X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אליפות ירושלים: אלופת אירופה הפסידה ליריבה מרוסיה: "אני מרוצה מהתחרות"
▪  ▪  ▪
מדליית כסף בירושלים. בת אל גטרר

לעיני כ-300 צופים נלהבים שממלאים את האולם ודוחפים את הנציגים הישראלים, אליפות ירושלים הבינלאומית בטאקוונדו התקיימה היום (ראשון) בפסגת זאב. כ-70 ספורטאים זרים מתשע מדינות השתתפו בתחרות, כאשר בין המתמודדים יש לא פחות משישה אלופי אירופה, כולל בת אל גטרר האלופה במשקל עד 57 ק"ג, שסיימה במקום השני ולקחה מדליית כסף.

נשים עד 57 ק"ג
בת אל גטרר פגשה בקרב הגמר את אנסטסיה גורסקאייה מרוסיה. היריבה שלטה בקרב לכל אורכו וניצחה 7:14 את הישראלית. מוקדם יותר ניצחה גטרר שלושה קרבות. בסיבוב הראשון עברה את דספינה פילבסקי מקפריסין עם 7:14. ברבע הגמר גברה הישראלית על אנטונינה סאבון 9:26. ובחצי גברה גטרר על יריבתה האוקראינית יוליה פודוליאן.

"אני מרוצה שהצלחתי להתחרות בלא מעט קרבות", אמרה בת אל גטרר, שהוסיפה: "חבל שלא לקחתי את הגמר, נלחמתי על חצי רגל בגלל כאבים מרוב המכות שחטפתי. המטרות הבאות שלי הן כמובן אליפות אירופה ואליפות העולם, וכמובן תחרות הסלקציה ב-2011, שתקבע האם אגיע ללונדון 2012. האליפות בירושלים הייתה האיכותית ביותר אי פעם בישראל. כל הכבוד לאיגוד הטאקוונדו".

גברים עד 54 ק"ג
גם גילי חיימוביץ', שזכה במדליית זהב באולימפיאדת הנוער האחרונה שנערכה בסינגפור, לקח מדליית כסף בירושלים. הישראלי הפסיד בגמר 9:7 לאיליה בטראקוב הרוסי. ברבע הגמר גבר הישראלי על אנדראס קסנופונטוס הקפריסאי 8:10 ובחצי הגמר על אמהאנד ואליד השוויצרי 7:9. ההכרעה בקרב נפלה ממש בשניות האחרונות, לאחר שבעיטה מדויקת של חיימוביץ' העניקה לו 2 נקודות וניצחון.

גילי חיימוביץ' אמר לאחר הזכייה: "זה מאכזב להפסיד בגמר, אבל צריך לזכור שגם נלחמתי עם בוגרים היום. היו לי קצת פציעות שהפריעו לי. אני מסתכל קדימה ואנסה להגשים את המטרות שלי. אני רוצה להגיע כמה שיותר גבוה".

גברים עד 58 ק"ג
מוטי לוגסי פתח מצוין עם ניצחון חד צדדי מרשים על אלכסנדר קובאלב 5:28. למרות ההצלחה בקרב הראשון, נוצח לוגסי ברבע הגמר על ידי ואסילי סובלאקוב 19:22. רון אטיאס ניצח בסיבוב הראשון את פניוטיס ניקולופולוס 6:10 וברבע הגמר גבר על סרגיי גורין מרוסיה בזכות ניקוד זהב לאחר שיוויון 11:11 בתום הזמן החוקי. בחצי הגמר יפגוש אסולין את אלכסיי דנישנקו. ראובן בר ואילין מקסים הודחו בסיבוב הראשון.

גברים עד 63 ק"ג
הישראלי הבכיר במשקל הזה הוא אדם סגיר, שגבר בסיבוב הראשון על יריב מפורטוגל 4:8. ברבע הגמר ניצח סגיר בדרבי ישראלי את דניאל בלו 9:10. בחצי יתמודד הישראלי מול דימיטרי פרנק מרוסיה. לירן מלאכי, איילון מסון, שלומי שזו ויובל בוחבוט נוצחו בסיבוב הראשון. במשקל עד 68 ק"ג, סיים אפיק ואל במקום השלישי, לאחר שנוצח בחצי הגמר על ידי מקסים ברנובסקי מרוסיה 11:6.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/191329.jpg

תאריך:  17/10/2010   |   עודכן:  17/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה מבהיר כי במהלך חקירת העסקת העובדת הפיליפינית הלא חוקית בביתם של שר הביטחון ורעייתו התבקשה כתבת קול ישראל למסור את פרטיה של וירג'יניה לרשויות אכיפת החוק    משסירבה נאלץ לסגור את התיק מחוסר ראיות    "ככל שכעת יקבלו הרשויות הרלוונטיות מידע חדש בעניין זה, הדברים ייבדקו וייבחנו כמקובל"
איציק וולף
הפורום המשפטי למען ארץ ישראל עתר לבג"צ בדרישה למתן צו על תנאי שיורה ליועץ המשפטי לממשלה להשיב מדוע לא יורה על חידוש החקירה נגד שר הביטחון ורעייתו בגין העסקת עובדת לא חוקית    "סגירת החקירה מנוגדת לכל כללי ההליך המנהלי התקין, וכן לאמות-המידה של ההליך הפלילי שהוכרו במשפט הישראלי בתחום זה ולדפוס הפעולה של וינשטיין מדי יום ביומו"
עידן יוסף
רכב פרטי שפגע באוטובוס גרם לו לסטות מנתיבו לתוך חצר ולהתנגש בבית מגורים
יפעת גדות
כשעלה השר רחבעם זאבי לחדרו בבית המלון בירושלים, המתינו לו מתנקשים וירו בו שלושה כדורים    זאבי היה ללא שומרי ראש, מאחר שהתנגד לקבל אבטחה בעוד האזרחים חשופים ללא אבטחה
יפעת גדות
ליבוביץ היה מגיע עם האופנוע שלו לסניף בנק, שודד אותו באיומי אקדח ונמלט עם הכסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il