X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
3:4 לנראזורי על קייבו, רומא נותרה במירוץ האליפות עם 1:2 על קליארי
▪  ▪  ▪
שחקני אינטר, בדרך לעוד תואר (GETTYIMAGES)

כבר הרבה שנים שהליגה האיטלקית לא סיפקה דרמה שכזאת. אינטר ניצחה בקרב עמוס שערים את קייבו ושמרה על פער 2 הנקודות בפסגה, בעוד שצמד של טוטי החזיר את רומא מפיגור והשאיר את ההכרעה במירוץ האליפות למחזור האחרון.

הנראזורי יתארחו במחזור הנעילה אצל סיינה, כאשר גם תיקו עשוי לא להספיק להם לזכיה בתואר בפעם החמישית ברציפות. מעידה תאפשר לג'יאלורוסי להדהים את פינאליסטית האלופות במקרה של ניצחון אצל קייבו. במידה שהשתיים יסיימו את העונה בשוויון נקודות, רומא תהיה אלופה בזכות מאזן פנימי עדיף במפגשים ביניהן העונה (1:1 ו-1:2 לרומא).

מילאן אמנם הפסידה לגנואה, אבל הבטיחה את מקומה בליגת האלופות. סמפדוריה ופאלרמו ייאבקו על המקום הרביעי בליגה, המוביל לסיבוב הנוק-אאוט במוקדמות הצ'מפיונס, עד הרגע האחרון. יובנטוס תקבל כרטיס לליגה האירופית בתור הקבוצה שסיימה במקום השביעי, זאת משום שפינאליסטיות הגביע ישחקו בליגת האלופות.

אינטר – קייבו 3:4
חניכיו של מוריניו פתחו בלחץ גדול על שער האורחים ומריו באלטולי ניסה שוב ושוב לחדור את ההגנה. אבל בדקה ה-12 הסן סירו נכנס להלם. בהתקפה הראשונה של קייבו כדור שהוגבה לרחבה פגע בוולטר סמואל וחדר לשערו הוא. 0:1 מפתיע לקייבו.

חצי דקה בלבד חלפה וקייבו החזירה לאינטר שער עצמי. סמואל אטו השתלט מצוין על כדור ברחבה, הקפיץ אותו פעמיים ושיחרר מסירה חזקה למרכז תיבת החמש. הכדור פגע בבלם האורח מנטובאני, והכניע את סורנטינו ל-1:1.

כשהיא מעודדת מהשער אינטר המשיכה לשלוט ולנסות להבקיע שערים נוספים. בדקה ה-35 היא גם הצליחה. מאיקון המצוין סיים פריצה בהרמת כדור נהדרת היישר לרגליים של קאמביסו, שגילגל משלושה מטרים פנימה את ה-1:2. עוד 5 דקות ומבצע אישי נהדר של מיליטו העלה את אינטר ל-1:3. הארגנטיני קיבל כדור סמוך לרחבה, חלף על פני שחקן הגנה ומ-16 מטר שלח הקפצה מעל השוער וכבש שער נהדר.

בדקה ה-52 אינטר עלתה ל-1:4. מאיקון (שוב הוא!) שלח כדור אדיר על 50 מטר שמצא את באלטולי לבד מול סורנטינו. החלוץ לא התבלבל והקשית מעל השוער. הפעם גם הקהל הריע. ואז קייבו התעוררה. גראנוצ'ה צימק (4:2) בדקה ה-60 ופליסייר קבע 4:3 בדקה ה-75. בדקה ה-83 מצא פאנדב את הקורה, ומכבש הלחצים של אינטר נמשך עד הסיום. את העבודה יוכלו חניכיו של מוריניו להשלים בסיינה.

רומא - קליארי 1:2
עד הדקה ה-74 חזו האוהדים המקומיים באולימפיקו בבצורת חריפה. ואז לצארי פרץ את הגנת הג'יאלורוסי והציב את אינטר בעמדה בה חוגגים אליפות. ואז הגיע המלך המקומי. פרנצ'סקו טוטי איזן בדקה ה-79 בבעיטה מרחוק ופתח את המאבק. 7 דקות לסיום ריסה הגביה ודוידה ביונדיני נגע בכדור בידו ברחבה. טוטי בעט פנדל חלש לפינה הימנית, השוער קפץ נכון והכדור חמק פנימה. 1:2 משער של הנסיך הרומאי. שחקניו של קלאודיו ראניירי ישחקו מול קייבו בחוץ, ויפזלו עם תפילה לכיוון סיינה.

פאלרמו - סמפדוריה 1:1
גם גאוני הכדורגל האיטלקי לא תיארו ששתי הקבוצות יפגשו לקרב ישיר על המקום הרביעי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליח ג'יאמפאולו פאציני לקבוע 0:1 לאורחת בכדור עונשין מ-11 מטרים (54). בדקה ה-68 קיבלה פאלרמו פנדל משלה ופבריציו מיקולי לא איכזב בדרך לשוויון, שהעביר את ההכרעה בין השתיים למחזור האחרון.

גנואה - מילאן 0:1
הרוסונרי המשיכו את התקופה הרעה שלהם ויפגשו את יובנטוס. ג'יוספה שיולי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-57, ואם זה לא הספיק לחניכיו של ליאונרדו, מתיה פלאמיני הורחק חמש דקות לסיום אחרי שקיבל כרטיס צהוב שני ויחמיץ את המשחק מול יובנטוס בשבוע הבא.

יובנטוס - פארמה 3:2
העונה גרועה של יובנטוס המשיכה ורגע לפני המפגש מול מילאן בסן סירו, מעדו חניכיו של אלברטו זאקרוני בבית. אלסנדרו דל פיירו העלה את הגברת הזקנה ליתרון (16), אבל דוידה לנזפאמה הפך עם צמד (20, 40) וג'ונתן ביאביאני הוסיף את השלישי בדקה ה-85. וינצ'נזו יאקווינטה הצליח לצמק לביאנקונרי בתוספת הזמן וחתם את תוצאת המשחק.

נאפולי - אטאלנטה 0:2
התכולים מדרום איטליה המשיכו את העונה הטובה עם צמד של פאביו קוואליארלה (43, 83) והבטיחו למעשה את השתתפותם בליגה האירופית בעונה הבאה.

תוצאות נוספות: פיורנטינה - סיינה 1:1, ליבורנו - לאציו 2:1, בולוניה - קטאניה 1:1, אודי‏נזה - בארי 3:3

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/167799.jpg

תאריך:  09/05/2010   |   עודכן:  09/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
על-פי מיטב המסורת של תמיכה באמנויות השונות, רואה מוזיאון ישראל, ירושלים חשיבות רבה בעידוד מאיירים של ספרי ילדים
אלעזר לוין
קבוצת הרכישה של אקרו נדל"ן וחג'ג רכשה מחברה של אליעזר פישמן את כל הדירות ממבני תעשיה    פנטהאוזים ב-6 מיליון שקל
אלעזר לוין
בריטיש-ישראל חתמה על חוזה מותנה לרכישת 50% מקניון הנגב, בתנאי שאלי להב יבטיח לה תשואה של 8.75% עד 10%    תשקיע 150 מיליון שקל ממקורותיה
יפעת גדות
תנו לתינוק לשכב על הבטן
תלם יהב
מדענים מאמינים כי בת 17 הכלואה בגופה של תינוקת בת שנה יכולה לגלות להם את הגן שמשפיע על זיקנה    "ייתכן שזה ייתן לנו את האפשרות לענות על השאלה - מדוע אנו בני אנוש?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il