגים חשפו בחפירות ליד לוקסור דלת מלאכותית עתיקה שנחשבה בתקופת מצרים הקדמונית כמובילה לעולם הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il