X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכב הלייקרס מסכים עם מייקל ג'ורדן שפירגן לו בראיון
▪  ▪  ▪
גם אנחנו מסכימים, קובי בין 10 הטובים בהיסטוריה. בראיינט (GETTYIMAGES)

קובי בראיינט לא יכול היה לשבת בשקט אחרי דברי מייקל ג'ורדן בנוגע למעמדו בראי ההסטוריה. כזכור, ג'ורדן אמר לפני ימים אחדים כשנשאל היכן היה מדרג את קובי בין הגארדים הגדולים בכל הזמנים, כי "בראיינט בהחלט ראוי להיכלל בטופ 10".

"זו הצהרה מדוייקת", ענה קובי, "אני בהחלט אחד מהעשירייה הטובה ביותר. אחד מהעשירייה יכול להיות המקום השני או המקום הראשון, הרביעי או החמישי. אני יודע כיצד מייקל רואה אותי. היו המון גארדים גדולים ששיחקו כדורסל. עבורי לבוא ולומר 'הוא היה צריך להגיד שאני בטופ 5', זה חוסר כבוד לגארדים האחרים שראיתי".

"אני רוצה להיזכר כשחקן שעבד קשה מאוד, שסחט כל טיפת מיץ בתפוז", הוסיף קובי, "תמיד היה לי נוח כילד מתבגר לחשוב שכשהקריירה שלי תסתיים, ארצה שיחשבו עליי כאובר-אצ'יבר למרות הכשרון שיש לי. אני לא יכול לענות בעצמי על השאלה היכן אני שייך בין הטובים ביותר".

"אני לא מסתכל על דברי ג'ורדן כדרך להכניס בי מוטיבציה", סיכם כוכב האלופה שזכה מאז 2000 בחמש טבעות אליפות, "מעולם לא חשבתי שאני רוצה לזכות בטבעת אליפות שישית כדי להשיג את מייקל. האליפות השישית שלו והשישית שלי שונות. אי אפשר לומר ששלו היו מאתגרות יותר כי הייתי צריך לשחק בתפקידים שונים באליפויות שלי, או לעשות משהו אחר בשלוש הראשונות בהן זכיתי".

ואי אפשר בלי משפט לגבי העונה שבפתח, שלנוכח שוק ההעברות המטורף והתחמשות מיאמי בלברון וכריס בוש, גרם לדייויד סטרן, קומישינר הליגה, להגיד ש'זו כנראה עומדת להיות העונה הגדולה בהסטוריה'. לאחרונה אישר קובי כי לחץ על פיל ג'קסון לחזור לאמן את הלייקרס מאחר ולדעתו ניתן לזכות באליפות שלישית ברציפות שוב.

"ההתלהבות מובטחת", אמר קובי, "ברור, גביע האליפות נשאר איתנו. יתר הקבוצות עשו צעדים בכיוון הנכון כדי לקחת אותו מאיתנו. זה מה שהופך את העניין למלהיב. ההייפ מבוטח, אבל עבורנו זה עסקים כרגיל".

תאריך:  18/10/2010   |   עודכן:  18/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כ-3,000 עובדים שומרי שבת של איגוד הביוכימאים והמיקרוביולוגיים אינם מעוניינים לצאת לימי השתלמות, כיוון שאלה מנוכים להם מסך ימי ההשתלמות
ראובן לייב
רשם העמותות נענה בכך לתביעתם של עשרה מקוראיה שביקשו הפסקת תקציבים לספרייה
עופר וולפסון
הוועדה קיימה היום שורה של דיונים שנועדו להקל על בעיות החנייה עמן מתמודדים הנכים בישראל, ואישרה מספר חוקים חדשים    היו"ר אקוניס לרשויות: "פעלו לגרירת רכבים החונים בחניית נכים"    יו"ר עמותת נגישות ישראל: "בישראל יש תופעה מכוערת של עבריינות נכים"
עופר וולפסון
עמדות השירות החדשות יוצגו בכינוס e-gov    יאפשרו למבקרים להתנסות בביצוע פעולות וקבלת שירותים ממשרדי הממשלה באופן מקוון, ביניהם חידוש רשיון רכב ותשלום אגרות שונות
איציק וולף
הדגל הושלך בביזיון לתוך פח אשפה גדול בכפר הסטודנטים שבקמפוס הר הצופים בירושלים    ערנות ויוזמה של סטודנטית הובילו להוצאת הדגל מן הזבל ולקיפולו המכובד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il