X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההצעה האחרונה של השוויצרים על הזמבי: 1.2 מיליון דולרים
▪  ▪  ▪
ימריא לשוויץ. מאיוקה (צפו ב-0:2 על אשדוד)

עמנואל מאיוקה ימריא מחר לשוויץ עם סוכנו ניר קרין, שם הוא אמור לסגור עם קבוצת יאנג בויז המקומית. תחילה הנטייה במכבי היתה לוותר על ההצעה, אולם אחרי שהשוויצרים העלו את המחיר המוצע ל-1.2 מיליון דולר (בתוספת ל-20 אחוז למכבי על מכירה עתידית), הצהובים כבר קרובים להשתכנע לשחרר את מאיוקה.

השחקן עצמו מעוניין לעזוב את מכבי, מאחר שבשוויץ הוא אמור להשתכר כ-250 אלף יורו לעונה, לעומת 120 אלף דולר - שכרו הצפוי במכבי. בסביבתו של השחקן קיוו כי מכבי תבוא לקראתו ותאפשר לו לחתום בקבוצה ולהשתכר סכומים בעזרתם יוכל לסייע למשפחתו ול-8 אחיו. מדובר לא רק בהתקדמות כלכלית, אלא גם מקצועית מכיוון שיאנג בויז עשויה לשחק במוקדמות ליגת האלופות (לשוויץ יהיו בעונה הבאה שתי נציגות במפעל האירופי הבכיר).

עוד במכבי, פער של 20 אלף דולר מפריד בין ליאור ז'אן ומכבי תל אביב על המשך חידוש חוזהו של השחקן. לאחר מספר שיחות בין הנהלת הצהובים לבין הקשר, ניכר עדיין פער, והיום תתקיים שיחה נוספת בה מקווים שני הצדדים לגשר עליו. ז'אן מסיים חוזה ארוך טווח במכבי ובמועדון קיימת כלפיו הערכה רבה. גם הבעלים מיטש גולדהאר הביע בפני ההנהלה שלו את רצונו להמשיך ולראות את ז'אן כחלק מהקבוצה.

בניגוד לז'אן, במכבי מתחילים להשלים עם העובדה שרונלד ראלדס לא יחזור בעונה הבאה. בשיחות עם מספר סוכני שחקנים ביקש המאמן אבי נמני להעביר לו קלטות של בלמים זרים, כאשר עלתה גם אפשרות החזרתו של אבי סטרול, שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק מספר שנים בבוגרים, עד שעבר למכבי נתניה. נכון להיום כרטיסו שייך ללוקרן הבלגית, אצלה הוא מחזיק בחוזה לשנתיים הקרובות. בהתאם לסכומים אותם משקיעה מכבי לקראת העונה הקרובה, יש שצופים כי סטרול, שנמצא כרגע בחופשה בארה"ב, יגיע בסופו של דבר לארץ.

אתמול חגגו במכבי ת"א את סיום העונה. היו"ר אביב בושינסקי אמר לשחקנים: "הצבנו לעצמנו מטרה בתחילת העונה וזה הכרטיס לאירופה והמקום השלישי. כולכם יחד השגתם את זה ועל כך מגיע לכם כל הכבוד".

במועדון גם הודיעו לשחקנם שמסיימים את חוזיהם כי בשבועיים הקרובים יקבלו כולם תשובות לגבי עתידם. מדובר במספר שחקנים, כאשר לפחות לגבי איליה יברויאן ואנדריי קומאץ' ברור כבר עכשיו כי הם לא ימשיכו. יוסי שבחון ואורי שטרית לא צפויים גם כן להמשיך, כאשר המגן לא יסרב לחתום על חוזה ארוך טווח ולהיות מושאל - כל זאת במטרה לקבל דקות משחק. שרן ייני ומכבי נמצאים כרגע בשלב של חילופי טיוטות חוזה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/169175.jpg

תאריך:  16/05/2010   |   עודכן:  16/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה צורף
החוק יתיר שימוש בחומרים תדמיתיים של דובר צה"ל ולשכת העיתונות הממשלתית    מאיר שטרית: "גם ראש הממשלה תומך; אני מקווה שהחוק ייכנס לתוקפו עד חופשת הקיץ"
אלון עידן
"מה זה השטויות האלה" עבדה כל עוד עדי אשכנזי פירקה את הקלישאות המטופשות המרכיבות את הישראליות    אבל ברגע שהיא עברה לאמריקה, היא הפסיקה להצחיק
איציק וולף
ביקשה להתיר לה מטעמים הומניטריים לצאת מביתה בכל יום למשך שעה או שעתיים לצורך 'התאווררות'
גלית יצחק-אוגנוב
יוסי רוזן נבחר לתפקיד    ננסי פלצ'וק: ארגון נשות הדסה צפון אמריקה מתכבד להפקיד את שרביט יו"ר המרכז הרפואי בידיו הבטוחות של רוזן ובידי חברי מועצת המנהלים האחרים
יפעת גדות
טיפול בודד באולטרה-סאונד יוכל לעצור את ייצור תאי הזרע ולהבטיח אמצעי מניעה אמין לשישה חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il