X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדשא של השכן ירוק יותר? הבעלים של הפועל אשקלון בטוח ביתרונותיו
▪  ▪  ▪
אשקלון חוגגת עלייה לליגת העל. טוב יותר בדרום? (באדיבות וואינט)

לאלו מכם שעדיין לא הכירו אותו, קבלו את פרוספר אזוגי, הבעלים של העולה החדשה לליגת העל, הפועל אשקלון. אם חשבתם שמדובר בניהול רגיל ויבש של מועדון כדורגל, היום (רביעי) הוא דיבר בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב בשיתוף רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום על ההשקעה בקבוצה, מאבק ההישרדות הצפוי ואפילו על היתרונות שיש אצלו ואין במועדוני פאר ביבשת.

  • תוכנית הספורט של רדיו תל אביב בשיתוף רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום

הבעלים התייחס על פעילות אשקלון בשוק ההעברות בקיץ הנוכחי ושם דגש על פקטור אחד: "המרחק מתל אביב? זה לא נושא שאמור להוות בעיה להחתמות חדשות. כשעולים ליגה קשה לתפוס את המציאות החדשה, שבה צריך לשלם הרבה יותר לשחקן"

"נכון להיום, הפועל אשקלון היא המועמדת מספר אחת לירידה", שיער אזוגי את הצפוי לקבוצתו בעונה הקרובה, "נכון, יש שחקנים טובים בשוק ההעברות שנמצאים ללא חוזה ונעשה הכל כדי להביאם. כעת אנו מנהלים משא ומתן עם חמישה בחורים. אחד מהם הוא מהארן ראדי, אותו נשמח לראות במועדון בהקדם. ננסה למשוך מהפועל תל אביב את ויקטור מרעי, שיכול לשחק באשקלון 40 משחקים ולחזור לשם שחקן טוב יותר. רביד גזל לא חתם על חוזה בבית"ר ירושלים כי סגרו שם עם דריו פרננדס שמשחק על אותה המשבצת".

"עשיתי כמה טעויות" הודה הבעלים ופירט: "יכול להיות שלא 'פגעתי' בכל הזרים שהגיעו. על הנייר, הבאנו שחקנים טובים אבל אשקלון לא יכולה לחכות חצי שנה. הייתי מעדיף לשלם 20-30 אלף דולר יותר ולהביא בחורים שכבר שיחקו כאן. זוראב מנטאשאשוילי הסכים לבוא ואני בטוח שזו בחירה מצוינת. אנחנו צריכים לפחות עוד שני שחקנים ברמה שלו".

כאמור, העולה החדשה לא יצאה למחנה אימונים מחוץ לעיר, ואם אתם שואלים את אזוגי מדוע, התשובה שלו ברורה: "התנאים שיש פה הרבה יותר טובים מקיסריה, בעשר דרגות לפחות. שחקנים באים והולכים, מחנה אימונים זה גיבוש, ומאחר ואין לנו סגל אין טעם. פה הם ישנים טוב ושומרים על תזונה נכונה".

"יש קבוצות גדולות באירופה שנוסעות ומשכירות בית מלון יפה ואפילו זה לא מגיע לרמה שלי", הוסיף הבעלים וסיכם: "יש הרבה מועדונים עם תקציב יותר גדול משלי פי עשרה שלא נותנים את מה שאני נותן".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/179314.jpg

בירוק החל להתאמן בקבוצה
שי בירוק הצטרף לאימוני הקבוצה. הצוות המקצועי מעוניין להתרשם מהשחקן ומהכושר הגופני בו הוא נמצא לפני שתתקבל החלטה לגביו. בירוק שכבר בצעירותו סומן כשחקן מבטיח, לא הצליח לממש את הפוטינציאל הגלום בו למרות אין ספור הזדמנויות שקיבל בעיקר במכבי חיפה, במכבי נתניה והפועל באר שבע.

באשקלון מעוניינים לצרף את קשר בני יהודה בעונה החולפת מהראן ראדי. שיחות כבר מתקיימות בין הצדדים בתקופה האחרונה. בקבוצה מתכוונים לחזור לאופציית רביד גזל. לגזל שיצא למחנה האימונים עם בית"ר י-ם , אין עדיין חוזה לעונה הקרובה. ובאשקלון ממתינים להחלטה בעניינו.

תאריך:  21/07/2010   |   עודכן:  21/07/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אחוז הגברים היהודים הרווקים בגיל 29-25 זינק מ-28% בסוף 1970 ל-63% בסוף 2008    כמות הרווקות עלתה בתקופה המקבילה מ-13% ל-43%    אחוז הרווקים הגבוה ביותר: בת"א, חיפה וראשל"צ    למרות הכל: גיל הנישואים בישראל נמוך משמעותית מהממוצע במדינות המערב
מחלקה ראשונה
חוק חדש: תלמידי בתי הספר לאמנות יוכרו כסטודנטים לכל דבר
עופר וולפסון
השר להגנת הסביבה יצא בקריאה למנהל רשות המים ולשר התשתיות להפסיק את הקמפיין המציין כי משבר המים יסתיים בעוד 3 שנים    לנדאו בתגובה: "אין בכוונתנו להסתיר מהציבור כי בעיית המחסור במים עשויה להיפתר"
עופר וולפסון
ורד לב, נפגעת גילוי עריות אשר שובתת למעלה מחודש מול הכנסת בדרישה להחרמת הענישה על עבירות גילוי עריות, השתתפה בדיון מקצועי בנושא בוועדה לקידום מעמד האישה    "לבטל חוק ההתיישנות על עבירות אלו, לקבוע פיצוי מינימלי ולהתאים בין הדין הפלילי לאזרחי"
עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה שנייה ושלישית חוק האוסר למכור אלכוהול מ-11 בלילה עד 6 בבוקר    החוק אינו חל על מסעדות, פאבים, גני אירועים וחנויות הפטורות ממכס בנתב"ג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il