X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלופת ישראל פותחת את הופעותיה בסיבוב ה-2 של גביע האיגוד האירופי
▪  ▪  ▪
יוצאים לדרך. יואב נאמן

אלופת ישראל בכדוריד, מכבי ראשל"צ, תפגוש בשבת (19:00) את מקבילתה ההולנדית אייץ.וי קראס וולנדאם במסגרת גביע האיגוד האירופי. המשחק, שייערך בעיירה הסמוכה לאמסטרדם, יהיה במסגרת הסיבוב השני של המפעל כשהמטרה של הצהובים, שהעפילו אוטומטית לשלב הזה, תהיה להביא את משחק ההכרעה לבית מכבי בראשל"צ בשבת הבאה.

וולנדאם נחשבת לקבוצה הטובה ביותר בליגה ההולנדית, אותה היא מוליכה לאחר 4 מחזורים. בעונה האחרונה היא לא התקשתה לזכות באליפות, אך עם זאת בראשל"צ יכולים להיות מעודדים מהמסורת ההולנדית: וולנדאם לא הצליחה לעבור את הסיבוב השני בגביע האירופי בשנים האחרונות.ראשל"צ בסך הכל רשמה הופעות מכובדות יותר במפעל בשנתיים האחרונות, כשהשיא היה הופעת הקבוצה בשמינית גמר המפעל מול אסטרחן הרוסית, בו הייתה קרובה להעפלה היסטורית לרבע הגמר. בעונה שעברה הגיעה הקבוצה לסיבוב השלישי.

במפעל משחקת גם הפועל ראשל"צ, שתפגוש את פורטוביק יוז'ני האוקראינית בסיבוב ה-2, אחרי שלא התקשתה להביס בשני המשחקים בסיבוב ה-1 את גסאו טביליסי הגיאורגית (32:50, ו-24:42). נתון מעניין מתייחס לפעמיים ח"י בהפרש השערים מול הגיאורגים: 92 שערי הזכות שהבקיעו האדומים הם שיא כיבוש במפעל בשנים האחרונות.הפועל ראשל"צ היא הקבוצה השנייה במפעל שחוצה מאז תחילת המילניום את רף 90 השערים. למעשה שיא כל הזמנים שייך לוואקר תון השוויצרית, שכבשה בצמד משחקים מול באקו הרומנית 101 שערים באוקטובר 2003. אגב, אחרי הפועל ראשל"צ מדורגת פלנסבורג הגרמנית עם 86 שערים, בניצחון הכפול שלה בעונה שעברה במסגרת הסיבוב השלישי מול לא אחרת מאשר מכבי ראשל"צ (43 שערים בכל אחד משני המשחקים).

שני המפגשים מול האוקראינים יתקיימו בסוף השבוע הבא בראשל"צ, לאחר שהיריבה ויתרה על הביתיות שלה. יוז'ני האוקראינית נחשבת ליריבה חזקה, ומדובר בקבוצה ששיחקה לפני 4 עונות בשלב הבתים של ליגת האלופות, והגיעה לפני שנתיים לרבע גמר גביע האיגוד האירופי. עם פתיחת העונה בליגה האוקראינית מדורגת הקבוצה במקום השלישי.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/188896.jpg

תאריך:  01/10/2010   |   עודכן:  01/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
צו ההרחקה שהוצא נגד מרייד מגווייר יעמוד בעינו, אך הוצא צו עיכוב ביצוע לגירושה מישראל, כדי לאפשר לה לערער לביהמ"ש העליון    דחתה הצעת פשרה לפיה תוכל לערער על צו ההרחקה ישירות לשר הפנים במידה ותשוב מרצונה לאירלנד
עופר וולפסון
מתאם הנציבות של "ברית ה-14 במרס", הגוש הגדול ביותר בפרלמנט הלבנוני, ציין כי המסר מביקור אחמדינג'אד במדינה הוא כי "לבנון היא בסיס אירני על חוף הים התיכון"
מערכת אתר ערוץ הספורט
צמח כבש בדקה ה-48. הכח עמידר - נצרת עילית 0:3, ג'ת - מכבי הרצליה 2:1
עופר וולפסון
בנאום המדיניות המרכזי שלו בפרלמנט מאז ששרד את מבחן המנהיגות שלו בחודש שעבר, דחק קאן בסין "לפעול כחברה אחראית בקהילה הבינלאומית"
עופר וולפסון
כ-18 אלף ילדים המשייכים למעונות הארגון יחלו ללמוד ביום ראשון הקרוב ב-10:00 במקום ב-07:00
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il