X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
וינה, הדרבים, הניצחון בחיפה וגביע הניחומים. זה מה שעבר על גוטמן
▪  ▪  ▪
הכי אסתטית. הפועל ת"א חוגגת

זו לא היתה העונה הכי גדולה של הפועל תל אביב כי אין חיה כזו בלי לקחת אליפות, אבל זו היתה העונה הכי יפה. הכי אסטתית. וגם זה שווה משהו. הבעיה היא שעד לדקה ה-90 זה היה נראה כאילו העונה הזאת יכולה להסתיים בדאבל. בסוף זה לא קרה, אבל זה גם הפועל. לוזריות. להלן התחנות החשובות.

1. סלטיק? פרייד!
אחרי גטבורג וטפליצה, הפועל הוגרלה לבית לא פשוט בליגה האירופית עם המבורג, סלטיק וראפיד. המשחק הראשון הפגיש את האדומים עם הסקוטים, שהוליכו משער של סמארס ממש עד לשלב האחרון של המשחק, אבל הפועל באירופה, ועוד בבלומפילד לא מפסידה בקלות. שערים של ווצ'יצ'ביץ' ולאלה סידרו מהפך ואותתו על העונה האירופית הגדולה שעומדת להגיע.

2. דין רודף
בליגה הפועל גמגמה. אחרי תוצאות תיקו מול בית"ר ומכבי פ"ת, היא עוד הספיקה לפגר בווסרמיל לפני שהשיגה ניצחון בכורה. ואז הגיעה מכבי חיפה לבלומפילד וזה נגמר לפני שהתחיל. הירוקים ניצחו 1:2 למרות משחק לא מבריק ויצרו פער בן 7 נקודות בין הקבוצות כשאנחנו רק במחזור הרביעי.

3. הדרבי עדיין אדום
גם אחרי ההפסד לאלופה זה המשיך להיראות בינוני ולצד הצגות מול נתניה ונצרת היה גם תיקו ביתי מול אשדוד. כל זאת, להזכירכם בזמן שחיפה דוהרת בלי הפסקה. ואז הגיע הדרבי הראשון ומכבי רצתה ניצחון אחרי עונה שחונה אבל שער של דה סילבה בדקה ה-12 הכריע והפועל יצאה משם לריצה משלה. בליגה ובאירופה.

4. הכח וינה
אחרי החמישייה בבלומפילד (1:5) דיברו הרבה על 50 אלף אוסטרים שידרשו נקמה, אבל האדומים ניפקו בתגובה את אחת ההצגות הגדולות שלהם העונה, ובעונה כזאת זו חתיכת הצהרה. בומבה מוקדמת של ידין נתנה את האות ואחריה הגיעו שערי מופת של ורמוט ונאתכו וקבעו 0:3 שקיבע את הפועל במקום הראשון בבית וסלל את הדרך לשלב 32 הגדולות.

5. בני טובים
אז אחרי ארבעה ניצחונות נאים ברצף הפועל הגיעה לדוחא, אצטדיון שלא עושה לה טוב בד"כ. טעות קשה של באדיר איפשרה לחלאיילה לכבוש שער מוקדם אבל דה סילבה החזיר בנגיחה, מה שלא הוריד מכך שהפועל נראתה פשוט רע. ואז, בדקה ה-90, איתי שכטר ניצל מסירה טובה של מרעי, כבש וסיפק שתי הוכחות: 1. הוא בעיצומה של חתיכת עונה 2. הפועל יודעת לנצח העונה גם כשהיא לא טובה.

6. הם פשוט לא לומדים
סיבוב שלם עבר. הפועל חילקה שביעייה להפועל פ"ת, חמישייה לרעננה, רביעיות לבית"ר, אשדוד וב"ש, שלישייה להפועל חיפה ורק מכבי ת"א, כנראה מתוך יהירות מכביסטית טיפוסית, החליטה לבוא לדרבי ולשחק פתוח. בדקה ה-28 התוצאה היתה 0:3, אפילו אחי נצרת החזיקה יותר זמן. זה נגמר ב-2:4 (כולל שער של יבוריאן שלא היה).

 

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/168872.jpg

7. קריה נאמנה
מכבי חיפה עברה את החודש הבעייתי שלה ובסיומו, בסיוע הקיזוז, הפער ירד לשלוש נקודות ממש לפני משחק העונה. אוהדי הפועל האופטימיים קיוו לתיקו כמו בסיבוב השני ובמחצית הראשונה חיפה באמת היתה טובה בהרבה אבל אז, מהראן לאלה, האיש שלא מתעורר עד שמגיעות הגדולות קיבל את הצ'אנס ושם את זה בפינה של דוידוביץ' כאילו שהוא וויין רוני. 0:1 קטן ענק ופתאום, בפעם הראשונה העונה, הפועל במקום הראשון.

8. הנקמה שלהם
שני מחזורים לסיום. דרבי. הפועל זקוקה לניצחון כדי לשמור על המקום הראשון. כל תוצאה אחרת תביא כנראה למהפך. במשך 90 דקות האדומים, לא במשחק גדול, תוקפים ומנסים. ורמוט פוגש את הקורה, דה סילבה את המשקוף אבל הכדור ממאן להיכנס. מכבי חוגגת 0:0 כאילו מדובר בניצחון, הפועל אבלה כאילו מדובר בהפסד. אתם יודעים מה אומרים, תפיסה מכתיבה מציאות.

9. לפחות זה
אחרי מפח הנפש הזה האדומים הגיעו לגמר הגביע מול בני יהודה הרעבה. בכל מה שקשור במומנטום היה נראה שגם התואר הזה עלול עוד לחמוק אבל אם יש משהו שלמדנו מהאדומים העונה, זה שכאשר המכבש מתחיל לפעול, זה כמעט תמיד נגמר ברשת (היוצא מן הכלל בסעיף הקודם). צמד של ורמוט ועוד אחד של אניימה סידרו לאדומים פרס ניחומים וטעם מתוק בסיומה של עונה גדולה, או כך לפחות כולם חשבו.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/168873.jpg

10. יש אליפות!!!
אף אחד לא האמין אבל זה קרה. בני יהודה סחטה 1:1 ממכבי חיפה בבלומפילד ובמקביל, אחרי 92 דקות שני שערים, שתי הרחקות ואפילו פנדל מוחמץ, זה קרה. ערן זהבי מצא את הרשת ונתן 1:2 ודאבל אדום. לא להאמין. פשוט לא להאמין.

תאריך:  15/05/2010   |   עודכן:  15/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
ארגון גרינפיס טוען שיש להפסיק מיידית את דייג הטונה כחולת הסנפיר כדי לאפשר לזן להתאושש
עידן יוסף
עקב ההתנגשויות בתאילנד ממליץ משרד החוץ למטיילים להימנע מלהגיע לבנגקוק ול-14 מחוזות נוספים
עידן יוסף
כללים חדשים עליהם חתמה הנשיאה ביניש קובעים בין היתר כי הנבחר לכהונת שופט שלא ניתק את קשריו העסקיים והכספיים עם לקוחותיו ושותפיו לשעבר לא יוזמן להשבעה במשכן הנשיא
מערכת אתר ערוץ הספורט
הירוקים החמיצו, לירוי צעירי העניש וגם שיוויון של טיקשיירה לא הספיק
יואב יצחק
האזנות סתר בוצעו לשיחות עצירים/כלואים עם פרקליטיהם וזאת באופן הנוגד את החוק הקובע חסיון ביחסי עורך-דין-לקוח    עו"ד רחל תורן, יו"ר הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין: "יש בכך פגיעה מהותית ביכולת לקיים הליך משפטי הוגן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il