X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגולש סבסטיאן רודריגס יביא לכם כל שבוע סיקור של תכנית הריאליטי
▪  ▪  ▪
בדרך למפגש שלישי. אורטיז ולידל

בשעה טובה ומוצלחת החלה השבוע העונה ה-11 של סדרת הריאליטי המצליחה "הלוחם האולטימטיבי" (TUF), המופקת על ידי חברת ההפקות של ה-UFC. סדרה זאת משודרת בפורמט של פרק לשבוע וכאן באזור הקרבות תקבלו את התקציר של כל פרק.

הרעיון
הרעיון בסדרה הוא לערוך טורניר MMA בין לוחמים שתרם התגלו, כאשר מנצח הטורניר זוכה בחוזה בעל שש ספרות ב-UFC. בין הזוכים בעבר ניתן למצוא אלופים לשעבר כמו פורסט גריפין, ראשאד אוואנס ומאט סרה, ועוד כוכבים כגון ג'ו סטיבנסון, מייקל ביספינג, דייגו סאנצ'ס ורוי נלסון. יש לציין שלוחמים שהרשימו במהלך הטורניר ולא זכו גם זוכים לחוזים בארגון, אך כמובן שפחות אטרקטיביים. האג'נדה של התוכנית היא לחשוף את דרך החיים של המתחרים דרך עדשת המצלמה, מאחר וכל 14 לוחמי הטורניר גרים תחת קורת גג אחת בוילה בלאס וגאס. כמו כן, נבחרים שני לוחמים אקטיביים בארגון שיאמנו קבוצה מול קבוצה, כאשר בסופו של דבר אמור להיערך קרב בין המאמנים באירוע עתידי. אנחנו, הצופים, מקבלים הזדמנות לראות את הדבר הבא בעולם הלחימה המשולבת, ללמוד על ההתמודדות עם הלחצים, משטר אימונים, חתיכת המשקל, הניצחונות והחיוכים, וההפסדים והבכי. ריאליטי במיטבו. 

העונה ה-11
טיטו אורטיז וצ'אק לידל, שני אלופי עולם לשעבר ושניים מהלוחמים שהכי מזוהים עם ה-UFC, הם המאמנים המתחרים אחד מול השני. ההיסטוריה ביניהם רוויה בתככים ואי סימפטיה, במיוחד לאחר שני מפגשים ביניהם שנגמרו ב-TKO של צ'אק לידל שקיבל ב-UFC 100 את מעמד הכבוד בהיכל התהילה. העונה הנוכחית מתמקדת בקטגוריית המשקל הבינוני, כש-28 לוחמים נלחמים על הזכות להיכנס לבית האימונים ולהתחיל את הטורניר. ניצחון שני מעלה אותם לרבע הגמר, וכן הלאה. הנשיא דיינה ווייט יושב גם הוא בצד הזירה בעת הקרבות, ולאחר סיומם יבחרו המאמנים את קבוצותיהם. 
 
הקרבות
ג'ימי ייגר – בן סטרק

ייגר נכנס לזירה עם שחצנות יתר ואפרו שמלווה כל קפיצה שלו במהלך החימום. הקרב החל בהיסוס מצד סטרק כאשר יריבו ניצל את הבעיטות המעולות שלו לצדדים, למרכז, ובסופו של דבר בעיטה ימנית לראש שסיימה את הקרב כבר לאחר 26 שניות. התחלה מעולה לייגר שנכנס לבית וצד את עיניו של טיטו אורטיז.
 
ג'ורדן סמית' – בראד טבארז
הקרב החל באגרסיביות מצד שני הלוחמים, נעצר בקלינץ' בצד הכלוב עד שטבארז הצליח להכניס ברך לפנים של ג'ורדן וסיים בהוק ימני ששלח אותו  לקרשים אחרי 36 שניות בלבד. קלבורן וולקר – כריס מק'גריי
מתחילת הסיבוב הראשון המהלומות עפו באוויר עד שהקרב הגיע לקלינץ', שם מק'גריי הטיל בעוצמה את וולקר על הקרקע ופרק לו את הכתף השמאלית, מה שבעצם גמר את הקרב והכניס את מק'גריי לבית.
 
נורמן פריסיי – ג'יימס המורטרי
פריסיי, יליד צרפת, הגיע בהצהרות שהוא רוצה להוכיח שהצרפתים קשוחים. לאחר סיבוב ראשון קשה על הקרקע ועבודת גראונד אנד פאונד של המורטרי, פריסיי פרש מהקרב והוביל תגובות שליליות מצד שני המאמנים.
 
ניק רינג – וודי וודרבי
רינג הרשים מאוד את טיטו אורטיז שטען שיש לו את היכולות לזכות בטורניר לאחר שליטה מוחלטת בקרקע, וגראונד אנד פאונד שסיים את הקרב בצורה משכנעת.
 
קייל נוק – וורן תומפסון
נוק, שהציג יכולות ההיאבקות המרשימות, הוריד את הקרב אל הקרקע ושלט בו מעמדה שולטת כשהשליך מרפקים שפתחו חתך עמוק אצל תומפסון בסיבוב השני. לאחר דימום רב עקב החתך הקרב הסתיים בהחלטת שופטים (ב-TUF נלחמים במשך שני סיבובים של חמש דקות) שנתנה את הניצחון לנוק הדומיננטי.
 
קורט מק'גי – סת' בג'ינסקי
לאחר שני סיבובים מאוד צמודים, השופטים החליטו להאריך את הקרב לסיבוב השלישי על מנת לקבוע את המנצח. קורט מק'גי השתמש בהיאבקות שלו על מנת לשמור על עמדה שולטת ולנצח את הקרב. ויקטור אודונל – כריס קמוזי
כאשר שני לוחמים מוכשרים וקשוחים נכנסים לאוקטגון, חבל לומר שיש מפסיד ומנצח. שני המתחרים נתנו תצוגה מצוינת והראו הרבה לב עם קרב שנכנס להארכה, שם השופטים העניקו את הניצחון לקמוזי.
 
קייסי אוסקולה – ברנט קופר
קרב שהתחיל בפיצוצים, ונגמר גם כך. אוסקולה הימם את קופר עם הוק ימני קטלני שסיים את הקרב 25 שניות בתוך הסיבוב הראשון.
 
ג'ו הנלה – קונסטנטינוס פיליפוב
קוסטנטינוס שלט באופן מוחלט בסיבוב הראשון. גם השני התחיל באותה צורה עד שג'ו ניצל טעות של פיליפוב ותפס אותו בבריח יד שגרם להכנעה. הנלה, המכונה ליאונידיס, ממשיך הלאה.
 
ריץ' אטוניטו – לייל סטפנס
עם תחילת הקרב זה היה ברור שיש לריץ' יכולות היאבקות נעלות, והוא השתמש בתכונות אלו בשביל לשלוט בשני הסיבובים ולנצח את הקרב. ממה שראיתי עד כה, אטוניטו הוא מועמד רציני להגיע לשלבים המתקדמים של הטורניר.
 
ג'וש בריאנט – גרג רבלו
שני לוחמים שהגיעו להחלטת שופטים, אבל ג'וש עשה מספיק בשביל לזכות בהחלטה פה אחד ולנצח את הקרב. עוד מתאבק ממשיך הלאה, מה שמעיד על עונה מאוד מעניינת בהמשך.
 
ג'ייסן פלין – צ'רלס בלנצ'רד
הקרב הגיע לקרקע די מהר. בלנצ'רד נמוך הקומה, שהיה נראה כמטרה קלה אל מול שאר המתחרים, הפגין דומיננטיות עם גראונד אנד פאונד מסיבי שנגמר רק עם הגונג של סיום הסיבוב הראשון. פלין לא היה מסוגל להמשיך הלאה, בלנצ'רד מתקדם.
 
צ'רלי לינץ' – קלייטון מק'יני
הקרב האחרון של היום הציג בפנינו את אחד המתמודדים היותר מוכשרים בדמותו של קלייטון מק'יני בתצוגת היאבקות, יכולות עמידה וקרקע. למורות שלינץ' היה קשוח, חילופי האגרופים שברו את אפו בשני מקומות. אף כזה שבור לא ראיתי מאז פרנקלין – סילבה 1. קלייטון ניצח בנוק אאוט טכני, וביסס עצמו כמתמודד רציני להגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר.
 
____
בסיומו של היום, דנה ווייט אסף את 14 הלוחמים שעוברים לבית, הודה להם על המאמץ, והודיע שבחירת הקבוצות תיעשה בפרק הבא. יש הרבה למה לצפות, כולל עוד אקשן בין אורטיז ללידל, וקרב מקדים ראשון.

תאריך:  02/04/2010   |   עודכן:  02/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גרוסברד
כוכב הקאבס רומז לעתידו? אמר בראיון: "זו המטרה הגדולה ביותר שלי"
אייל גרוסברד
כוכב העבר וראש עיריית סקרמנטו ערך טקס לכבוד הרוקי הישראלי
עופר וולפסון
מרכז התרבות הצרפתי הסיר את סרטה הקצר של קרן בן רפאל מתוכנית הפסטיבל שלו, בעקבות מחאות מצד חבר בצוות השיפוט - במאי הסרטים המצרי אחמד עאטף
איציק וולף
רקטת קסאם נורתה לעבר אשקלון כשרבים מן התושבים היו בקניות במרכז העיר    פגעה בשטח פתוח סמוך לעיר    ראש העירייה וקנין: אם זה יימשך כך, נתכנס לאחר החג ונשקול את צעדנו    ח"כ ביילסקי: ירי בעת ההכנות לחג - מעשה של מוגי לב
מוטי פשכצקי
מאמן הפועל פ"ת יעלה עם שני חלוצים בשבת באורווה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il