X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השתיים מגיעות למשחק מספר 2 של הפלייאוף (3:00 חי ב-5LIVE+)
▪  ▪  ▪
לברון ג'יימס מככב מול הסלטיקס (Gettyimages) צפו בתקציר המשחק הראשון

זה אמנם רק המשחק השני בסדרה אבל הוא יקבע רבות את תוצאתה הסופית. קליבלנד וה-MVP החדש-ישן, לברון ג'יימס יארחו הלילה את בוסטון (03:00, ישיר ב-5+LIVE) בנסיון לעלות ל-0:2 אחרי הקאמבק הגדול של משחק 1 בסדרה. נצחון נוסף של הקאבס, בעלי המאזן הטוב בליגה בבית, יכניס את הסלטיקס לפיגור משמעותי ערב היציאה לצפון מזרח ארה"ב. נצחון ירוק ויש לנו פה קרב אמיתי.

  • 03:00, שידור ישיר ב-5+LIVE: קליבלנד מול בוסטון במשחק 2 של פלייאוף ה-NBA

18 שנים עברו מאז שקליבלנד עברה את הסלטיקס בסדרת פלייאוף, כשהמאזן מצביע על 1:3 לירוקים. לפני שנתיים ניצחה בוסטון בדרכה לאליפות כשהיא מחליפה את הקאבס גם בתואר אלופת המזרח. "הגיע הזמן לשנות את ההסטוריה, לא?", אמר מו וויליאמס, מגיבורי המשחק הראשון בו קלע 20 נק'.

במשחק 1 סבלו האורחים מארבע בעיות עיקריות אחרי מחצית ראשונה נהדרת: תרומה מזערית מהספסל, החלפת שמירה של מייק בראון ששלח את אנתוני פארקר לעצור, ובהצלחה גדולה, את ראז'ון רונדו, משחק חלש של פול פירס והתעלות של לברון שקלע 10 נק' ב-6 הדקות האחרונות. גם צמד הגבוהים, ג'יי.ג'יי היקסון ושאקיל אוניל, סיפק את הסחורה עם 22 נק' יחד. הלילה צריכים הסלטיקס משהו אחר כדי לצאת עם ה-W.

ההתמוטטות במחצית השניה מייצגת היטב את הזדקנות הסלטיקס. ב-88 המשחקים שקיימה הקבוצה העונה היא ניצחה במחצית הראשונה בהפרש ממוצע של 4.4 נק' והפסידה במחצית השנייה ב-0.7 נק'. מול הקאבס, ב-5 המפגשים עד כה (2:3 לקליבלנד) בוסטון שלטה בראשונה בפער של 6.8 נק' ואילו הקאבס סגרו טוב יותר עם יתרון של 12.6 נק' ב-24 הדקות המכריעות באמת.

אותו נתון משקף גם את יכולתו של ג'יימס לעקוץ את הירוקים כשהם מתעייפים. ממוצע הנק' של מספר 23 במחצית ה-2 מול בוסטון עומד העונה על 23.2 נק', הטוב ביותר שלו מבין כל היריבות שפגש. מבחינת בוסטון, זה הזמן ללכת לפירס, גארנט וריי אלן ולקבל את התקומה לה מחכים כל העונה מראשיד וואלאס. בהגנה ובהתקפה. כי אין זמן אחר.

שימו לב לנתוני הקליעה הבאים של שחקני בוסטון מול הקאבס העונה: ראז'ון רונדו מדייק רק ב-33%, קווין גארנט ב-31%, ראשיד ב-17% וגלן דייויס 33%. היחידים שעוברים את רף 40 האחוזים הם ריי אלן (44), טוני אלן וקנדריק פרקינס. והשלישייה הזאת לא תספיק.

לקראת המשחק הלילה סימנו בבוסטון שתי מטרות עיקריות: עצירת וויליאמס וקבל תרומה משמעותית מ'שיד'. "זרקנו המון ג'אמפים במשחק הראשון וברור שאנו צריכים ללכת יותר פנימה", אמר ריברס, "מבחינה הגנתית מו וויליאמס הוא נושא השיחה כל יום. הוא בהחלט הנושא, אין ספק בכך".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/167118.jpg

ריברס ניסה גם להעיר את וואלאס בביקורת פומבית: "הוא חייב לשחק הגנה טובה יותר. ייתכן שהוא בירידה. השורה התחתונה היא שהוא חייב לשחק טוב יותר. ניתן לו כל הזדמנות שאפשר כדי לעשות את זה כי אנחנו צריכים אותו משני צידי המגרש".

לברון יקבל לפני המשחק מידי דייויד סטרן את תואר ה-MVP וישמע את הקריאה מפורסמת מאוהדי הקאבס שחולמים על 2 דברים: אליפות ושייישאר. בקליבלנד רוצים לנצח ומביטים קדימה. באוהיו מדשיה התקשורת כי ייתכן שזהו שינוי גורל המועדון והמדינה שלא ראתה תואר מאז שנות ה-60 בספורט המקצועני. מזכירים את העובדה שקליבלנד סוף סוף עברה את שיקגו בניגוד גמור לעבר ההסטורי בין המועדונים. נצחון הלילה על הסלטיקס יכול לשנות גם את נתוני היריבות הזאת. ולקרב את לברון עוד צעד אחד משמעותי לעבר החלום עליו הכריז בגאון הבוקר במסיבת העיתונאים: אליפות.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/167120.jpg

תאריך:  03/05/2010   |   עודכן:  03/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מעל ל-15,200 כלי רכב פרטיים יובאו בחודש שעבר לעומת כ-8,200 באפריל אשתקד    מתחילת השנה חלה עלייה של 39% ביבוא כלי הרכב לעומת התקופה המקבילה
מערכת אתר ערוץ הספורט
יו"ר מכבי לרדיו ת"א: לא הגענו כמו שצריך, נצחונה של בני השרון צודק
עופר וולפסון
תקציב הפרויקט יגדל מ-625 אלף למיליון שקלים    הכספים יועברו לשמירת ניקיון החופים במהלך 2010
עידן יוסף
אשר נפצעו במהלך שירותם הצבאי יקבלו את מלוא המענק ובלבד שבעת מועד השחרור המוקדם השלימו לפחות שני שלישים מתקופת השירות הסדיר
עופר וולפסון
כך עולה מניתוח מקיף של משרד התמ"ת על מאפייני התעסוקה של האוכלוסיה החרדית    רמת ההכנסה הממוצעת למשק בית חרדי: כ-6,100 שקל    שיעור גדול יותר של נשים חרדיות עובדות, אך מרביתן עושות זאת בתחום החינוך בתוך המגזר החרדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il