X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צמח כבש בדקה ה-48. הכח עמידר - נצרת עילית 0:3, ג'ת - מכבי הרצליה 2:1
▪  ▪  ▪
צמח חוגג. צפו בניצחון נס ציונה על ראשל"צ

נס ציונה עצרה את הדהירה של הפועל ראשל"צ מפתיחת העונה, כאשר גברה עליה היום (שישי) 0:1 באיצטדיון הברפלד בדרבי של איזור השפלה שעמד במוקד המחזור החמישי בליגה הלאומית. למרות ההפסד, נותרה ראשל"צ במקום הראשון, לפחות ל-24 שעות. בעקבות הניצחון עלתה קבוצתו של רפי כהן למקום ה-5.

מכבי הרצליה טיפסה למקום השלישי בליגה אחרי הפכה פיגור לניצחון 1:2 על עירוני ג'ת אלהאלי בחוץ. יוסי ג'נאח (27) העלה את העולה החדשה ליתרון, אבל עומר פרץ (40) והיראקלי ג´יפראדזה (70) העניקו למשה סיני ניצחון נוסף. הכח עמידר התרחקה מהתחתית בזכות 0:3 על נצרת עילית בוינטר. כבשו: עמית אוחנה (11), ניסים אסייג (35) ושחר בלילטי (45).

מאמן ראשל"צ ניסן יחזקאל: "למען האמת אני צריך לראות שוב את המשחק. כל כך הרבה שחקנים לא הגיעו היום. אני מאמין שהשופט שדד אותנו בפנדל, אבל זה לא משנה את העובדה שלא הצגנו משחק טוב. לא מחפש תירוצים, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. אני כואב את הכאב של האוהדים ומבטיח שבפעם הבאה המצב רוח שלהם ישתפר".

קשר ראשון דודו אברהם: "יש לנו הרבה צעירים בקבוצה שקשה להם להתמודד עם הצלחה ועם שידור ישיר. אי אפשר ביום אחד לבוא ולנצח את כולם. אני חושב שתיקו היה משקף. יש לנו קבוצה טובה שתיאבק בפלייאוף העליון".

ציון צמח כובש שער הניצחון: "אני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג 3 נקודות. האמנו שאפשר לנצח, יש לנו קבוצה מצויינת שמסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה. זה שלב מוקדם של העונה ואני מקווה שנמשיך ככה".

הפועל ראשל"צ - נס ציונה 1:0
בדקה ה-10 בעיטה הראשונה לשער נרשמה לזכות המארחת. רוג'רס קולה פרץ באגף השמאלי והוציא החוצה, הכדור הגיע לדודו אברהם, והאחרון בעט חזק אך שלומי בן חמו הצליח לקלוט. כעבור 7 דקות, ראשל"צ התקרבה פעם נוספת לכיבוש, אחרי שליאור ברטקובסקי הכישרוני קיבל כדור מדייויד גומז ובעט מ-18 מטרים חזק והחוצה.

דקה 48: נס ציונה פתחה מצויין את המחצית השנייה. המחליף ציון צמח קיבל כדור עומק נהדר מאלירן שערי, התגבר על בלמי ראשון ולא התקשה להכניע את אבירן דלל, 0:1 לראשל"צ. בדקה ה-66 ראשל"צ כמעט הישוותה, אבל המחליף רן יצחק בעט מקצה הרחבה מעל לשערו של בן חמו.

בדקה ה-84 אירוע מעורר מחלוקת: גיא משפתי ספק הפיל את עצמו ברחבה, ספק הוכשל. מגן ראשון ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק. בתוספת הזמן רשם המחליף אלנתן סלמי החמצה אדירה ב-1 על 1 מול דלל, כשבעט החוצה.

הרכבים:
ראשל"צ: אבירן דלל; גיא משפתי, ראובן רגב, גל ספיר (יוסי זאנה/56), אביעד דנן, עקיבא מגרלשווילי (מוסא בילאל/40), זולו ג'סטין, דודו אברהם, ליאור ברטקובסקי, דייויד גומז, רוג'רס קולה (רן יצחק/63).
נס ציונה: שלומי בן חמו, בן ביטון, מורן ג'אן, דור אלקבץ, חיים פונטרמולי, פרננדו בילה, שרון ברנשטיין, מוחמד דרוויש, אלירן שערי (אלנתן סלמי/80), אריק רומאו (עמית אזולאי/74), יוסי אסייג (ציון צמח/46).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/188909.jpg

תאריך:  01/10/2010   |   עודכן:  01/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בנאום המדיניות המרכזי שלו בפרלמנט מאז ששרד את מבחן המנהיגות שלו בחודש שעבר, דחק קאן בסין "לפעול כחברה אחראית בקהילה הבינלאומית"
עופר וולפסון
כ-18 אלף ילדים המשייכים למעונות הארגון יחלו ללמוד ביום ראשון הקרוב ב-10:00 במקום ב-07:00
עופר וולפסון
שערו היציג של הדולר ירד היום מתחת ל-3.64 ש"ח, שער שלא נרשם מאז אוקטובר 2008    בנק ישראל האט מעט את ההיחלשות, באמצעות התערבות במסחר ורכישת מאות מיליוני דולרים
עמר בנוביץ
הרכז לא ישוב לנוקיה בשל מחלוקת כספית. נמשך המו"מ עם מאט וולש
תומר לוי
קפטן חיפה עדיין לא בכושר משחק. סולליך תורגל במקום רפאלוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il