X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיחות במעמד הקשר. שחקן בחיפה: "יש 5 משחקים, כל אחד גמר גביע"
▪  ▪  ▪
משומר (ניר בוקסנבאום). צפו בתקציר הדרבי

אכזבה גדולה שררה הבוקר (ראשון) במכבי חיפה אחרי התיקו 0:0 בדרבי מול הפועל חיפה, תוצאה שצימצמה את יתרון הקבוצה על הפועל ת"א לשלוש נקודות בלבד אחרי הקיזוז ורגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף העליון.

אצל האלופה התנחמו לפחות בחדשות הטובות שהגיעו מכיוונו של אייל משומר, שבבדיקת ה-MRI שנערכה לו התברר שפציעתו בברך אינה מצריכה ניתוח מיידי ולכן הוא יוכל לסיים את העונה. כשירותו של משומר חשובה מאוד לירוקים, זאת מאחר שעלי עותמן, המגן הימני המחליף, ספג אתמול צהוב חמישי ולא יוכל לשחק במשחק העונה מול הפועל ת"א.

בקבוצה ציינו כי חסרונו של ליאור רפאלוב היה משמעותי, לא רק בגלל יכולתו הטובה בתקופה האחרונה אלא מאחר ולא היה מי שיפעיל את פיטר מסיללה באגף.

מבחינת השחקנים, אלו לא הורידו את ראשם, וחלקם כבר ציינו כי המחשבות נמצאות במשחק הבא, מול מ.ס אשדוד. "זהו, נגמרה הליגה, אין יותר קיזוז או שמיזוז", אמר שחקן לאתר ערוץ הספורט, "יש עוד 5 משחקים שכל אחד מהם גמר גביע. צריך לתת הכל, ובנתיים הכל תלוי רק בנו. מה שהיה עד עכשיו נמחק".

גוסטבו בוקולי נמצא בסימן שאלה גדול לעונה הבאה למרות שבידיו חוזה לעונת 2010-2011. בשבועות האחרונים חל פיחות משמעותי במעמדו המקצועי של הקשר, ובשני המשחקים האחרונים הברזילאי אפילו לא נכנס כמחליף. בוקולי חזר מפציעה לא פשוטה ופתח בהרכב בשני משחקים, אך מאז חשיבותו המקצועית ירדה כמו גם יכולתו. במידה ויוחלט סופית כי לא ימשיך, צפוי הברזילאי לקבל הצעות מלא מעט קבוצות בליגת העל.

בעיה קרובה יותר אצל הירוקים נוגעת לסוגיית המגן הימני לקראת המשך העונה. אייל משומר עבר הלילה בדיקת MRI  לאחר חשש כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. משומר יקבל את תוצאות הבדיקה היום.

במידה וייאלץ לסיים את העונה ולעבור לניתוח, יישאר אלישע לוי ללא מגן ימני למשחק העונה מול הפועל ת"א בעוד כשבועיים מאחר ועלי עותמאן לא ישחק בו בשל צהובים. בקבוצה גיבו את משומר שעלה לשחק פצוע וספג לא מעט ביקורת מהקהל.

ביום רביעי יתקיים הדיון בנוגע לעונש שקיבל הבלם ז'וזה טקשיירה, ובחיפה מקווים שבית הדין העליון של ההתאחדות יקצר את עונשו (6 משחקים). טקשיירה כבר ריצה 3 משחקים מהעונש. מי שממלא את מקומו בהצלחה גדולה הוא שי מימון שהצטיין שוב, וזכה למחמאות מחבריו לקבוצה.

מימון לא יישאר בחיפה, אלא אם יובטח לו שבעונה הבאה שמור לו מקום בהרכב, זאת אחרי עונה בה מיעט לשחק וזוכה לקרדיט ב-11 רק בגלל פציעות או הרחקות.

תאריך:  11/04/2010   |   עודכן:  11/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אקירוב אישר בעבר בשיחה עם News1 את דבר רכישת הציורים אך סירב להציג חשבוניות הרכישה    הרכישות בוצעו בתקופה שאולמרט כיהן כראש עיר    אולמרט פעל למתן הקלות והטבות לממילא בשווי עשרות מיליוני דולרים - אותו הקים אקירוב
יפעת גדות
טקסי הזיכרון ליום השואה יתקיימו על-רקע האסון שפקד את המדינה    שגריר ישראל בפולין ישתתף בצער הפולנים בנאומו
עידן יוסף
עורכי הדין שלה דורשים שימוע בפני פרקליט המדינה    עורך הארץ מתחרט על ההסכם עם השב"כ
עידן יוסף
לאחר ששמעה גם את עמדת השב"כ אומרת העיתונאית האמריקנית ג'ודית מילר כי יש לה תמיהות על קם ובלאו
יפעת גדות
בפולין הוכרזו שני ימי אבל ומנהיגים מכל העולם מביעים את תנחומיהם לעם הפולני ולמשפחת הנשיא    אובמה: "אובדן נוראי לפולין, לארצות הברית ולעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il