X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
2:4 לפניקס על פורטלנד ולסן אנטוניו על דאלאס. מרגיש כמו מלחמת 2007
▪  ▪  ▪
מאנו, שוב מאנו. הבוקר מול נוביצקי (gettyimages)

בעונה שעברה היתה זו דאלאס שחלפה על פני סן אנטוניו בדרך לסיבוב השני בפלייאוף במערב. הבוקר (שישי) הספרס השיגו נקמה מהירה, כשהדיחו את המאבריקס במשחק השישי. מספר 2 חוסלה, אפשר להתכונן בשקט לקרב החוזר בין המנסרים מטקסס לשולפים המהירים מפניקס, שהדיחו את פורטלנד, והתפנו לשחזור הסדרה הסוערת מ-2007.

סן אנטוניו - דאלאס 87:97 (הספרס ניצחו 2:4 בסדרה)

דאלאס ממשיכה למתג את עצמה כלוזרית של ממש, ולא רק בגלל שהבוקר היא הפכה למדורגת 2 הראשונה להפסיד בסיבוב הראשון מאז מונהגת בו שיטת הטוב מ-7 משחקים. המאבס היו על סף קאמבק מרשים ב-AT&T סנטר, כשחזרו מפיגור של 22 נקודות, אבל נחנקו בסיום וראו את מאנו ג'ינובילי וטים דאנקן מדגימים מאני-טיים מהו.

הארגנטיני סיים עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, כשלצידו הפורוורד הבלתי נגמר של הספרס מצטיין גם הוא עם 17 נק' (8 מ-17 מהשדה), 10 ריב' ו-5 אס'. נוביצקי הופיע כרגיל אצל המבאס, עם 33 נק' (13 מ-21), אבל שוב נכשל בסחיבת המועדון שמאכזב פעם נוספת בפלייאוף אחרי עונה סדירה נפלאה.

זה לא היה רחוק מדרבי טקסני שביעי ודרמטי. נוביצקי, שסיים מחצית ראשונה קרירה, התעורר אחרי ההפסקה עם 25 נקודות בשני הרבעים האחרונים. הג'רמינייטור הביא את המאבס אל הבאר, ממנה לא שתו ובמקום זה עפו בסיבוב הראשון בפעם ה-3 ב-4 שנים.

"עבורנו לא היה מחר", אמר בסיום מאנו ג'ינובילי, שממש לא רצה לחזור למשחק מכריע בדאלאס. ג'ורג' היל סייע עם 21 נקודות וטוני פארקר סיים עם 10 נק' ו-8 אס' עבור עבור הספרס, שעוברים הלאה למרות שסיימו את העונה הסדירה במאזן הגרוע ביותר בעידן דאנקן. מישהו מוכן להמר נגד חיית הפלייאוף מטקסס?

פורטלנד - פניקס 99:90 (הסאנס ניצחו 2:4 בסדרה)

שלוש שנים עברו מאז הסדרה ההיא. הורי העיף את נאש מהפרקט והורחק משני משחקים, בוריס דיאו ואמארה סטודמאייר חטפו קריזה וקמו מהספסל. פניקס ניצחה במשחק 4 אבל איבדה את שני האחרונים לשני המשחקים הבאים, וכך אבדה לה גם הסדרה כולה. סן אנטוניו המשיכה לזכיה בתואר, אבל באריזונה לא שוכחים ולא סולחים. בקרוב נקמה.

צפו בפניקס מדיחה את פורטלנד >>

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/166719.jpg

כדי להשיג אותה הסאנס היו צריכים לעבור קודם את פורטלנד, בסדרה שהחלה בצליעה עם הפסד ביתי במשחק מספר 1. מאז חל שיפור בקבוצה עם השמש בסמל והבוקר היא גם סגרה עניין במשחק מספר 6 וחסכה לעצמה משחק מכריע בבית.

סטיב נאש, הכוכב הכי גדול של הסאנס, לא היה במוקד הניצחון והוא סיים עם 10 נקודות בלבד, כשהוא זורק רק 7 פעמים ב-29 דקות. אסיסטים? 6 אמנם, אבל גם לא המנה הרגילה מהרכז הכי טוב בליגה. אמארה סטודמאייר קלע 22 באחוזים נהדרים (9 מ-15 מהשדה), אבל על המקהלה ניצח ג'ייסון ריצ'רדסון, שהפגיז 28 ב-10 מ-16 מהשדה, כולל 5 מ-8 משלוש. גרנט היל לא ממש מצא את הטבעת, אבל תרם את חלקו עם 12 ריב'.

אצל הבלייזרס אין הרבה חיובי בטבלת הסטטיסטיקה. וובסטר הוליך עם 19 נקודות, למארקוס אולדרידג' ורודי פרננדס הוסיפו 16 כ"א, ברנדון רוי קלע 14 ולא מנע מפורטלנד הדחה שניה ברציפות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/166720.jpg

תאריך:  30/04/2010   |   עודכן:  30/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ניסן
להערכת החברה, לא צפויה השפעה על הדו"חות הכספיים בעקבות ביטול ההסכם    אל על שילמה מקדמה בסך 10.6 מיליון דולר עבור המטוסים, ועוד שני מיליון דולר מקדמה עבור האופציה להמרת הרכישה למטוסים אחרים
איציק וולף
לאחר סגירת הקלפיות בליכוד ועם פרסום אחוז ההצבעה המדהים (80.9%) הודיעו מתנגדיו של ראש הממשלה בסיעה כי יש לאחד שורות    פייגלין: מהר משנראה אנחנו נתמודד על ראשות התנועה
מערכת אתר ערוץ הספורט
אחרי חמישה סיבובים שמרה אלופת העולם על התואר מול הקהל בנוקיה
איציק וולף
שוטר יס"מ התיז גז מדמיע על עיניו של מפגין מיצהר שנעצר והושכב על הקרקע מבלי שזה התנגד למעצר או התפרע    סרטון וידאו מתעד את התקרית    תלונה תוגש בקרוב למח"ש
עופר וולפסון
ברשימת המנהיגים המשפיעים של המגזין טיים נמצאים שני מנהיגים מוסלמים מזרח-תיכוניים    בראש הרשימה: נשיא ברזיל לולה דה-סילבה    נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון דורג במקום הראשון בטור מרגש שכתב עליו סולן U2 בונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il