X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חבר וועדת האיתור החדשה למציאת מאמן לצעיר לרדיו ת"א
▪  ▪  ▪
הביקורת לא מעניינת אותי. בן זקן

סוגיית מינוי המאמן לנבחרת הצעירה הולכת והופכת למכוערת עם כל יום שחולף. גיא לוזון הוא המועמד המוביל לתפקיד והביקורת הציבורית גדולה מאוד מאחר שהוא אחיינו של יו"ר ההתאחדות. זהו? ממש לא. חוות דעת של היועץ המשפטי של ההתאחדות קבעה כי מאמן נבחרת צריך להיבחר על ידי וועדת איתור שתמליץ עליו ואז לקבל את אישור הנהלת ההתאחדות.

הכל טוב ויפה, אבל וועדת האיתור הראשונה בראשותו של חזי מגן התפרקה מבלי להמליץ על מועמד מחשש מהביקורת הציבורית וקבעה כי בגלל המינוי הרגיש עדיף שהנהלת ההתאחדות תדון בעניין ותבחר במאמן. היום (ראשון) בחרה מזכירות ההתאחדות בוועדת איתור חדשה בה חברים ג'קי בן זקן, שחר בן עמי ויורם אורנשטיין.

והביקורת? היא רק מעמיקה. "אני יודע שיגידו שהפכתי לאחד מהקליקה של הלוזונים, לחלק מההתאחדות", הבהיר חבר הוועדה ג'קי בן זקן לתוכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו חיפה, רדיו דרום וקול הים האדום. "אני לא צריך את זה. הכדורגל הישראלי צריך את זה".

בן זקן הוסיף ותקף את יו"ר וועדת האיתור הקודמת, חזי מגן: "אחת הסיבות שהסכמתי פעם ראשונה להיות חלק מהוועדה, זה אדון חזי מגן. כשאני חושב שהוא אומר שהוא מאמן ראוי והוא יתמוך בו, אבל הוא חייב להתפטר בגלל הלחץ שיהיה עליו או מה שיגידו עליו אני המום.  מה שחזי מגן עשה זה לא ראוי. ברגע שבעלים של קבוצת כדורגל שלקח עליו משימה ואומר שבגלל מה שיגידו עליו לא רוצה חלק, ויש לו רק דברי שבח והלל זה דבר חמור. וזו הסיבה שלקחתי עליי את התפקיד כי אני לא חושש ממה שיגידו".

היו"ר של אשדוד הוסיף וחיווה את דעתו האישית על המועמד המוביל לתפקיד: "אני חושב שגיא לוזון מאמן ראוי שאי אפשר לפסול אותו. אני יודע מאיזה שיקולים ומניעים אני מגיע לסוגייה הזו. אידיוט אני לא, וברור לי מה הולך להיות. אני מקווה שישפטו אותנו בהתאם לתוצאות של מי שיהיה מאמן הנבחרת. חותמת גומי? אם זאת הטענה אז זאת הפעם הראשונה בחיי שאין לי בעיה להיות חותמת גומי. אם יש מאמנים שהם חושבים שהם ראויים יותר שיציגו את מועמדותם".

אני לא חושב שהוא לא יכול להיות מועמד בגלל השם שלו. אנחנו לא מדברים על אייל ברקוביץ' שמעולם לא אימן כדורגל, גיא מאמן כבר 8 שנים בליגה הראשונה, ברור שאם יציעו לו בית"ר או חיפה הוא ילך לשם. בגלל השיוך המשפחתי שלו הוא לא צריך ללכת לאשקלון. לא הייתי רוצה שיפסלו אותי בגלל שאני בן זקן".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/179655.jpg

תאריך:  25/07/2010   |   עודכן:  25/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי בר דיין
אחרי 5 דקות של חרדה, איש המשק דוד צחי מצא את הטבעת של החלוץ
יורם גביזון
מנכ"ל טבע מנסה להרגיע: כדי לאיים על הקופקסון יש לעשות מסע ארוך של פיתוח קליני    פאניקה מחוסר הבנה של הודעת ה-FDA
איציק וולף
בדוח ראשוני שהוגש למשרד הרווחה על-ידי המועצה המקומית כפר יונה נטען כי לא היו ליקויים בטיפול המועצה במשפחת בן דרור, משפחתו של האב שרצח את ילדיו בדקירות סכין
איציק וולף
הטיל שיפותח בשיתוף פעולה על ידי ישראל וארצות הברית אמור להעניק יכולות ליירט טילים בליסטיים נושאי נשק להשמדה המונית מחוץ לאטמוספירה
אלעזר לוין
מועצת מקרקעי ישראל החליטה: יש לדווח לה על כל מקרה שאדם או חברה זכו במכרז, ולא מימשו אותו    המטרה: להוציא במהירות את המגרשים למכירה מחדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il