X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הירוקים החמיצו, לירוי צעירי העניש וגם שיוויון של טיקשיירה לא הספיק
▪  ▪  ▪
ארבייטמן וקטן לא מאמינים. הלך התואר (ניר בוקסנבאום)

באמצע העונה זה נראה גמור, גם הקיזוז לא מנע ממנה להגיע קרוב קרוב לבאר, אבל בסיומה של דרמת ענק במחזור הסיום - מכבי חיפה מסיימת את עינת 2009/10 בידיים ריקות. הירוקים היו צריכים רק ניצחון על בני יהודה בבלומפילד כדי לשמור על הפסגה, אבל סיימה רק ב-1:1 והעבירה את הצלחת להפועל ת"א, שהוכתרה הערב (שבת) לדאבליסטית עם 1:2 דרמטי על בית"ר בטדי.

על הגינותה של שיטת הקיזוז אפשר להמשיך ולהתווכח, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת מאבי לוזון: הטוויסט שלו בתקנון ליגת העל סידר פינאלה מותח כמו שהליגה הזו לא ראתה כבר שנים, וכנראה שלא תראה עוד הרבה הרבה זמן. על אליפות שמוכרעת בתוספת הזמן יכולים גם בליגות הגדולות באירופה רק לחלום.

אולי יש לא מעט בטענותיה של מכבי חיפה בנוגע לכשרות העונה הזו, אבל אם צלחת האליפות לא נחה יותר אצלה בארון, היא צריכה להאשים רק את עצמה. אובדן נקודות מול סכנין, הפועל חיפה, הערב מול בני יהודה וחשוב מכל - במשחק העונה הביתי מול הפועל ת"א - הוא סיבה מרכזית הרבה יותר מאשר כל קיזוז. אלישע לוי נהנה העונה מביקור בצ'מפיונס ובעונה הבאה יהיה רק בליגה האירופית. כבר מחר הוא יצטרך להתאושש. עוד מעט מתחיל מסע חדש.

חגיגת המשנה של הערב שייכת לגיא לוזון. הוא שמע שלבני יהודה כבר אין מה להשיג והחזיר בהתבטאויות לא פשוטות לעבר גוטמן. הוא דרבן את הבחורים שלו ועלה בהרכב מלא. בסוף הוא גם סיים כמו גבר: עם הכרטיס לליגה האירופית ותואר הלוחם של מחזור הסיום. גם הוא מסיים מסע נהדר, אולי בדרך לג'וב הבא - מאמן הנבחרת הצעירה.

מהלך המשחק
אחרי ששמעה על היתרון המוקדם של הפועל ת"א, מכבי חיפה יצאה להשיג יתרון משלה ובדקה ה-13 היא לא היתה רחוקה. ליאור רפאלוב מצא את אייל גולסה, שמתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה אבל החמיץ במעט את המסגרת. בדקה ה-25 הירוקים יצאו למתפרצת, בסיומה מצא מסיללה את רפאלוב, שבעט מחוץ לרחבה החוצה.

שתי דקות חלפו וארבייטמן הוריד בראש לרפאלוב, שנשאר לבד מול רן קדוש. שוער בני יהודה יצא מצוין והדף מקרוב. הצלה גדולה, החמצה גדולה עוד יותר. המטווח נמשך ובדקה ה-29 ארבייטמן בעט מתוך הרחבה, קדוש שוב היה במקום.

בדקה ה-47 רפאלוב נגח מצוין למסגרת, אבל הכדור הורחק מקו השער. 4 דקות אחר כך מכבי חיפה שילמה על ההחמצות. הגבהה של זנדברג מצאה את הראש של לירוי צעירי, שנגח מקרוב פנימה. 0:1 לבני יהודה, 12,000 אוהדי חיפה בבלומפילד בדממה. חיפה הלחוצה דחפה קדימה בניסיון להשוות. בדקה ה-64 טיקשיירה נגח טוב, אבל קדוש שוב שמר על ריכוז וקלט. עוד 3 דקות חלפו וגם הטיל של קטן היה קרוב להכינס, אבל קדוש התעופף והדף.

בדקה ה-75 חיפה השיגה שיוויון מוצדק. קינן הוריד לז'ורז' טיקשיירה, שדחק מקרוב פנימה. 1:1 בבלומפילד. חיפה לא סמכה על בית"ר ולחצה להשיג שער ניצחון, אבל גם 6 דקות תוספת זמן לא הספיקו לה. רק תיקו לירוקים בבלומפילד, הפועל אלופה עם שער דרמטי בטדי.

בני יהודה: רן קדוש; עוז ראלי, אביב חדד, איבן גארידו, כפיר אדרי; לירוי צעירי, סינסיה ליניץ', מהראן ראדי, אסי בלדוט; מיכאל זנדברג (עמרי אפק/70), אלירן עטר.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עותמאן, דקל קינן, ז'ורז' טקישיירה, פיטר מסיללה; אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב (סלליך סינטאו/72); שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלשוילי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/168899.jpg

תאריך:  15/05/2010   |   עודכן:  15/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
האזנות סתר בוצעו לשיחות עצירים/כלואים עם פרקליטיהם וזאת באופן הנוגד את החוק הקובע חסיון ביחסי עורך-דין-לקוח    עו"ד רחל תורן, יו"ר הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין: "יש בכך פגיעה מהותית ביכולת לקיים הליך משפטי הוגן"
סוכנויות הידיעות
סבן בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל": "כבר התעניינתי ברכישתו לפני שנתיים; זו עשויה להיות הזדמנות השקעה"
סוכנויות הידיעות
כך מזהיר נשיא הבנק המרכזי של אירופה    אלה זמנים דרמטיים; השווקים כבר לא מצליחים לפעול", אמר ז'אן-קלוד טרישה בראיון לשבועון "דר שפיגל"
אלי סבתי
גם התפרקות של המארחים לא סייעה. נעים: אני בטוח שנישאר
אייל גרוסברד
הסנטר הוותיק, שהודח עם קליבלנד, מפתיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il