X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קורנפיין לרדיו ת"א: "רוכשים? לא מתייחס לטרמפיסטים, הדרישות שלנו צנועות
▪  ▪  ▪

"בשנה שעברה נוצר נתק בין בית"ר ירושלים כמועדון, לשחקנים ולקהל שלה. אחת המטרות שלנו היא להחזיר את הערכים של בית"ר והקירבה בין השחקנים לקהל כמו בשנות ה-90. זה הולך להיות קשה, אבל האוהדים נמדדים במצבים קשים והיום הקבוצה נמצאת במצב קשה. אני חושב שמלמיליאן הוא המאמן הכי טוב שאפשר. בזכותו אפשר יהיה גם לשנות את התדמית של בית"ר".

הדובר הוא איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר, שבסופו של קיץ לא פשוט, ראה אמש (רביעי) את הקבוצה פותחת באימונים תחת סמל העבר, והעניק ראיון לתכנית הספורט של רדיו ת"א בו דיבר על מספר סוגיות הסובבות את המועדון הלחוץ ביותר בישראל.

"כל השחקנים שהגיעו לאימון הפתיחה באו מרצונם ומרצונו של אורי, אף אחד מהם לא סיכם ושוחח איתי בנושא של כסף", הבהיר קורנפיין. "עדיין יש לנו גירעון תקציבי ועד שלא נשחרר עוד שחקן לא נוכל להחתים אף אחד אחר. נעשה את המקסימום להביא את השחקנים האלה. יש לנו סגל שחקנים לא רע גם בלי רכש שאנחנו כרגע לא יכולים להביא. בשלב זה יש כמה שחקנים שאמורים לעזוב ועדיין שייכים לסגל".

על תמוז ו-ורד אמר היו"ר: "יש לנו אינטרס למכור את טוטו השנה כדי לקבל כסף. לפעמים האינטרסים של שני הצדדים לא הולכים ביחד. הסברתי לו את המטרה ואני מקווה שהוא הבין. אנחנו רוצים שהוא יעבור ואנחנו נהנה כספית מהמעבר. עידן היה שחקן מבוקש והגענו להסכמה עם מכבי חיפה על מחיר שנקבל. אנחנו צריכים את הכסף כדי לתפעל את בית"ר. אם הייתה קבוצה של משקיעים אולי לא היינו עושים את זה".

ומה בעניין הרוכשים עליהם שומעים השכם וערב בתקשורת? "אין רוכש, ולפחות בנושא הטרמפיסטים לא שיתפנו פעולה. הקשר עם נקש היה באמצעות שיחות טלפון של העו"ד. לא התייחסנו לזה וזה כמובן לא יצא לפועל. פלאטו שרון כן נתן הצעה להשקיע, אבל היא לא תאמה את הדרישות שלנו, והן צנועות. אין לנו חובות לאף גורם. המחיר של הקבוצה הוא רק תשלום לנושים שאמור להיות בין 200 ל-400 אלף דולר. אנחנו גם דורשים זה התחייבות להשקיע מינימום 3 מיליון דולר בשלוש שנים בשביל אופק לתכנן דברים עתידיים".

תאריך:  01/07/2010   |   עודכן:  01/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בפסק-דינו הפך בית המשפט העליון את החלטתו של ביהמ"ש המחוזי בת"א, וקבע כי אין עילה ישירה נגד גוגל ישראל בעניין, כיוון שהיא אינה מפעילה את שירות הדוא"ל ג'ימייל    השופט ריבלין רמז לח"כים: "כדי לגייס צד שלישי לצורך איתור נתבע, יש צורך בחקיקה"
אלעזר לוין
דלק נדל"ן מכרה מרכז מסחרי בשווייץ, אך בגלל מבנה הבעלות, הוצאות ומס, יקבלו רק 9% מהכסף    החובות לבנק גבוהים כנראה יותר מתמורת המכירה    חובות עתק של החברה לבנקים ולבעלי אג"ח
עידן יוסף
מידע נוסף שנאסף בעקבות התערבות ביהמ"ש עורר ספקות ביחס לשאלת מעורבותם של אנשי הבילוש בהתעללות בפלשתיני    ההליך בעניינו של שוטר היס"ם החשוד יימשך
עופר וולפסון
בית הדין הארצי לעבודה קיבל את טענתם של מתמחים לשעבר בביהמ"ש המחוזי בירושלים, והגדיל את גמולם הכספי בעבור שעות נוספות ל-100%
עופר וולפסון
מצטרפת למסגרת השת"פ בין לשכת המדען הראשי לבין תאגידים רב-לאומיים, והופכת לתאגיד ה-17 המצטרף לתוכנית    מחזור המכירות של החברה בשנה האחרונה: כ-27 מיליארד אירו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il