X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האורחים הובילו בפער של 15 נק', האלופה הגיבה בקאמבק מרשים
▪  ▪  ▪
אנדרסון, 21 נק' וקאמבק גדול (מנהלת הליגה). צפו בתקציר

הדחה מאירופה? פיגור של 15 נקודות הפרש בבית מול עירוני אשקלון? מכבי ת"א הגיבה לנתונים האלה כמו חיה פצועה והסתערה על החבורה של אריאל בית הלחמי בדרך ל-80:98 במשחק שנדחה מהמחזור ה-19 בליגת העל. הצהובים הבטיחו לעצמם את המקום הראשון בטבלה בפלייאוף וביום חמישי מחכה להם הפועל ירושלים השאפתנית במלחה. יהיה חם.

אלן אנדרסון הוביל את קלעי מכבי עם 21 נק' ומחצית ראשונה גדולה, דורון פרקינס השתלט בהמשך וסיים עם הספק נדיר - 20 נק', 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 חטיפות ו-3 חסימות! דייויד בלות'נטאל (15 נק') היה האיש שהתחיל את הקאמבק, לעומת משחק טוב של ג'ימי בקסטר (22 נק') וברוקס סיילס (15 ו-10 ריב').

מהלך המשחק
אלן אנדרסון התחיל עם דאנק קל אבל משם אשקלון רצה לשמונה נקודות רצופות שנתנו לה יתרון מפתיע בפתיחה 2:8. אנדרסון החזיר את הצהובים עם שתי שלשות רצופות (11:10), אבל האורחים הגיבו בעוד ריצה, מורן רוט העלה ל-10:18 וסניד קבע יתרון שיא, 10:25. בלות'נטאל חזר מפסק הזמן עם עם סל גדול מבחוץ וקטע ריצת 0:14 של האורחים. סיילס לא ויתר, אבל בלות'נטאל המשיך בשלו ולימונד צימק ל-28:19 עם הבאזר.

מכבי המשיכה את הקאמבק שלה גם ברבע השני עם הגנה אגרסיבית, ובלות'נטאל צימק מהקו ל-35:32. סניד הגיב בשתיים משלו, אבל הצהובים המשיכו ללחוץ, אנדרסון הפגיז שלשה ופרקינס השלים מהפך מהעונשין (37:38). לקראת ההפסקה הוצא דרק שארפ מהקפאה ומיד הגיב בשלשה. 21 שניות לפני המחצית ירדו הקבוצות לפסק זמן, ממנו חזר אלן אנדרסון נחוש במיוחד. הסווינגמן של מכבי ניפנף מעליו את אוויס ווייאט בקרוס-אובר מרשים וסיים בדאנק לאחור מרהיב רגע לפני הבאזר. 44:52 למכבי בהפסקה.

מכבי ניסתה לברוח בתחילת המחצית השניה, אבל סיילס ובקסטר החזיקו את האורחים בטווח סביר. אלא שאז סיילס סובב את קרסולו בהתקפה והוחלף. קורי קאר חטף כדור וסיים מתפרצת בדאנק, אבל עבירה בלתי ספורטיבית של אבי סוכר איפשרה למקומיים לברוח ל-54:66. סיילס חזר על רגל וחצי ולימונד הגדיל את הפער מהקו. סיום הרבעים הדרמי בהיכל נמשך עם שלשה של טולברט הוותיק ו-61:77 למכבי על סף הרבע המכריע.

אשקלון איבדה אחיזה ורצון אמיתי להילחם, פרקינס המשיך לחגוג ו-6:47 לסיום ברחו הצהובים לפער של 20 נק' (66:86). המומנטום נמשך, פניני השתעשע ביריבה ובקסטר סיפק הבטעה גדולה בריבאונד התקפה, שכבר לא שינתה דבר. בסיום, כאמור, 80:98 למכבי ת"א.

הרבו לקלוע למכבי ת"א: אנדרסון 21 נק', פרקינס 20 (8 ריב', 6 אס', 4 חט', 3 חס'), בלונת'טאל 15, לימונד 14, פניני 12. לאשקלון: בקסטר 22, סיילס 15, סניד 12, טולברט 9, רוט 8 ו-8 אסיסטים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/164624.jpg

תאריך:  10/04/2010   |   עודכן:  10/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
עופר גלזר הורשע במעשים מגונים באחות סיעודית שעבדה בביתו    האחות הגישה תביעה    כעת מבקשים שלושה ארגוני נשים להצטרף לתביעה משפט
לירון בכר
ניצחה בטורניר המאסטרס לסניורים, תצא למצעד החיים. ומה דעתה על הקלאסיקו?
אייל גרוסברד
כספי צריך נקודה ב-3 משחקי הסיום כדי לסיים את את עונת הרוקי בדאבל פיגרס
ענבל בר-און
אלמנת המנוח יוסף שלומיאן תבעה את עירית פרדס חנה כרכור לממש הסכם חכירה משנת 1968    העירייה טענה להתיישנות    בית המשפט העליון קיבל את עמדתה מן הטעם שלאחר שנים כה רבות, לא ניתן לברר את טיב ההסכם המקורי, וכי בכל מקרה חלה התיישנות
גלית יצחק-אוגנוב
רעייתו של הנשיא קצ'ינסקי, אחיו, חברי פרלמנט, מפקד הצבא וראשי לשכתו ואישים נוספים היו על סיפון המטוס שהתרסק לאחר שהתנגש בצמרות העצים בזמן הנחיתה    על-פי הדיווחים: 132 נספו, אין ניצולים    הוקמה ועדת בדיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il