X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
4:00, חי בספורט 5: משחק 1 בגמר המערב. ג'נטרי: לא נשנה את הסגנון
▪  ▪  ▪
בראיינט (gettyimages). מצבו ישפיע על תוצאת המשחק ה-1

"לשמור אותם על כמות שלשות נמוכה. להגן מפני חדירות מהקו. לא לאפשר לאמארה סטודמאייר סלים קלים ולסטיב נאש לקלוע ליי-אפים". אלו ארבעה הדגשים העיקריים אותם שטח פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס, בפני שחקניו ערב המשחק הראשון בגמר המערב מול הסאנס הלילה (04:00, ישיר בספורט 5).

  • 04:00, ישיר בספורט 5: לייקרס-פיניקס, משחק 1 בגמר המערב
  • יום רביעי: 5+GOLD חוגג יום הולדת לקווין גארנט עם משחקיו הגדולים

שתי הקבוצות קיבלו כשבוע מנוחה לפני פתיחת הקרב על התואר האיזורי, מנוחה אותה כינה קובי בראיינט "ברכה גדולה". ג'קסון ערך לשחקני אל איי שני אימונים ארוכים במיוחד עם דגש על ההגנה, במיוחד זו על נאש, ומניעת האופציה לפתח התקפת מעבר – ההתמחות הגדולה של הרכז הקנדי הוותיק וה-MVP לשעבר.

"במשחק עצמו תהיה לבסוף קבוצה שתיכנס למומנטום בנקודה מסוימת, והקבוצה השנייה היא זו שתצטרך להגיב", אמר ג'קסון, שבימים האחרונים פתח בלוחמה פסיכולוגית מול נאש עליו אמר שהוא מבצע משיכה בהובלת הכדור. ג'קסון מרגיש שהוא זקוק את הנשק הפסיכולוגי בעיקר בגלל העובדה שאנדרו ביינום וקובי פצועים. ביממה האחרונה דווח כי מים הוצאו מברכו הנפוחה של בראיינט בעוד שהסנטר אמר כי מצבו מחמיר לאחרונה וכאבי ברכיו רק גדלים.

קובי הסתפק באימון קליעות קל הלילה ולא השתתף במרבית האימון. עם זאת, הוא ישחק במשחק 1, וג'קסון מקווה שבאותה צורה כפי שעשה מול יוטה: "אנחנו צריכים את קובי בקצב ואני מקווה שהוא ייכנס אליו מהר מאוד. אני מקווה שהמשחק שלו ימשיך מאותה הנקודה האחרונה מול יוטה". שומרו של קובי יהיה גרנט היל הוותיק שהשנה הפך לשחקן ההגנה הטוב ביותר של השמשות.

אל איי מגיעה למשחק עם שישה נצחונות רצופים. פיניקס, הקבוצה המדוייקת ביותר בליגה משלוש נק', תנסה לשנות את הרצף דרך משחק הפיק אנד רול בין נאש ואמארה, התוספת החשובה שמעניק ג'ייסון ריצ'ארדסון – 31 נצחונות יש לקבוצה ב-360 משחקים בהם קלע מעל ל-20 נק' – ותרומת הספסל האדירה בראשות צ'אנינג פריי וג'ארד דאדלי. ונאש לא יוצא ללייקרס מהראש. "הם הקיפו רכז נהדר בחבורה של קלעים ומסיימים וזה הופך את הדבר למאתגר מאוד", אמר קובי.

נאש מעיד כי הוא לא לחוץ ורק רוצה להנות. השחקן בעל כמות ההופעות הגבוהה בהסטוריית הפלייאוף מבלי שהגיע לסדרת גמר אחת (112 משחקים) יודע שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלו. "אני מנסה להנות ולחשוב איך ננצח", סיפר. "הרבה תלוי בסטיב אבל אנחנו הולכים יחד כקבוצה, בנצחונות ובהפסדים", סיפר המאמן אלווין ג'נטרי, "לא נשחק בצורה שונה, אנחנו מי שאנחנו. נצטרך לחדור לסל, לרווח את המגרש עבור נאש ולדעת להוציא כדור החוצה. נמשיך במה שגרם להצלחה שלנו והביא אותנו לפה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/169227.jpg

החדשות הטובות במחנה של ג'נטרי מגיעות מכיוונו של הסנטר רובין לופס שהחלים מפציעה וישחק. באל איי לא מוטרדים מדי מנוכחותו, אלא יותר ממצבו של ביינום. "זה בסדר, הם משחקים פצועים כל העונה", אמר סטודמאייר, "הם גם זוכרים מה היה בפעמים האחרונות בפלייאוף וזה מניע אותם". ולמי ששכח, הסאנס הדיחו את הלייקרס ב-2006 וב-2007, כשבמיוחד זכורה הסדרה החמה לפני שלוש שנים שם התגוששו שוב ושוב קובי וראג'ה בל. "זה כבר שייך לעבר", סיכם קובי, "אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים לזכות באליפות". גם נאש רוצה. האם יש בו מספיק גז כדי לדרוס את המשוכה הגבוהה שמולו? תשובה ראשונה נקבל בקרוב מאוד.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/169226.jpg

תאריך:  17/05/2010   |   עודכן:  17/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסתכם ברבעון הראשון של 2010 בכ-314 מיליון שקל    ההכנסות גדלו ב-1.2% לכ-1.58 מיליארד שקל    ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי ירדה ושיעור הנטישה גדל    החברה תחלק דיבידנד של כ-360 מיליון שקל
איתמר זהר
את הסרט יביים אנדרו דומיניק, מבוסס על רומן בדיוני
איציק וולף
בית המשפט גזר מאסר עולם על רונן בן עדי שהודה ברצח לאוטין בחוף הים בבת ים לפני שנה וחצי    על חברו, שמעון סבח, נגזרו שבע שנות מאסר    ישלמו לילדיה של הנרצחת 350 אלף שקלים
גלית יצחק-אוגנוב
אתרים שונים ברחבי הארץ מציעים לכם מגוון פעילויות מעניינות    [מטיילים בפארק הקופים / צילום: יח"צ]
עופר וולפסון
החברה הרוויחה כ-43 מיליון שקל ברבעון הראשון לעומת כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד    ההכנסות גדלו ביותר מ-20% לכ-1.64 מיליארד שקל    עיקר הגידול בין התקופות נבע מפתיחת מתחמים חדשים וכן מהעברת תחנות להפעלה עצמית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il