X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל קבוצת הכדורסל על הבית לשעבר: "מקווה שהמכביזם לא מת"
▪  ▪  ▪
דריקס. "מבין את הפועל ת"א"

אלי דריקס, פעם חלוץ ענק במכבי ת"א והיום מנכ"ל קבוצת הכדורסל של המועדון, התראיין לתכנית הספורט של רדיו ת"א. הוא דיבר על המעידה מול בני השרון ומשחק מספר 2 הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר ב-5LIVE+), אבל ענה גם לשאלות על כדורגל, סוגיית הכרטיסים לדרבי והתצוגה החלשה של מכבי מול חיפה.

"ערב משחק שחקן צריך להיות בבית, לאכול טוב, לנוח ולהתכונן למשחק. אני חושב שלא נכון לקיים על זה דיון בערב של משחק כה חשוב. אני בטוח שיקבלו החלטות נכונות בזמן הנכון. בואו נעבור את המשחק בשלום, יש אצלנו אנשים שיודעים לטפל בזה".

"אני מאוד מקווה שזה היה רק פנצ'ר", התייחס דריקס לסדרה מול בני השרון, "נצטרך לתקן את זה היום בהרצליה. הגענו למשחק הראשון עם הביתיות ואיבדנו אותה. מזל שיש 5 משחקים. נראנו רע מאוד, מכבי היתה רגילה לשחק שני משחקי בשבוע ונוצר מצב שהיו לה 10 ימי מנוחה. זה גרם לחוסר ריכוז וחבל שכך. אני מקווה שנצליח להתעשת ולהחזיר את הביתיות".

"אני לא איש של נוסטלגיות. אני לא מתגעגע, אבל אני עוקב מקרוב אחרי מה שקורה בכדורגל ובמיוחד אחרי מכבי", עבר המנכ"ל לדבר על הבית הקודם שלו, "מכבי לא נראית טוב העונה. השאיפה שלהם היא להיות מועדון מוביל, לזכות באליפות ולהגיע לאירופה. אני מקווה שהדברים יקרו. אני בטוח ב-100 אחוז שאך אחד לא קם בבוקר וחשב לפתוח רגליים, אבל זו היכולת שמאפיינת את העונה הזו. אני לא חושב שכל הפרשנות לגבי הקונספירציה להפיל את הפועל נכונות. כשהפועל ניצחה את אשדוד אף אחד לא אמר כלום. זה משהו שקורה באופן טבעי שהקבוצה שנאבקת מגיעה עם יותר מוטיבציה".

"אני משוכנע שמכבי לא תיראה מול הפועל כמו מול חיפה. קרו דברים בתקשורת שחיממו את מכבי, והם יעשו את הכל בדיוק כמו שבית"ר תעשה בשבוע הבא. הפועל קבוצה הרבה יותר טובה, אבל ביום נתון מכבי יוכלה לנצח את הפועל".

על סאגת הכרטיסים הוא אמר: "לפני 5 שנים היתה את עונת הגלקטיקוס. היו לנו 10,000 מנויים ורציתי שכולם באיצטדיון יהיו צהובים, וככה נהוג בכל העולם. לא באתי מתוך כוונה לפגוע בהפועל, עניין אותי לבוא לקראת אוהדי מכבי. אני אומר שמה שהפועל החליטה לגבי השערים בדרבי לגיטימי, ואני לא יודע למה כועסים. האינטרס היחיד שלי זה כמו בנוקיה - שיהיו כמה שיותר אוהדי מכבי".

"אני מבין את הפועל תל אביב. אם זה היה הפוך, מצידי שיהיו 14 אלף אוהדי מכבי. בשנה הבאה אם יש דרבי, הלוואי ומכבי יהיו אכותיים מספיק ושיהיו 14 אלף אוהדי מכבי. ראיתי את ריאל מדריד מול ליון, היו 2,000 אוהדים צרפתים מתוך 100,000 ולא שמעו אותם בכלל".

"אני מקווה שהמכביזם לא מת", הוסיף דריקס, "יש לקבוצה פוטנציאל אוהדים עצום. בשנה הבאה, אם הקבוצה תשאף גבוה אני בטוח שבלומפילד יהיה מלא. נמני מוביל את מכבי למקום השלישי. הוא הצליח השנה. צריך לתת לו עוד זמן".

"לראות כדורגל בארץ? לא הייתי כבר 4 שנים. אם אני אתחיל להגיע יתחילו לחשוב שאני רוצה לחזור למועדון".

מתוך תכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול היום האדום, בשיתוף ערוץ הספורט

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/167452.jpg

תאריך:  06/05/2010   |   עודכן:  06/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ב-1998 היה הממונה על המחוז ויו"ר הועדה המחוזית, שאישרה את הפרוייקט למרות התנגדות ועדת הערר    שותפים לאישור: שלמה דרעי, נסים אבולוף, הרב זוננפלד
עופר וולפסון
קצין המשטרה הבכיר שטען כי המפכ"ל מתנכל לו ממניעים אישיים, קיבל היום את הצעת בג"צ להשתבץ כנציג המשטרה במועצה לביטחון לאומי עד לפרישתו    בעבר דחה בוקובזה את ניסיון הפשרה
עופר וולפסון
החברה משיקה מבצע יחצ"ני לרגל השקת עונת החופשות של קיץ 2010    עם זאת, כדי להנות מהמחיר המוזל, יש למהר ולענות על שאלת טריוויה באתר האינטרנט של החברה, ביום א' הקרוב
עופר וולפסון
הצעת החוק שהגיש השבוע ח"כ מאיר שטרית מקדימה קוראת להגביל את שכר בכירי החברות הציבוריות לקצת יותר מ-40,000 שקלים בחודש    מוסיף להצעה מנגנון תגמול שיאפשר למנהל לקבל סכום נוסף בהתאם לגובה חלוקת דיבידנד
TheMarker Online
שראל רק אחרי ארה"ב    שכר המנכ"לים בישראל, ביחס לגודל החברות, גבוה משל שווייץ, בריטניה, צרפת וגרמניה    המסקנה העיקרית" השיטה כולה ממקדת את המנהלים ביצירת עושר לעצמם ולא לחברות שהם מובילים    "ההתייחסות הנוכחית לשכר המנהלים היא דרך לראות לאיזה מין סוג של חברה נהפכנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il