X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים ינסו להשיג מקום באירופה בשבוע הבא. קשטן צפה מהיציע
▪  ▪  ▪
היה רע לתפארת. אבי נמני (ניר בוקסנבאום). צפו בתגובות

קשה להסביר מדוע שתי קבוצות בלי יותר מדי לחץ מציגות כדורגל כל כך גרוע. מכבי תל אביב ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 חלש מאוד במסגרת המחזור השני בפלייאוף העליון. הצהובים של אבי נמני קיוו להבטיח את הכרטיס לאירופה עם ניצחון, אבל כפי שנראו היום לא בטוח שיהיה להם מה לחפש שם. סקאוטים של סנטאנדר, שהגיעו לישראל לשם צפייה במשחק העונה ובאו לבלומפילד, התלהבו לפחות מעמנואל מאיוקה שמחזיק בחוזה לעוד עונה בצהוב ללא אופציית יציאה לחו"ל.

"באנו לשחק על תוצאה כי אנחנו נאבקים על אירופה", אמר אבי נמני בסיום. "כל מחזור שעובר ואנחנו עושים נקודות, עשינו גם את העבודה, למרות שהיום ספציפית אם היינו מנצחים היינו סוגרים סיפור. אנחנו מתחילים להריח את אירופה, אבל אני רוצה שזה יהיה גמור כבר. עבדנו קשה מתחילת השנה, עברנו תלאות ובעיות. כנראה שכן נתחזק, אבל כרגע פרט לקולאוטי וזיו אין רכש ודאי".

רוני גפני הוסיף: "יש תחושה של פספוס, אבל מצד שני שטראובר לקח מצב בטוח וצריך להודות שניצלנו. אני חושב שהיתה חסרה לנו הנעת כדור טובה. המשחקים מול הפועל וחיפה? אני מעדיף להסתכל על עצמנו לפני אחרים. המטרה שלנו היא אירופה ואני מקווה שנשיג את זה".

גיא לוזון, שעוד יכול להשיג כרטיס לליגה האירופית דרך הגביע, הוסיף: "שחקנים התאמצו והשתדלו ועל זה אין לי טענות. רמת המשחק במחצית הראשונה לא הייתה טובה. דוקוא לקראת הסוף יצרנו מצבים ואני חושב שהיינו שווים ניצחון. כל קבוצה ביטלה את היריבה שלה. הפציעה של גלבן יכלה לקרות גם באימון ואין קשר בין זה לגביע. הנבחרת הצעירה לא תלויה בי אם זה יקרה אני אשמח, אם לא אני אמצא קבוצה ולא תהיה בעיה, אני אוהב לחץ וזה דבר טוב"

מהלך המשחק
הדקות הראשונות בבלומפילד התנהלו רובם במרכז המגרש, כאשר שחקני שתי הקבוצות הירבו לאבד כדורים. בדקה השישית נשלח אבידור באגף השמאלי והעביר רוחב, אבל אביב חדד הרחיק לקרן. כעבור חמש דקות, גם בני יהודה הגיע למצב ראשון. צעירי מצא את ראשו של אפק, אבל הנגיחה של הקשר הייתה חלשה ולא מדוייקת. בדקה ה-13 ניסה ישראלביץ' את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור חלף מעל המשקוף של איינוגבה.

עד הדקה ה-30 המשחק נחלש מאוד, אולם אז קיבל אמסיס הזדמנות נהדרת להכניע את שטראובר, אך מקרוב גבוה. 7 דקות לפני ההפסקה הפציץ בוזגלו מ-25 מטרים, איינוגבה קלט בקלילות. בדקה ה-43 הכניס אבידור כדור מצוין לדור מלול אך מול איינוגבה בעט המגן חלש ואיפשר לשוער הניגרי לעצור בקלות.

עם פתיחת המחצית השניה ביצע גיא לוזון חילוף ראשון, כאשר הכניס את שלומי לוי הצעיר על חשבונו של עמרי אפק. מי שחשב שרמת הכדורגל תשתפר, התבדה מהר מאוד, כששחקני שתי הקבוצות נראו רע מאוד. בדקה ה-60 נכנס גלבאן במקום אמסיס, ושתי דקות לאחר מכן כמעט והכניע את שטראובר, אך הבעיטה החופשית חלפה ליד הקורה. דקה אחר כך הקשית אבידור מעל איינוגבה, הכדור יצא החוצה.

בדקה ה-83 הגיע ההזדמנות של המשחק. ביטון התייצב באחד-על-אחד מול שטראובר והחליט לפרגן לאדרי, המגן בעט אך שוער הצהובים הצליח בזינוק מצוין להציל וניסו קפילוטו הרחיק את הסכנה. בדקה ה-85 ניסה ליאור ז'אן להפתיע מ-25 מ', אך הכדור היה רחוק ממסגרתו של איינוגבה. בתוספת הזמן סובב בוזגלו בצורה טובה אך הכדור חמק ליד הקורה. השריקה האחרונה הגיעה. 0:0 מאכזב בסיום.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', ג'ורג' אמסיס (פדרו גלבאן/60), לירוי צעירי (חסן אבו זייד/73), עמרי אפק (שלומי לוי/46), משה ביטון.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני (אורי שטרית/72), גיז'רמו ישראלביץ' (תמיר כחלון/56), מאור בוזגלו, יובל אבידור (איליה יבוריאן/80), עמנואל מאיוקה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/166042.jpg

תאריך:  24/04/2010   |   עודכן:  24/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הצמד הישראלי/אוסטרי נוצח 6:4, 3:6, 10:7 על ידי נסטור וזימוניץ'
תלם יהב
החברה להגנת הטבע אירגנה אירוע מחאה בנחל בצת שבצפון    הנחל הפסיק כמעט לחלוטין את זרימתו מאז שנת 1999
מערכת אתר ערוץ הספורט
בלי רוני, השדים במקום ה-1. גיגס כבש צמד, אחד לנאני. קינג איזן זמנית
תלם יהב
תושב יוטה יהיה השלישי שיומת על-ידי כיתת יורים    בשנת 77' הוצא כך להורג גארי גילמור, שמילותיו האחרונות היו: "בואו נעשה את זה"
מוטי פשכצקי
לפני משחק העונה בין חיפה להפועל ת"א, שוחחנו עם הלגיונרים ועם טועמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il