X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל ירושלים פותחת עונה. המאמן: יש לנו ציפיות, חולמים על כל התארים"
▪  ▪  ▪
"יש המון ציפיות" קטש. צפו בקטעים מהמסע"ת

במלחה כבר מוכנים לעונה החדשה עם עודד קטש, הנסיך של הכדורסל הישראלי, יעמוד על הקווים. ועם סגל נוצץ שכולל את בראיין רנדל ודיון דאוול, את יובל נעימי ויוגב אוחיון וכמובן את וויל סולומון. "יש לנו סגל חדש מוכשר מאוד", אמר מאמן ירושלים, עודד קטש, שעוד הוסיף: "יש המון ציפיות, הפועל ירושלים תתרכז העונה בעצמה ובכדורסל שלה. אני מקווה שהקהל יתחבר לרוח הלחימה, ושיראה קבוצה מלוכדת ומרוכזת במטרה. אנחנו משתפרים משבוע לשבוע ובטוח בדרך הזו גם ההישגים יגיעו".

קטש כבר חולם על כל התארים: "האופן שבו מוכרעת האליפות, שיטת הגביע וגם גביע הליגה. לכל קבוצה יש חלום לזכות בהכל, ולנו יש כבר את גביע אוסישקין. זה הרגיש במקום שלחצתי את היד לדני קליין וחתמתי על החוזה. קיבלתי את כל מה שמאמן יכול לבקש". המאמן גם התייחס לבית החדש שלו: "עברתי משחק ראשון במלחה, ואני רוצה להודות לכולם שגורמים לי להרגיש כאן בבית. העפלנו לשלב הבא באירופה, והמפעל הזה חשוב לנו מאוד".

על סולומון ואוחיון, אמר המאמן: "וויל התבגר ורואים את זה על הפרקט. עם ההרכב מסביב אני חושב שזה שילוב מנצח. הוא נותן את מה שהייתי רוצה לראות. את יוגב אני מכיר כבר המון שנים. אימנתי אותו בגליל כשהוא עלה לבוגרים. היכולת שלו מצוינת, הוא טוב יותר כשהוא שמח ורואים את זה".

קפטן הקבוצה, אורי קוקיה, אמר: "אנחנו מאוד שמחים להשתייך למועדון הזה. היתרון הגדול שלנו כקבוצה זה הקטע החברתי. מועדון שמשחק פעמיים בשבוע ונמצא גם באירופה חייב להיות מלוכד. כיף לבוא לכאן, אנחנו מודעים לכך שיהיו גם תקופות פחות טובות, אבל זה המפתח להצלחה. יש לנו המון כישרון. רוב הקבוצות חושבות על התקפה ולא על הגנה, אצלנו שמים דגש חזק על החלק האחורי. זה טוב שיש אפשרות לסמוך על כל שחקן בכל עמדה. אני משחק עם בראיין רנדל רק חודש, אבל אני מרגיש שעברתי איתו את כל הקריירה".

יו"ר הקבוצה, דני קליין, התייחס לנושא גומא אגייאר: "הוא היה איתנו בעונה שעברה, אך לצערי הוא לא כאן, וכולנו יודעים מה הסיבות. הלוואי שהיה חוזר אבל אין שום חדש בנושא. כאשר תהיה הזדמנות אנחנו נשמח שהוא יהיה חלק מהמועדון". קליין גם התייחס לאולם הביתי: "הייתי שמח שמלחה יחזור להיות המבצר שלנו, שנשיב את כח ההרתעה, ובשביל זה אנחנו פה".

  • ב-17 באוקטובר ליגת העל חוזרת!

בנוסף לבראיין רנדל, וויל סולומון ודיון דאוול נחתו הקיץ במלחה גם ג'ייסון ריץ' ומשה מזרחי, שהגיעו ממכבי חיפה. סם קלנסי, בעל עבר ביורוליג, הגיע מבני השרון. ליאור חכמון עבר מברק נתניה וגם מייקל דוניגאן ועמית שמחון הצטרפו. מסגל הקבוצה בעונה שעברה נשארו יובל נעימי, יוגב אוחיון ואורי קוקיה.

ברבע גמר גביע הליגה שלשום (ראשון) ניצחה הפועל ירושלים את עירוני אשקלון בסיומו של משחק דרמטי 80:83. אחרי שכבר פיגרה ב-9 הפרש 6 דק' לסיום ההתמודדות, חזרו האדומים, ללא עודד קטש שהורחק, בעזרת יוגב אוחיון וג'ייסון ריץ', סגרו את הפער וניצחו בזכות שלשה ענקית של משה מזרחי. בחצי הגמר תפגוש הקבוצה את האלופה, גלבוע/גליל. וויל סולומון לא שיחק מול אשקלון ולא ייקח חלק גם במשחק הקרוב.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/190495.jpg

תאריך:  12/10/2010   |   עודכן:  12/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסכסוך עליו הכריזה הסתדרות המורים מקורו בהבעת הזדהות בדרישת הסתדרות הכללית, על רקע המו"מ המתנהל בימים אלה בין מול האוצר, בסוגיית עדכון השכר במגזר הציבורי
עופר וולפסון
בכינוס משרד התמ"ת הזהיר שר האוצר: "לא חזרנו לנורמליות וייתכנו עוד זעזועים"    התייחס למחירי הנדל"ן המאמירים: "אין פה פטנטים. לא מס, לא שינוי בריבית. יש מצוקה אמיתית, מחסור בדיור"
עופר וולפסון
פלאפון זכתה במכרז לאספקת שירותי סלולר לממשלה    ההיקף הכספי של ההתקשרות נאמד בכ-900 מיליון ש"ח בחמש השנים הקרובות
יפעת גדות
לאחר הצעות רבות ושונות נבחר מצפה הכוכבים המלכותי של גריניץ' המצוי מזרחית ללונדון, בוועידה העולמית לקווי האורך
יפעת גדות
אל תכניסו חפץ או מקלון צמר-גפן לתעלת האוזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il