X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מלו בישל לרוביניו בדקה העשירית, אך החזיר בשער עצמי וסניידר הפך
▪  ▪  ▪
סניידר, ראש וראשון (gettyimages)

וואו! לא מצאנו מילה מתאימה בעברית, אז פשוט וואו! קרב אדיר בפורט אליזבת' הסתיים ב-1:2 של הולנד על ברזיל ובהדחתה של הפייבוריטית הגדולה לזכיה בגביע העולם כבר בשלב רבע הגמר. קצב מסחרר, אגרסיביות, מהפך, הרחקה וסנסציה בסיום. היה לנו הכל. האוראנג' בחצי הגמר לראשונה מאז 1998, הסלסאו כבר תנסה להשיג את הגביע השישי בבית ב-2014.

  • רוצים לראות את משחקי המונדיאל באייפון? הפרטים בפנים
  • רוצים לנהוג על פרארי בצרפת? היכנסו לחידון של אוטו-סנטר
  • בשני המפגשים הקודמים ביניהן במונדיאל (1994 ו-1998) ניצחה הסלסאו, אז עם דונגה בתור קשר אחורי, וגם הפעם נראה היה שהמשחק הולך לאותו כיוון. שער מוקדם של ברזיל נפסל בטענת נבדל לפני שרוביניו כבש מבישול נפלא של פליפה מלו (10), והדרום אמריקנים שלטו ללא עוררין.

    הולנד, שגימגמה לפני ההפסקה, חזרה מחדר ההלבשה חדורת אמונה ובדקה ה-53 הכל השתנה. ווסלי סניידר המצוין, שנתן עונה נפלאה במדי אינטר, הגביה כדור לרחבה ואותו מלו הפריע לז'וליו סזאר ונגח לשערו שלו. הלחץ ההולנדי נמשך ובדקה ה-68 היה זה שוב סניידר, שהפעם נגח בעצמו לרשת.

    שחקני ברזיל איבדו כיוון, התחילו להשתולל ושוב היה זה פליפה מלו, השחקן המאכזב של העונה באיטליה, שהיה במרכז העניינים. קשר יובנטוס פגע ברובן, ספג כרטיס אדום והשאיר את חבריו בנחיתות מספרית.

    הפעם לא עזרה הלוחמנות של דונגה, המכונה "בורו" (חמור), שייאלץ להתמודד עכשיו עם כל המבקרים בבית. אמרו שהכדורגל שלו מבזה את המסורת הברזילאית, שזאת לא הנבחרת לה פיללו בבית, שהגנה היא לא הדרך. הסלסאו לא שיחקה בונקר, אבל המאמן העקשן שלה תמיד נתלה בהישגים כלגיטימציה לסגנון. עכשיו הוא נפל מהעץ, וסיים את תפקידו, סקולארי כבר בכוננות.

    מהלך המשחק
    אלאנו הפצוע נעדר מהסגל של ברזיל, ובהיעדרו הציב דונגה את דני אלבס בקישור, כאשר קאקה, רוביניו ולואיס פביאנו בהתקפה. אריאן רובן המסוכן פתח בחוליה הקדמית של ברט ואן מרוויק, בעוד שלצדו עלו ווסלי סניידר, דירק קאוט ורובין ואן פרסי. דקות ספורות לפני הפתיחה נפצע הבלם יוריס מת'יסן והוחלף באנדרה אוייר.

    ברזיל פתחה עם לחץ אדיר ובדקה השמינית הגיעה דרמה ראשונה. אלבס קיבל כדור ספק בעמדת נבדל, אבל הדגל נשאר למטה. מגן בארסה מסר למרכז בצורה חוקית לחלוטין ורוביניו דחק פנימה, אבל הדגל הונף והשופט נישימורה פסל את השער. החלטה מפוקפקת מאוד בפורט אליזבת'. ואז הגיע השער החוקי.

    בדקה העשירית שלח פליפה מלו כדור עומק נפלא שחתך את כל הגנת הולנד ורוביניו המשיך בבעיטה לרשת. 0:1 לברזיל, הולנד עדיין לא הגיעה. הכתומים ניסו להתעורר, אבל בדקה ה-25 העביר דני אלבס כדור מסוכן למרכז הרחבה וחואן בעט מקרוב החוצה.

    בהמשך הדף סטקלנבורג אחרי בעיטה מסוכנת של קאקה, מאיקון בעט לרשת החיצונית ובהפסקה יתרון זעום לברזיל. 8 דקות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה שבו ההולנדים למשחק. ווסלי סניידר הגביה כדור לרחבה מצד ימין, אבל פליפה מלו הפריע לז'וליו סזאר להגיע לכדור ונגח לשערו שלו את ה-1:1.

    בדקה ה-61 טענו ההולנדים לנגיעת יד של לוסיו ברחבה, אבל המשרוקית של נישימורה נדמה. 5 דקות חלפו וקאקה שלח כדור נפלא סנטימטרים מימין לקורה ההולנדית, והחוצה. סטקלנבורג נשם לרווחה, ברזיל לא הספיקה. בדקה ה-68 הגביה רובן מימין, קאוט המשיך בנגיחה לאחור וסניידר נגח מדויק לרשת את ה-1:2. מהפך גדול בפורט אליזבת'.

    שחקני ברזיל איבדו את הראש ובדקה ה-73 פגע מלו בגסות באריאן רובן והורחק בכרטיס אדום. דונגה הגיב במהירות והכניס את נילמאר על חשבון פביאנו. 7 דקות לסיום היה זה קאוט שהציל מקו השער וג'ילברטו סילבה סחט מסטקלנבורג עוד הצלה. דקתיים עברו וסניידר החמיץ עוד הזדמנות גדולה, כשמהעבר השני קאקה נבלם ברגע האחרון. הונטלאר המחליף עוד ביזבז צ'אנס אחרון, והולנד יצאה לחגוג סנסציה ענקית ונקמה מתוקה.

    הרכבים
    ברזיל: ז'וליו סזאר, מאיקון, חואן, לוסיו, מיצ'ל באסטוס (ג'ילברטו/62), ג'ילברטו סילבה, פליפה מלו (הורחק/73), דני אלבס, קאקה, רוביניו, לואיס פביאנו (נילמאר/77).

    הולנד: מארטן סטקלנבורג, גרגורי ואן דר ויל, אנדרה אוייר, ג'וני הייטינחה, ג'יובאני ואן ברונקהורסט, מארק ואן בומל, נייג'ל דה יונג, ווסלי סניידר, אריאן רובן, דירק קאוט, רובין ואן פרסי (קלאס-יאן הונטלאר/85).

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/176797.jpg
    תאריך:  02/07/2010   |   עודכן:  02/07/2010
    מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    איציק וולף
    ראש הממשלה ושר החוץ נועדו בצהרים וסיכמו ביניהם כי פגישת השר בן-אליעזר עם שר החוץ הטורקי ללא ידיעת שר החוץ הייתה טעות    ימשיכו בעבודתם בשיתוף פעולה מלא
    סבסטיאן רודריגס
    אומה שלמה רוצה לראות אותו גובר על ליבן ב-UFC116 ("אגו טוטאל")
    איציק וולף
    מעל ל-10,000 בני אדם הצטרפו הבוקר לצעדה של בני משפחת שליט לכיוון ירושלים    לטענת מארגני הצעדה מדובר בתגובה ישירה לנאום ראש הממשלה שבו הצהיר שלא ישלם כל מחיר לשחרור החייל החטוף
    אלעזר לוין
    גינדי החזקות הודיעה תחילה שתמכור לעמיתי חבר את כל 523 הדירות, במקום 340 על-פי סיכום קודם    מיד לאחר מכן הודיעה שתמכור רק 498 דירות, ותשמור 25 לעצמה    4,000 איש הסתערו הבוקר על הדירות
    איציק וולף
    אמרה בניו-יורק כי תפקידה של טורקיה באזור הוא קריטי ולא רק בשל העובדה שהיא חברה בנאט"ו. טורקיה חייבת לבחור צד בעולם - או מתונים או קיצוניים, ולהבין שיש מחיר לכל החלטה שלה
    רשימות נוספות
    ג'יאן אסמואה: רוצים לעשות הסטוריה  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
    פראנדלי: "ליפי מאמן ענק, אל תשכחו אותו"  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
    דייגו חיקה מבטא גרמני: שווייני, עצבני?!  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
    שיחות על אלוהי הכלב  /  גד גזית
    גביע העולם בכדורגל: הפרשנים  /  עמוס עמירן
    קרנבל הונאות מונדיאל  /  אמיר כרמי
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il