X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לינאס קלייזה הוביל את ליטא לניצחון על אלופת העולם, גם רוסיה ניצחה
▪  ▪  ▪
פשוט לא טובים בלעדיו. פאו גאסול (gettyimages)

אלופת העולם ואלופת אירופה בצרות. אחרי הפסד מפתיע לצרפת במשחק הפתיחה, הגיע היום (שלישי) עוד אחד. כאשר נבחרת ספרד, שהגיעה לאליפות ללא השחקן החזק שלה, פאו גאסול, נוצחה 76:73 על ידי ליטא. 18 נקודות שקלעו חואן קרלוס נבארו ומארק גאסול (האח של) כל אחד, לא סייעו לספרדים. מן העבר השני, לינאס קלייזה קלע 17 נקודות עבור הליטאים, שגם הם הגיעו לאליפות ללא מספר שחקנים מובילים. יונאס מצ'יוליס ומרטינאס פוצ'יוס הוסיפו 13 נק' כל אחד עבור המנצחים.

בבית ג', נבחרת רוסיה ודייויד בלאט עשו היום צעד גדול בדרך לשמינית גמר המונדובאסקט כשגברו על חוף השנהב בתוצאה 66:72. טימופיי מוזגוב, שחקנה של צסק"א מוסקבה, הוביל את אלופי אירופה מ-2007 עם 19 נקודות, וסשה קאון הוסיף 13 נקודות. מוחמד קונה קלע 14 לאפריקאים.

במשחק בעל משמעות פוליטית לא קטנה, ניצחה טורקיה את יוון 65:76, כשארסאן איליאסובה מוביל את המארחים עם 26 נקודות, עומאר אשיק הוסיף 12. יואניס בורוסיס קלע 15 נקודות עבור היוונים, שקיבלו את סופוקליס שחורציאנטיס ואנטוניס פוטסיס, שחזרו מהשעייה. בייבי שאק, הסנטר החדש של מכבי ת"א, קלע 9 נקודות ולקח 5 ריבאונדים במשחק הבכורה שלו במונדובאסקט. במשחק נוסף בבית, פורטו ריקו השיגה היום ניצחון ראשון, לאחר שגברה על סין 76:84. אנחל וסאיו הוביל את הקלעים עם 22 נקודות, חוסה בריאה הוסיף 13. יי ז'יאנליאן קלע 24 נקודות עבור המפסידים.

רוסיה תפגוש מחר את סין, למשחק שעלול להשפיע על זהות היריבה בשלב הבא. טורקיה, שמובילה את הבית עם מאזן מושלם, תתמודד מול פורטו ריקו. יוון תפגוש את חוף השנהב.

עוד בבית ד', צרפת נשארה מושלמת, לאחר שניצחה את קנדה 63:68. ניקולה באטום קלע 24 נקודות והיה היחידי בנבחרת הטריקולור עם דאבל פיגרס. לבון קנדל הוביל את הקנדים, שעדיין לא ניצחו משחק, עם 15 נקודות. במשחק נוסף בבית, ניו זילנד גברה על לבנון 76:108 אקס מכבי ת"א, קירק פני קלע 26 נקודות למנצחים. טיילר אברקרומבי הוסיף 23 נק', ופאדי אל חאטיב קלע 18 למפסידים.

מחר ליטא וצרפת ייפגשו בקרב הבלתי מנוצחות של הבית הזה, ספרד צפויה להתאושש מול שכנינו מלבנון. ניו זילנד וקנדה ייפגשו למשחק, שכנראה יהיה על הכרטיס לשמינית הגמר בשבוע הבא. גם הנבחרות, שלא התמודדו היום, יחזרו מחר לשחק. כאשר המשחקים המרכזיים יפגישו את אוסטרליה (עם אלכס מאריץ') נגד סרביה, וסלובניה מול ברזיל. ארה"ב תפגוש את איראן במשחק טעון במיוחד, שהתוצאות בו כנראה יגרמו להד תקשורתי מסוים.

תאריך:  31/08/2010   |   עודכן:  31/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בין ההרוגים: אישה בהריון    נורו אל עבר רכבם ע"י מחבלים סמוך לקריית ארבע    בצל האירוע: מחר נפתחת הפסגה הישראלית-פלשתינית בוושינגטון    ראש מועצת קריית ארבע-חברון: "שוב הוכח שהשיחות המדיניות עם הפלשתינים מלוות תמיד בטרור ורצח יהודים"    שמות ההרוגים: יצחק וטליה נעים, כוכבה אבן חיים ואבישי שינדלר
עופר וולפסון
שר הביטחון וצה"ל ציינו כי הלקחים בעקבות דוח המבקר על אי-הסדרים במינוי בכירים בצה"ל יילמד על בוריו    המבקר קבע כי הליך מינוי האלופים בצה"ל הוא תוצאה של "מקח וממכר"
עופר וולפסון
שופטי ביהמ"ש העליון דחו את ערעורה של הרופאה המרדימה שהביאה להריגתה של נטע-לי בורובסקי בת ה-4, שמתה במהלך ניתוח עיניים בביה"ח אסותא    ביהמ"ש המחוזי גזר על הרופאה 8 שנות מאסר
עופר וולפסון
הרכב של שלושה שופטים דחה עתירת ארגון "טבקה" בהיעדר בעיית דחיית תלמידים אתיופים העומדת כעת על הפרק, אך קבע עקרונית כי הסוגיה מהווה "אפליה המעבירה מסר משפיל ומעליב של נחיתות חברתית שאין לקבלו"
מערכת אתר ערוץ הספורט
בתום היום השלישי בתחרות הגברים רחוק סגן אלוף העולם 4 נקודות מהמקום 3
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il