חברת קסרו השיקה (יום ב', 9.6.03) קו הלבשה תחתונה בקולקציית הנשים : CASTRO UNDERWEAR, בהשקעה של מאה אלף דולר. יעדי המכירות של החברה לשנה הראשונה מעל 3,000,000 ש"ח.
הקולקציה החדשה כוללת 4 דגמים של תחתונים לנשים בגזרות נמוכות: חוטיני, ברזילאי, ביקיני ובוקסר נמוכים שיוצגו במגוון צבעים אופנתיים: ורוד פוקסיה, אדום, שחור, לבן וזית.
התחתונים מיוצרים תחת טכנולוגיית SEAMLESS באיכות הגימור הגבוהה ביותר, מבד ניילון לייקרה איכותי (93% פוליאמיד ו-7% אלסטן), בד דק, נושם וגמיש. טכנולוגיית התפירה המיוחדת בה התחתונים נתפרים כיחידת סריגה אחת, מעניקים לתחתונים גמישות רבה והתחתונים מקבלים את צורת הגוף, ללא השארת סימני תפרים על הגוף.
מחיר זוג תחתונים של קסטרו לנשים 36.90 ש"ח עד 39.90 ש"ח.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו רואים בהלבשה התחתונה חלק בלתי נפרד מהמראה האופנתי. כיום ההלבשה התחתונה אינה תחתונה יותר, אינה נסתרת, ואינה מוסתרת. להפך, התחתונים הפכו לפריט אופנתי בעל אמירה אופנתית וטרנדית. כחלק מהמגמה האופנתית ההולכת ומתחזקת של גזרות נמוכות, התחתונים הם חלק מהמסר האופנתי, הם מציצים ומבצבצים בכוונה, כחלק מהאופנה".
קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן יעלה ב- 27.6.2003, ויכלול מודעות בעיתונות וקמפיין גלויות באמצעות "הגלויות של שלי". מודעת הקמפיין מציגה צילום של תחתוני חוטיני של קסטרו מציצות בעת הורדת הג'ינס, כאשר הצילום עצמו בשחור לבן ורק התחתונים צבעוניות.