X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עומר גולן, שכבש פעמיים והורחק: "משחק ענק שלנו, חבל על האדום שקיבלתי"
▪  ▪  ▪
העיר כולה שלהם. שחקני מכבי חוגגים לאחר עוד שער

חמישה שערים, שני אדומים ומאמן אחד בדרך הביתה. זו השורה התחתונה מהדרבי של פתח תקווה היום (שבת) באצטדיון רמת גן. מכבי הביסה את הפועל 1:4, לאחר שהוליכה בהפסקה כבר 0:4. עומר גולן כבש צמד כבר לאחר 5 דקות והורחק בדקה ה-79. מיכאל זנדברג ועומר דמארי הכפילו את התוצאה. דודו ביטון רק צימק.

"אני מאוד שמח על הניצחון, לא זוכר מתי מכבי כבשה רביעייה בדרבי ועוד בחצי הראשון", אמר מאמן הקבוצה, פרדי דוד, שעוד אמר: "חבל לי מאוד שנגררנו לפרובוקציות שלהם. גם ספגנו שער וגם עומר גולן קיבל כרטיס אדום".

עומר גולן, שכבש צמד והורחק, אמר: "זה היה משחק גדול שלנו. אני מאוד שמח על הניצחון ובמיוחד על הצמד שכבשתי. הכרטיס האדום מאוד מאכזב אותי ובמשחק הבא מול הפועל תל אביב לא אוכל לשחק. לצערי נגררתי לפרובוקציות של שחקני הפועל פ"ת". שחקני מכבי כעסו בסיום על המשחק הברוטאלי של שחקני הפועל במחצית השניה.

מהלך המשחק
כבר בדקה השלישית עומר גולן כבש למכבי את הראשון. קובי גנון פרץ מצד שמאל, הגביה למרכז ועומר גולן היה שם כדי לדחוק מקרוב את הראשון. שתי דקות חלפו ושוב חור באגף שמאל של הפועל. הפעם זה היה עומר דמארי, שהעביר כדור רוחב לרחבה ועומר גולן עט על הכדור והשלים צמד. 0:2 למכבי פ"ת אחרי 5 דקות בלבד. שני השערים הפכו את גולן למלך השערים של מכבי בהיסטוריה של הדרבים עם 8 שערים.

פרדי דוד ושחקניו המשיכו ליזום ובדקה ה-13 טל בן חיים היה קרוב לכבוש את השלישי, אך שניר דורי היה במקום. בדקה ה-17 הגיעה עוד מכה לאלי מחפוד, כאשר שוער הפועל פ"ת, שניר דורי, הורחק לאחר שנגח בפניו של קובי גנון ברחבה. עם הירידה של דורי מהדשא הוא ניגש לאוהדי הקבוצה והתנצל על התקרית.

השער השלישי הגיע בדקה ה-36. שוב דמארי הגביה לרחבה, הפעם מאגף ימין, ישר למיכאל זנדברג שעם בעיטת יעף הכניע את ויליאם אמאמו. 0:3 למכבי פ"ת. מחפוד לא הספיק להתיישב על הספסל וכבר הגיע הרביעי של המכבים. מיכאל זנדברג הגביה כדור חופשי מושלם לעומר דמארי בין הבלמים של הפועל, והאחרון התכבד בשער משלו, 0:4. לקראת ההפסקה אוהדי הפועל המתוסכלים השליכו דגלים לעברו של עמוס לוזון.

בדקה ה-80 עומר גולן ניסה להשתלט על כדור שהגיע לכיוונו ותוך כדי פגע באיאד חוטבא. חיים יעקב החליט שמדובר בעבירה מכוונת והרחיק את חלוץ מכבי פ"ת. בדקה ה-87 פסק חיים יעקב על כדור בלתי ישיר בתוך הרחבה של מכבי לאחר שרובי לבקוביץ' נגע בידו בכדור שהחזיר לו אחד הבלמים. דודו ביטון קיבל את הכדור, בעט פנימה וצימק ל-1:4, וזו גם הייתה תוצאת הסיום.

הרכבים
הפועל פ"ת
: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חוטבא; אור בן חמו, רפי דהאן, גיא צרפתי (אלון תורג'מן/ 61), ג'וניור ויסה (ניסן אלקלעי/ 46), ישראל זגורי (ויליאם אמאמו/ 18); דודו ביטון.
מכבי פ"ת: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמדוב, ג'ו ביסארה, קובי גנון; יוסי אופיר, מיכאל זנדברג (אסי משיח/ 68), סבסטיאן סנסוני, טל בן חיים (רועי בקל/ 56); עומר דמארי (דובב גבאי/ 60), עומר גולן.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/191055.jpg

תאריך:  16/10/2010   |   עודכן:  16/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אינך נמנה עוד על מערך הקצונה במילואים? מעתה תיקרא קצין בדימוס    על התיקונים המהותיים והלשוניים שעשה תיקון לתקנות השיפוט הצבאי
עידן יוסף
בית דין צבאי טענה טרומית להחלת ברירת דין בעבירות תעבורה    "הנוהג ברכב צבאי מייצג את הצבא ומשפיע באופן נהיגתו על תדמיתו של צה"ל"
מערכת אתר ערוץ הספורט
1:1 לחניכיו של גרנט עם וולבס, רק 2:2 למנצ'סטר בבית מול ווסט ברום
מערכת אתר ערוץ הספורט
5:7, 4:6 לשוויצרי. מוקדם יותר ניצח המדורג 4 את חואן מונאקו 1:6, 4:6
יהונתן דחוח-הלוי
כך אומר יונתן ליבנה, ממארגני צעדה יהודית-ערבית במוצאי שבת בתל אביב במחאה על חוק הנאמנות ונגד חילופי אוכלוסין במסגרת של הסדר מדיני עם הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il