X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוטנהאם רוצה צ'מפיונס, ברן עומדת בדרכה (21:45 בשידור ישיר באתר)
▪  ▪  ▪
ימשיכו לחגוג גם הערב? שחקני טוטנהאם (gettyimages)

חיכינו, חיכינו והערב היא חוזרת. נכון שעוד לא מדובר במנה העיקרית, אבל שלב הפלייאוף של ליגת האלופות הוא בהחלט מנה ראשונה מצוינת. הפועל תל אביב תתמודד ברביעי בזלצבורג (21:45, שידור ישיר כאן באתר) ותנסה לעשות היסטוריה עם עליה ראשונה לשלב הבתים. אך גוטמן וחניכיו לא היחידים, גם בטוטנהאם רוצים להגיע לשיאים חדשים ולהיכנס למועדון הקבוצות הגדולות ביבשת.

 

"מה המשמעות של כשלון להגיע לשלב הבתים? לא נתאבד בגלל זה. אנחנו תלויים רק בעצמנו", אמר המאמן הוותיק הארי רדנאפ, שניסה להפחית את הלחץ ואולי יצר מעט שאננות לקראת ההמשך. התרנגולים יעמדו במוקד המשחקים שיתקיימו הערב, כשיארחו את יאנג בויז ברן משווייץ.

טוטנהאם,שמרה על הסגל שלה מהעונה החולפת, וגם החזירה את ג'יובאני דוס סנטוס מהשאלה. במועדון, שסיים במקום הרביעי בפרמייר-ליג בעונה שעברה, בטוחים שהסגל הכולל גם ג'רמיין דפו ולוקה מודריץ' מספיק חזק כדי להתמודד בכבוד בליגת האלופות.

את הסיפתח של הערב תעשה זניט סנט פטרסבורג כשתארח ברוסיה את אוקזר, שסיימה שלישית בעונה שעברה בטבלה הצרפתית. מחזיקת הגביע הרוסי, שזכתה ב-2008 בגביע אופ"א (כיום הליגה האירופית), תנסה לעלות לשלב הבתים בפעם השלישית בתולדותיה. השחקנים הבולטים אצל זניט, אותה מאמן האיטלקי לוצ'יאנו ספאלטי, הם המקומיים אלכסנדר קרז'אקוב, אלכסנדר אניוקוב, סרגיי סמאק ודראגאן לאזוביץ' הסרבי, כאשר גם ברונו אלבש הפורטוגלי (פורטו) ואלכסנדר בוחארוב (קאזאן) צורפו בקיץ הנוכחי.

במשחק שצפוי להיות הצמוד ביותר תארח דינמו קייב באוקראינה את אייאקס, אחרי שבסיבוב הקודם עברה בקלות את גנט הבלגית, קבוצתו של חלוץ מכבי חיפה בעונה שעברה, שלומי ארבייטמן. אייאקס, בעלת מסורת מפוארת בהיסטוריה של ליגת האלופות , הפסידה את האליפות בשנה שעברה לטוונטה. בשורות ההולנדים ניתן למצוא את שוער הנבחרת מארטן סטקלנבורג, ובנוסף את המגן הנפלא גרגורי ואן דר ויל. גם האורוגוואי לואיס סוארס, שעורר סערה בגביע העולם האחרון כשהדף כדור בידו בדקה האחרונה של ההארכה ברבע הגמר נגד גאנה, צפוי לעלות בהרכב של המאמן מרטין יול.

משחקים נוספים: ספרטה פראג תארח בצ'כיה את ז'ילינה, שעל הנייר נחשבת לקבוצה החלשה ביותר בפלייאוף. בדרבי סקנדינבי קר תצא אלופת דנמרק, קופנהאגן, למשחק חוץ נגד רוזנבורג (שידור חי ב-5GOLD+). למארחים יש רזומה ארוך ומרשים של הופעות בשלב הבתים והם הפייבוריטים לעבור הלאה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/182185.jpg

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גרוסברד
כוכב מיאמי בראיון: הגיע זמני לפתח קילר אינסטינקט. המרפק עדיין כואב
מערכת אתר ערוץ הספורט
66:71 לנבחרת של אלי רבי, עלתה למאזן 0:2 והתקרבה לעלייה. 22 נק' לדורון
עופר וולפסון
הכללים החדשים יהיו תקפים לגבי הסטודנטים שיחלו ללמוד משפטים כבר בסמטסר הסתיו הקרוב    עד כה, הורשו הסטודנטים להתראיין ולהגיש את מועמדותם להתמחות כבר בסוף השנה הראשונה ללימודים    סטודנטים למשפטים בעבר ובהווה: "ניאבק בהחלטה"
עופר וולפסון
צה"ל והאוצר הגיעו לסיכום לפיו גיל הפרישה הממוצע יעלה ב-4.5 שנים בעוד 19 שנה    הגיל המינימלי לפרישה לחיילים שאינם לוחמים יהיה 48 שנה החל מ-2020
עופר וולפסון
הרמטכ"ל העביר את המסמך המפוברק לחוקרים בחקירתו לפני כמה ימים    מנע את הצורך בהשגת העתק המסמך הנמצא בידי ערוץ 2    בצה"ל הביעו פליאה: "הרמטכ"ל כלל לא פנה לגלנט או לברק בעניין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il