X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רק 6 מאיות איטי משיא העולם. תוצאת השנה לטייסון גיי ונבחרת השליחים
▪  ▪  ▪
6 מאיות משיא עולם. דייויד אוליבר (gettyimages)

סבב "ליגת היהלום" מתקרב לסיום העונה הראשונה, כאשר הערב (חמישי) בציריך הסתיימה התחרות במחצית המקצועות. במוקד המפגש עמד דייוויד אוליבר, שרשם העונה 12.89 שניות בריצה ל-110 מטר משוכות. גם הפעם האמריקני לא נתקל בקשיים, הוא זינק מצוין, שלט בריצה לכל אורכה ועצר את השעונים על זמן פנטסטי - 12.93 שניות. רק שש מאיות משיא העולם של דיירון רובלס מקובה (12.87 שנ'). דווייט תומאס מג'מייקה הגיע שני בפער ניכר (13.25).

לאחר שאלוף העולם והאלוף האולימפי מבייג'ין, לשון מריט, הושעה בשל שימוש בחומרים אסורים, הפך ג'רמי וורינר לשליט הבלעדי בריצה ל-400 מטרים. הערב הוא ניצח שוב עם תוצאת השנה בעולם, 44.14 שניות. ג'רמיין גונזאלס מג'מייקה הגיע שני עם 44.51 ואנג'לו טיילור מארה"ב סיים שלישי (44.72). 

בריצה ל-200 מטרים, וואלאס ספירמון רשם ניצחון נהדר. האמריקני, שזכה בסבב, הגיע ראשון אחרי מאבק צמוד עם יוהאן בלייק מג'מייקה, ועצר את השעון על 19.79 שניות. הג'מייקני הגיע שני עם 19.86 שנ'.

בשליחים, נבחרת ארה"ב ניצחה בריצה ל-4x100 מטרים. הרביעייה, בראשותו של טייסון גיי, השיגה 37.45 שניות, תוצאת השנה בעולם והזמן הרביעי בטיבו בהיסטוריה.

עוד אצל הגברים, כריסטיאן קנטוול הוכיח כי הוא הודף כדור הברזל הטוב ביותר בעולם היום. אלוף העולם מארה"ב ניצח בפעם השישית מוך שבע תחרויות כשהדף למרחק של 21.87 מטרים. בן ארצו של קנטוול, אדם נלסון הוותיק, הפתיע כאשר לקח את המקום השני עם 21.29 מ'.

אצל הנשים, כרמליטה ג'טר, שזכתה בפרס הראשון, הפסידה בפוטו פיניש צמוד במיוחד לוורוניקה קמפבל בראון. אלופת העולם בריצה ל-200 מטרים מג'מייקה ניצחה עם 10.89 שניות, ג'טר סיימה שנייה עם זמן זהה. מרשבת מיירס מארה"ב הגיעה שלישית עם 10.97 שניות.

פביאנה מורר הברזילאית ניצחה בתחרות הקפיצה במוט, כשעברה 4.81 מטר בניסיון הראשון. אלופת אירופה הטרייה, סווטלנה פאופנובה, סיימה שניה עם 4.71 מ'. פריסילה לופז שלייפ ניצחה בריצה ל-100 מטר משוכות עם 12.54 שניות. בריטני ריס לקחה את המקום הראשון בקפיצה לרוחק עם 6.89 מטרים.

ה"דיימונד-ליג" תגיע לסיומה בשבוע הבא עם התחרות המסכמת בבריסל, כאשר כולם יחכו לראות האם דייויד רודישה הקנייתי ישבור את שיא העולם בריצה ל-800 מטרים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/182583.jpg

 

תאריך:  19/08/2010   |   עודכן:  19/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
TheMarker Online
האסיפה תיערך בשני הקרוב בירושלים; מניית גבעות ירדה בכ-7% היום
איציק וולף
שר הביטחון ייפגש בבוקר עם חמשת המועמדים לרשת את אשכנזי בתפקיד    בירך על כך שנמצא שהרמטכ"ל והאלופים אינם מעורבים בהכנת המסמך המזויף
איציק וולף
ראש המטה הכללי בירך על מסקנות הביניים של חקירת המשטרה בפרשת המסמך המפוברק    "ברור שנגרם לצה"ל ולתדמיתו בציבור נזק גדול וכי האשמות שהוטחו כנגד צה"ל ומפקדיו הבכירים היו משוללות כל יסוד"
עופר וולפסון
המדינה נערכת לתביעה של מאות מיליונים נגד MTS ובנוסף - תחלט ערבויות החברה ב-138 מיליון שקלים    שר האוצר: "משוכנע שכעת יגיע סוף לסחבת המתמשכת בביצוע הפרויקט"
איציק וולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il