X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אופציית הגארד, אקס מיאמי והנטס, נבדקת. פרקינס ינחת בחודש הבא
▪  ▪  ▪
כריס קווין (gettyimages). ינחת בנוקיה?

הגארד כריס קווין מועמד להצטרף למכבי ת"א. סגנית האלופה אמנם השלימה כמעט סופית את סגלה, במיוחד בקו האחורי, אולם ראשיה בוחנים את אפשרות צירופו של השחקן בן ה-27 שהיה בשנים האחרונות מטובי קלעי השלשות ב-NBA.

קווין הוצע למכבי ת"א לאחר שלא זכה הקיץ להצעות מפתות מקבוצות הליגה הטובה בעולם. קווין, שקלע 5.2 נק' בממוצע ב-193 משחקים ב-NBA, כיכב בעברו במכללת נוטרדאם וחתם במיאמי ב-2006 לאחר שלא נבחר בדראפט.

הגארד הלבן רשם עונת שיא ב-2008 אז קלע 7.8 נק' עם 3 אס' ב-22 דקות בממוצע למשחק. בעונה שעברה הועבר בטרייד מההיט לניו ג'רזי, הקבוצה החלשה ב-NBA, עימה הופיע ב-25 משחקים ורשם 2.2 נק' ו-1.2 אס' למשחק בפצת פחות מ-9 דקות לערב.

לקווין 26 הופעות בחמישיית ההיט והופעה עם הקבוצה מפלורידה בפלייאוף ב-2009. ממוצע הקריירה של השחקן מחוץ לקשת עומד על 40.5%.

במקביל, קייל וויבר ממשיך לנסות ולמצוא לעצמו קבוצה בארה"ב ובינתיים ללא הצלחה. וויבר לא הגיע לסיכום עם מכבי על תנאיו למרות שהשיחות איתו היו כבר בשלב מתקדם, זאת משום שהחליט לנסות ולמצות את האפשרות להצטרף לקבוצת NBA.
למרות החיפוש הנמשך אחר חיזוק, במכבי בונים נכון להיום על הסגל הנוכחי. הודעה רשמית על הארכת חוזהו של דורון פרקינס צפויה בימים הקרובים, ובכל מקרה הקבוצה והשחקן מודעים לכך שבתחילת ספטמבר יגיע הגארד ארצה תחילת האימונים של הקבוצה.

כרגע השינוי היחיד או יותר נכון התוספת היחידה שרלוונטית היא זו של ליאור אליהו. במכבי ממתינים לראות האם יהיו שינויים בגזרה הזו, לאחר שמאמן קאחה לבוראל, דושקו איבנוביץ', אמר לפני מספר ימים כי הפורוורד הישראלי חשוב לקבוצה וכי כולם רוצים שימשיך עונה נוספת במדי האלופה.

בגזרת יותם הלפרין לא צפויות התפתחויות. למרות שהשחקן והקבוצה היו רוצים לראות שידוך שכזה, לשני הצדדים ברור שאם הלפרין יחזור העונה לארץ בגלל חוקי המיסוי הוא יאלץ לשלם הרבה מאוד כסף לרשויות המס, ובכך יהפוך למעשה את שתי העונות שלו בחו"ל ללא כדאיות מבחינה כלכלית. הלפרין צפוי להמשיך בקבוצה באירופה, כשגם האפשרות שישחק בסופו של דבר באולימפיאקוס לא נשללת על הסף. אפשרות זו ציין גם מאמן אולימפיאקוס החדש, דושאן איבקוביץ', כשהוצג: "הלפרין שחקן שלנו והוא נמצא תחת חוזה. הוא שחקן טוב ומנוסה ואני מצפה לראות אותו בספטמבר באימונים".

תאריך:  19/08/2010   |   עודכן:  19/08/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
חוקרים מאוניברסיטת דורהם טוענים כי שמו קץ למסתורין בן אלפי השנים לגבי היעלמותן של החיות הענקיות    ציפור הטרור: חוקרים גילו כיצד צדה ציפור הענק שחיה לפני 5 מיליון שנה בארגנטינה
עידן יוסף
ארגון סלון דבורה פנה ליועמ"ש לממשלה בטענה לשימוש בכספי תנועת אם תרצו ע"י מפעיליה - שלא כדין
תלם יהב
סקר של חברת הביטוח טריפל איי האמריקנית מגלה כי דעתם של שליש מהנהגים מוסחת על-ידי הכלבים שלהם    במהלך תאונה במהירות בינונית, כלב קטן עלול להפוך למסוכן מאוד
יפעת גדות
מחקר חדש מספק ראיות נוספות לדרך בה הנפש שלנו קרובה לגוף ולקשר בינהם    מגלה כי לחץ חברתי יכול להשפיע עלינו במידה רבה ולהעלות את הסיכון למחלות
יפעת גדות
השתמשו באנטי-היסטמינים כדי להקל על מצב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il