X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוזר מאמן הנבחרת לקראת הערב במוק' היורו. הלפרין: "אנחנו מוכנים"
▪  ▪  ▪
קטש. מנתח את האיטלקים

נבחרת ישראל השלימה את הכנותיה לקראת המשחק מול נבחרת איטליה הערב בבארי (21:30, שידור ישיר בערוץ 1) בפתיחת משחקי מוקדמות אליפות אירופה.

היום קיימה הנבחרת אימון קליעות באולם המכיל 4500 מקומות ישיבה, ולאחר מכן ערך המאמן, אריק שיבק, תדרוך טקטי לשחקניו. באיטליה מעריכים כי כ-4000 צופים יצפו במשחק וקיים אף סיכוי שהוא יהיה מלא.

היום מתוכננת להיערך הפגנה מול האולם שבו תשחק הנבחרת את משחקה מול איטליה והמשטרה המקומית כבר נערכת משעות הבוקר מסביב לגדרות האולם המקומי כדי למנוע גישה של גורמים לא רצויים לעבר הנבחרת הישראלית. למעלה מ-200 שוטרים ומאבטחים מקומיים חמושים, מאבטחים את הנבחרת ואת סביבות בית המלון שבו היא שוכנת ומלווים אותה במספר ניידות המפנות את הדרך מבית המלון לאולם וחזרה, מרחק של כרבע שעה של נסיעה.

"איטליה היא נבחרת שיש לה בדרך כלל 5 שחקנים על המגרש שיכולים לקלוע", ניתח עוזר מאמן הנבחרת, עודד קטש, את היריבה. "גם הגבוהים קולעים היטב", הוסיף קטש, "הם לוחצים על הכדור, הגנתית הם משחקים בדומה למה שסיינה היו עושים. לעתים יש להם בעיות בירידה להגנה ואת זה אפשר לנצל. זו מין מלכודת כזו כי אנחנו משחקים בחוץ וצריך להיות חכמים מתי רצים ומתי לא. אתה לא רוצה להגיע כל הזמן למשחק ריצה. צריך לקוות שנעלה מרוכזים במשך 40 דקות. זו קבוצה שאם 4 או 5 דקות אתה לא בעניינים היא יכולה לברוח לך".

"אנחנו רוצים בעיקר לא לאבד כדורים ולהיות בשליטה, אבל לא לתת להם הזדמנויות", אמר עוד קטש, "יש לנו הרכבים בהרבה דקות שכל מי שלוקח כדור יכול לכדרר ולהוביל מתפרצת וזה יתרון גדול. נהיה לא חכמים אם לא ננצל את זה".

"לפעמים האיטלקים משחקים עם שני גבוהים איטיים ואת זה נדע לנצל. יש להם המון שחקנים עם יכולת אישית מאוד גבוהה. צריך מעט מזל ושהם לא יהיו במשחק", סיכם.

"אנחנו מתכוננים למשחק", אמר יותם הלפרין, "האווירה בנבחרת מצוינת. המשחק הערב הוא משחק מאד חשוב עבורנו. חשוב לנו להתחיל את הקמפיין הנוכחי ברגל ימין, במשחק טוב שייתן לנו ביטחון להמשך הדרך. אני יודע שכל שחקן ושחקן בנבחרת ייתן את כל כולו לאחר חודש ויותר שעבדנו קשה ביחד. נבוא מרוכזים. אנחנו יודעים מה המטרות של המשחק הזה ונקווה שננצח הערב".

תאריך:  02/08/2010   |   עודכן:  02/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
במכתב לוועדות הכספים ופניות הציבור, דורשת תנועת אומ"ץ לקבל עידכון בדבר הטיפול בשיטה הנוהגת ברשות המיסים, לתגמול ולקידום פקידי שומה, באופן היוצר תמריץ אישי להגדלת שומות על-חשבון האזרחים
עידן יוסף
השר מרגי התייחס לגירוש הילדים ואמר כי שני השרים לא היו מסכימים שאריתראי יגור בבניין בו הם גרים
עופר וולפסון
CDP פיתחה מערכת המאפשרת אגירה, ניהול ואחסון של הדמיות רפואיות    החברה, המעסיקה 20 עובדים, הינה חברה-בת של מפיצת המיכשור הרפואי מדטכניקה
עופר וולפסון
לאחר שבחודשים פברואר-מאי נרשמה מגמת מימושי מניות ע"י זרים בבורסה, ביוני נרשמה בלימה במגמה ונרשם איזון    מנגד, באג"ח הממשלתיות נרשמו מימושים    הישראלים הקטינו את השקעתם במניות בחו"ל
עידן יוסף
במכתב לעובדי הוט, מבטיח הרצל עוזר כי ערוץ קומדי סנטרל יהיה טוב יותר מאשר ביפ וכי ההשקעה הכספית בו לא תפחת מאשר זו של הערוץ הנוכחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il