X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הולנד, ברט ואן מרוויק, מפחד משאננות: אסור לנו לחשוב על הגמר
▪  ▪  ▪
סומך על שחקניו אך חושש. ואן מרוויק (GETTYIMAGES)

יומיים אחרי הניצחון הענק על ברזיל ברבע הגמר ו-48 שעות לפני ההתמודדות מול אורוגוואי בחצי הגמר, מאמן הולנד, ברט ואן מרוויק, סומך על חניכיו שיידעו לרדת בזמן מהאולימפוס אך גם מזהיר מפני שאננות ובעיקר מהאופוריה שבה נמצאת כל הולנד מאז ה-1:2 על הסלסאו. 

"כבר חווינו בעבר מקרים שבהם האופוריה גמרה אותנו", הסביר ואן מרוויק בראיון לאתר הרשמי של פיפ"א. "רק לפני שנתיים, ביורו באוסטריה ושוויץ, ניצחנו את איטליה וצרפת וכולם כבר חשבו שאנחנו אלופי אירופה, אבל לא עברנו את רבע הגמר. האופוריה בהולנד גדולה מאוד כרגע ואולי זה לטובה שאנחנו נמצאים רחוק מהבית ואנחנו לא ממש חשים בה. אני אישית מודאג ומנסה להעביר את המסר הזה לשחקנים. אני סומך עליהם ומאוד מרוצה שלפחות עד עכשיו הם הוכיחו שהם יורדים מהר לקרקע, אבל מול אורוגוואי יהיה לנו מבחן מאוד חשוב".

המאמן שהוביל את נבחרת האוראנג' ל-24 משחקים רצופים ללא הפסד כשעל הדרך היא שומרת על מאזן מושלם הן במוקדמות המונדיאל (8 ניצחונות מ-8 משחקים) והן בדרום אפריקה (עד כה 5 מ-5) התייחס גם ליריבה בחצי הגמר ואמר: "כבר ראינו הרבה  משחקים של אורוגוואי ואנחנו מכירים חלק מהשחקנים שם. זה יהיה משחק מאוד מסוכן עבורנו. אסור לנו לחשוב על הגמר, אנחנו חייבים להתרכז באורוגוואי. הם לא הגיעו לחצי הגמר במקרה ועל כן, אל לנו לחשוב שהמקום בגמר מובטח".

ואן מרוויק ניתח את המשחק ההירואי של חניכיו מול ברזיל וניסה להסביר דווקא מה לא עבד לו במחצית הראשונה. "במשחק מול ברזיל היה הכל", אמר המאמן. "כל מה שעברנו בשנתיים האחרונות התנקז למשחק אחד. אנחנו קבוצה מאוד יציבה ומאוד מאורגנת ולכן יש לנו ביטחון. יש לנו המון סבלנות אבל מול ברזיל נקלענו לסיטואציה שלא הכרנו. ב-20 הדקות הראשונות לא היינו עצמנו ובקלות יכולנו להפסיד את המשחק".

"אני חושב שלא היינו מאורגנים בגול שספגנו. אחר כך חזרנו לעצמנו. עוד לפני המשחק אמרתי שמול ברזיל אנחנו חייבים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, למרות שדיברנו על זה המון לא נכנסנו למשחק כמו שצריך ונתנו להם להכתיב את הקצב. אחרי חצי שעה הביטחון שלנו חזר והאמנתי שאם נצליח לסיים את המחצית בפיגור 1:0 יהיה לנו צ'אנס. מבחינתי הרגע הכי טוב שלנו היה כשהצלחנו להביא לידי ביטוי את העבודה הקשה שלנו. הבחורים שיחקו פנטסטי והראו יכולת מנטאלית נהדרת, ועוד ברגע כל כך חשוב כשהיה הרבה לחץ".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/177175.jpg

אורוגוואי: בצל ההרחקות והפציעות, מאמצים להכשיר את לוגאנו
דייגו לוגאנו, קפטן אורוגוואי והבלם הכי טוב בסגל של אוסקר טבארס, בספק גדול לחצי הגמר מול הולנד ביום שלישי. כזכור, לוגאנו נפצע בברכו במחצית הראשונה של רבע הגמר מול גאנה והוחלף, ו-48 שעות לפני הולנד הוא מתקשה להתאושש. ""זה קשה כי הזמן בין משחק אחד לשני קצר מאוד", הסביר לוגאנו שהוסיף הבטחה: " הכאב לא משנה, חשוב להיות מוכן ב-100 אחוז למשחק ברמה כזו בשביל חבריי לקבוצה והמדינה שלי. ביום שני נראה אם אהיה בסדר או לא. אנחנו מוכנים לקרב ואם ירצה האל, נעשה עוד צעד לעבר החלום. ההיסטוריה של אורוגוואי דורשת מאיתנו להיות אלופי העולם".

בכלל, לטבראס סגל קצר מאוד למשחק כשמלבד לוגאנו הוא יחסר בוודאות את גיבור המשחק מול גאנה, לואיס סוארס המורחק, כשגם המגן השמאלי המצוין, חוחרה פוסילה ייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים. אל השניים אפשר להוסיף את ניקולאס לודיירו, שנפצע בכף רגלו וסיים את הטורניר.

שחקני הסלסטה מקווים כי במשחק הקרוב כל דרום אמריקה תהיה מאחוריהם. "קודם כל, נשחק עבור המדינה שלנו", אמר אדיסון קבאני. "אבל אנחנו גם מייצגים את היבשת וזה מקור גדול לגאווה. למרות שברזיל וארגנטינה בחוץ, הם עדיין לא יפסיקו להיות כוח ונבחרות גדולות". על הולנד אמר החלוץ: "הם נבחרת שמשחקת נהדר ומניעה את הכדור מצוין. מבחינה טקטית, הם קרובים לשלמות".

סבסטיאן אבראו, שכבש את הפנדל המכריע בדו קרב נגד גאנה, התייחס גם הוא לנושא: "ההיסטוריה מניעה אותנו. אנחנו מייצגים את אמריקה הלטינית ומצפים מכולם לתמוך בנו".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/177178.jpg

תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
משכורתו של קשר הסיטי תעמוד על למעלה מ-11 מיליון ליש"ט (!) לעונה
עמר בנוביץ
הנבחרת תמריא בהמשך השבוע למשחקי ההכנה בבלארוס
מחלקה ראשונה
בשותפות ארגון נשות הדסה הבינלאומי והישראלי ובאירוחו של ראש העיר ירושלים ניר ברקת    במסגרת הפעילות תתקיים בירושלים צעדת ניצחון החיים - "בואו נלך על זה" - Israel race for the cure    המשמעות: השקעה גדולה בפעילות ובארגונים למודעות למניעת סרטן השד בישראל
עידן יוסף
תיקון לחוק מציע חובה להגן על שלומם ובריאותם של קטינים בני 18-14 ולחייב את הוריהם או אחראים אחרים לדאוג לשלומם ולספק להם את צורכי מחייתם החיוניים
עידן יוסף
ציוד יוחלף ועד סוף 2012 תוקם רשות ארצית לכבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il