X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קובי מסכם את הזכייה. ריברס: גאה בבחורים שלי. לא יודע אם אני חוזר
▪  ▪  ▪
בראיינט ופישר מחזיקים את הגביע חזק חזק (gettyimages). צפו בתקציר זכיית הלייקרס

קובי בראיינט השיג את טבעת האליפות החמישית בתום דו קרב מדהים מול בוסטון. זה נגמר ב-79:83 במותחן ענק שאפילו היצ'קוק לא יכול היה לשכתב טוב יותר. ומילות הסיכום למספר 24 שנבחר ל-MVP של הפיינלס.

"זו האליפות המתוקה ביותר", סיכם קובי, "היינו צריכים לעמוד זקוף מולם. זו בהחלט האליפות הקשה ביותר שהשגתי. הם הוציאו מאיתנו את המיטב. הבחורים הרימו אותי כשלא הלך לי. אין לי הרבה מה לומר על ספרד, אבל יש להם שחקן אדיר. פיל ג'קסון יודע כמה אני רוצה שיחזור, הוא יודע את זה. אמרתי לו את זה. בואו נלך על אליפות נוספת".

 

"כל כך רציתי את זה", הוסיף קובי, "הייתי מאוד עייף. רק רציתי שתיכנס כבר איזו זריקה. לא שמעתי אפילו את הקהל, הייתי כל  כך עייף שהאוזניים שלי כאבו. שיקרתי לכם לאורך כל הסדרה לגבי היריבות מול בוסטון, אבל הפעם הפוקוס היה במשחק. הם האמינו בעצמם ולכן זה היה המשחק הכי פיזי. בוסטון קבוצה מעולה, השחקנים שלה קלעו זריקות גדולות והיא מאומנת ביותר. היינו צריכים לקחת את זה מהם".

צפו בקובי בראיינט במסע"ת מדבר על האליפות ועל שאקיל

"משמעות האליפות הזאת? יש לי אחת יותר מלשאקיל עכשיו. אני לא שוכח כלום, אתם מכירים אותי", אמר בעקיצה לחבר לשעבר אוניל עימו זכה ב-3 האליפויות הראשונות בקריירה, "אין הרבה מילים ומחמאות שאפשר לתת לפישר, השלשה שלו הייתה ענקית".

 

"90% מהדברים שלמדתי הגיעו מג'ורדן", סיכם בראיינט, "זה נתן לי המון. תנו לי להנות עכשיו מהאליפות הזאת. אני אקבל כל אתגר בשמחה – גם אם לברון ו-ווייד ישחקו מולי יחד".

 

"כשגדלתי בליטל רוק, ארקנסו, לא חלמתי לשחק ב-NBA אלא לשחק בקולג'. לא חלמתי שאכנס לנעליים של מג'יק ג'ונסון, לא חלמתי לזכות ב-5 אליפויות", אמר דרק פישר שעונד טבעת חמישית בקריירה, "זה מדהים. הישגים גדולים באים בגלל נסיגות ומשברים. היינו למטה ועכשיו אנחנו למעלה".

 

"ארטסט היה ה-MVP הלילה. הוא הביא אותנו לחיים והעיר את הקהל", אמר פיל ג'קסון שכלל לא בטוח שישוב לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, "האליפות הזאת לא מרגשת יותר מהאחרות. הן אותו הדבר עבורי. אני חושב שהשליטה של פאו גאסול בפוסט ובריב' בדקות האחרונות שינתה את המשחק והשלשה הגדולה של דרק פישר הייתה מכריעה כי היא החזירה אותנו לתמונה ונתנה לנו אפשרות לבצע מהפך ולנצח".

צפו במופע של ארטסט במסיבת העיתונאים

"אני אהיה פה כל היום, עד שאצא למועדון לחגוג. איפה הילדים שלי", אמר רון ארטסט הנרגש, מגיבורי הנצחון, שהביא למסע"ת את כל משפחתו בליווי חברים, "אני רוצה להודות לכולם, למשפחה, לאלוהים ולפסיכיאטרית שלי. אלוהים שם אותי בסיטואציה שאני מודה לו שבירך אותי. זה משחק 7 ואתה רוצה לנצח, ומה שאמרתי זה שכשהייתי צעיר איכזבתי את הקבוצה שלי באינדיאנה. לא חשבתי מעולם שאלוהים יעזור לי להגיע למצב בו אלחם על אליפות בגלל מה שעשיתי. לחמנו ביחד. אין לי מילים לתאר את המשחק הזה. זה המשחק הכי גדול שהיה".

 

"אני מודה לפסיכיאטרית שלי שהגיעה לכאן כדי להרגיע אותי במצבים האלה", המשיך רון-רון במופע, אמרתי לה שאני לא טוב ברגעים החשובים האלה אבל אני רוצה להיות טוב אחרי שהחטאתי עונשין במשחקים הקודמים. היום בטחתי בעצמי בניגוד למה שהיה. עשיתי מה שהמאמן ג'קסון רצה שאעשה. אני כל כך מודה לו, לקובי ולמועדון שנתנו לי את האפשרות הזאת. מה עוד אני יכול לעשות עכשיו? קולות של ראפ? בואו איתי הלילה למועדון לחגוג ותביאו את המצלמות".

צפו בפיל ג'קסון ודוק ריברס מסכמים את הגמר

"קובי רוצה לנצח", סיכם ארטסט, "הוא רצה שננצח. ראיתם את הנחישות של הממבה השחורה. במחצית השנייה הוא היה קובי בראיינט, הוא הניע את הכדור ובטח בנו. הוא מסר לי את הכדור! קובי מסר לי את הכדור ואני קלעתי שלשה! אני אוהב את הדברים האלו אצלו".

"אני גאה. מעולם לא הייתי גאה יותר בבחורים האלה", סיכם דוק ריברס, מאמן הסלטיקס, "יש לי את החבורה הכי משוגעת שראיתי. היו דמעות בחדר ההלבשה. זה הפסד כואב, אבל תנו ללייקרס קרדיט כי הם נהדרים. אני לא יודע אם אחזור לאמן, אני רוצה להיות עם הילדים שלי".

 

"אני לא יודע אם ראשיד וואלאס יחזור או שיפרוש", הוסיף, "הוא סבל מהתכווצות כי הוא שיחק יותר מדי. זה הרג אותו. זו תהיה קבוצה אחרת בעונה הבאה".

תאריך:  18/06/2010   |   עודכן:  18/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צמרת המשטרה נערכת לאיתור האמהות מעמנואל שלא התייצבו כנדרש למעצר על-פי החלטת בג"צ
תומר לוי
המאמן החדש, אלעד חסין שוחח עם השחקן, עידו קוז'יקרו ומשה מזרחי
תומר לוי
הצעת הבלגים, עליה פורסם לראשונה באתר, לא התקבלה. השיחות ימשכו
עידן יוסף
על אהוד ברק ושלום שמחון נאסר לעשות כל פעולה למינויו של שמחון לראשות קק"ל    ביהמ"ש הורה להם ולמפלגת העבודהלהגיב בתוך 5 ימים לבקשת שטנצלר לבזיון ביהמ"ש
עכבר העיר אונליין
יקר לכם? רחוק לכם? אל דאגה, עכבר העיר אונליין מעדכן אתכם בזמן אמת על כל הפרטים, השירים, התלבושות וקטעי המעבר מההופעה של אלטון ג'ון ברמת גן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il